Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 22:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 14:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1883
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Truitje schreef:
@ Otto, en dan heb ik je toen je er de 2de keer was nog wel een 'schop onder je kont' gegeven om te zorgen dat je weer op pad ging. . . . ;). Toen je weg liep kon ik alleen maar 'ah gossie' denken, want echt goed liep je toen niet . . . @ de dames, Bertus laat vragen of jullie het stempel voor het wandelboekje nog gekregen hebben .

Jawel, toen wij weg gingen begon de inschrijving van "het rondje" en was ook de stempel er en de plaatjes.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 14:10 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2009, 12:54
Berichten: 741
Woonplaats: Echt
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 50-B-442
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de omloop
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
@ Otto, en dan heb ik je toen je er de 2de keer was nog wel een 'schop onder je kont' gegeven om te zorgen dat je weer op pad ging. . . . ;). Toen je weg liep kon ik alleen maar 'ah gossie' denken, want echt goed liep je toen niet . . . .



:roll: nog steeds nie hoor, moet heel eerlijk zijn dat ik daar heerlijk zat met die lachende kippetjes(ehbo-ers en truitje)
maar ga zeker meer lopen.....met zere poten binnen komen is leuk....zonder zere poten binnen komen is leuker


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 16:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Otto schreef:
vind het knap, dat zo ver voor uit plannen......

Dat doe ik ook alleen bij speciale tochten. Bv. Geuldalmarathon, Fjoer toer etc. Omdat je dan redelijk snel moet inschrijven en overnachtingen regelen, en natuurlijk ook met het thuisfront. Voor de rest gaat mijn wandelplanning niet verder dan 16 oktober. Daarna kijk ik weer verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 19:17 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Mrt 2009, 22:59
Berichten: 80
Woonplaats: Radio Kootwijk
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: te weinig
Aantal N4D volbracht: 7?
Volgende wandeltocht: KM Hilversum
Kennedymarsen volbracht: 20?
100+ wandelingen: 20
Merk wandelschoenen: Brooks
Mijn eerste KM sinds mei dit jaar (Odoorn) en voor Paul zelfs de eerste sinds begin vorig jaar (Sittard). De weersverwachtingen vooraf waren nogal veranderlijk, maar uiteindelijk zag het er redelijk uit.
Na een kilometer of 10 begon het te miezeren, langzaam ging dat over in echte regen. Na de eerste binnenrust op 15 km was het bij vertrek weer bijna droog. Vanaf dat moment hebben we het droog gehouden tot de finish!
De verzorging was top en de sfeer onderweg en bij de posten was prima. Bij de rust op 40 km had ik wat last van mijn kuiten, maar in de tweede helft het tempo een tandje lager en dat euvel was gauw verholpen. Natuurlijk enige spierpijn en stijfheid, een blaar op mijn hiel, maar al met al fysiek heel behoorlijk. De grootste dip had ik tussen 40 en 55 km. Slaaaaaap! Even opkikkeren in de Nooteboom (waar ik Truitje ontmoette) en nadien ging dat gelukkig weer een stuk beter. Met de opkomende zon en de maan die nog steeds aan de hemel stond was het vervolg prachtig. Om even over elven waren we weer aan de finish. Opnieuw 80 km in de knip. Even later zagen we de regen op de ruiten van de sportkantine. Helaas voor de overige wandelaars is het dus zaterdag niet geheel droog gebleven.
Na thuiskomst meteen onder de douche en in bed gedoken. 's Avonds weer opstaan om een hapje te eten en vervolgens weer op tijd naar bed. Afgezien van lichte spierpijn en enige vermoeidheid voel ik me best redelijk. Op naar de volgende tocht dus!

_________________
Remke Rutgers
(mede)webmaster http://www.delat.nl/
kijk ook eens op http://twitter.com/#!/svdelat


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 19:22 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2009, 12:54
Berichten: 741
Woonplaats: Echt
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 50-B-442
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de omloop
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
Mood: Gewoon
remke schreef:
Om even over elven waren we weer aan de finish. Opnieuw 80 km in de knip!

als of t niks is....complimenten hoor...wat een tijd


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 20:47 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Aug 2006, 11:59
Berichten: 922
Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: 24233
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Otto schreef:
remke schreef:
Om even over elven waren we weer aan de finish. Opnieuw 80 km in de knip!

als of t niks is....complimenten hoor...wat een tijd


Valt mijn tempo dus nog wel mee..... ;)

_________________
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken"
Website
Facebook


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010, 22:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Gery schreef:
Vrijdagavond met goede zin begonnen aan de KM van Leerdam. Had vooraf wel rekening gehouden met een mogelijk afhaken daar ik begin van de week nog niet helemaal fit was na een week ziek zijn. Maar conditioneel ging het eigenlijk best goed. Alleen kreeg ik last van mijn linkervoet. Net als Syl op 26 km een flinke ibu genomen, met het idee dan in iedergeval de 40 vol te maken, omdat je dan weer in Leerdam terugbent. Het was jammer om te moeten stoppen. We waren in goed gezelschap en het liep verder lekker. Was door de enthousiaste verhalen van Jan en Bertus benieuwd naar de rust bij de Notenboom. Ook de verzorging onderweg was prima. De verdeling van de rusten was goed, en er was genoeg keuze aan eten onderweg. Weer een idee op gedaan voor de verzorging van de KM5H (het kan altijd beter, zelfs bij ons in Vijfhuizen). Nu even afwachten hoe de voet zich de komende tijd hersteld. En bekijken waardoor de klachten begonnen. Ik hoop dat het mijn schoenen zijn, want ik heb ze ondertussen ruim 2 jaar. Kan zijn dat ik aan nieuwe toe ben. In iedergeval hoop ik over 3 weken in Hillegom ws'78 tocht te kunnen lopen.
@ Jan, ik vroeg me gister wel af hoe het weer verder was bij jullie. Hier in Hoofddorp heeft het de hele dag geregeld geregent. Nooit leuk een flinke bui, maar gelukkig was het er maar een.

Marc, gefeliciteerd met het uitlopen van je 40ste KM!


Bij de eerste keer Noteboom had ik mijn poncho uit de rugtas gehaald en in de reistas gedaan. het was zulk lekker zonnig weer dat ik helemaal niet op regen rekende en we zouden na 15km weer terug zijn. Toen we echter bij de doorlooppost zaten zagen we een heel donkere lucht op ons af komen. We zijn toen snel weer gaan lopen in de hoop dat we er net langs zouden kunnen glippen. Dat is niet helemaal gelukt, maar voor het grootste deel hebben we die bui kunnen ontwijken en Bertus had gelukkig een plu over die ik mocht lenen, dus dat heb ik redelijk doorstaan. Daarna bij de Notenboom de Lowa's aangetrokken en de poncho weer gepakt. De volgende flinke bui hebben we laten passeren toen we in de manege zaten. Daarna wel af en toe wat spetters maar niet echt veel regen. Alleen de laatste drie kilometer toen we de grens van Leerdam al zo'n beetje gepasseerd waren is het echt gaan gieten en hebben we in de poncho moeten lopen. Alles bij elkaar hebben we dus redelijk geluk gehad.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 09:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
remke schreef:
Mijn eerste KM sinds mei dit jaar (Odoorn) en voor Paul zelfs de eerste sinds begin vorig jaar (Sittard). De weersverwachtingen vooraf waren nogal veranderlijk, maar uiteindelijk zag het er redelijk uit.
Na een kilometer of 10 begon het te miezeren, langzaam ging dat over in echte regen. Na de eerste binnenrust op 15 km was het bij vertrek weer bijna droog. Vanaf dat moment hebben we het droog gehouden tot de finish!
De verzorging was top en de sfeer onderweg en bij de posten was prima. Bij de rust op 40 km had ik wat last van mijn kuiten, maar in de tweede helft het tempo een tandje lager en dat euvel was gauw verholpen. Natuurlijk enige spierpijn en stijfheid, een blaar op mijn hiel, maar al met al fysiek heel behoorlijk. De grootste dip had ik tussen 40 en 55 km. Slaaaaaap! Even opkikkeren in de Nooteboom (waar ik Truitje ontmoette) en nadien ging dat gelukkig weer een stuk beter. Met de opkomende zon en de maan die nog steeds aan de hemel stond was het vervolg prachtig. Om even over elven waren we weer aan de finish. Opnieuw 80 km in de knip. Even later zagen we de regen op de ruiten van de sportkantine. Helaas voor de overige wandelaars is het dus zaterdag niet geheel droog gebleven.
Na thuiskomst meteen onder de douche en in bed gedoken. 's Avonds weer opstaan om een hapje te eten en vervolgens weer op tijd naar bed. Afgezien van lichte spierpijn en enige vermoeidheid voel ik me best redelijk. Op naar de volgende tocht dus!


Mooi dat ie goed ging Remke.
Hoe heeft Paul het ervaren? Is hij weer "helemaal terug"?

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 17:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik heb het eens andersom gedaan, jullie kunnen nu eerst de foto's van Bertus bekijken, die van mij moet ik nog uitzoeken en inplakken ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 18:12 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Mrt 2009, 22:59
Berichten: 80
Woonplaats: Radio Kootwijk
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: te weinig
Aantal N4D volbracht: 7?
Volgende wandeltocht: KM Hilversum
Kennedymarsen volbracht: 20?
100+ wandelingen: 20
Merk wandelschoenen: Brooks
Voy con Dios schreef:
remke schreef:
Mijn eerste KM sinds mei dit jaar (Odoorn) en voor Paul zelfs de eerste sinds begin vorig jaar (Sittard). ......
Mooi dat ie goed ging Remke.
Hoe heeft Paul het ervaren? Is hij weer "helemaal terug"?

Hij heeft er in elk geval van geleerd dat het beter is om op tijd nieuwe schoenen te kopen. Bij de grote rust halverwege is hij overgestapt op zijn reserveschoenen, van zijn oude paar (wat hij de eerste helft aanhad) was de rechterschoen helemaal stuk. Die reserveschoenen bevielen ook niet optimaal: met name links was de schoen toch wat te klein. Bij de tweede passage in Beesd kwam dus het noodscenario: aan de linkervoet de oude schoen aan de rechtervoet de (nieuwere) reserveschoen. In de vergelijking moest hij constateren dat de demping uit zijn oude schoenen toch wel helemaal verdwenen was. Hoog tijd voor een nieuw paar dus.
Conditioneel was het nog niet helemaal het oude niveau (bij mij ook niet trouwens), we hebben dus bewust niet al te snel gelopen. Voor de rest is het ook bij Paul best soepel gegaan. Wel wat stijfheid en vermoeidheid op zondag, maar niets noemenswaardigs. Van zijn schouderblessure van afgelopen winter (die hem toch maandenlang aan de kant heeft gehouden) heeft hij gelukkig helemaal geen last gehad. Zelf was ik daar trouwens niet zo bang voor, want de N4D is ook goed gegaan, maar Paul zou Paul niet zijn als hij toch niet twijfels zou hebben vooraf. Nergens voor nodig natuurlijk, maar dat is achteraf gemakkelijk gezegd.

_________________
Remke Rutgers
(mede)webmaster http://www.delat.nl/
kijk ook eens op http://twitter.com/#!/svdelat


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 18:41 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2009, 12:54
Berichten: 741
Woonplaats: Echt
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 50-B-442
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de omloop
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Ik heb het eens andersom gedaan, jullie kunnen nu eerst de foto's van Bertus bekijken, die van mij moet ik nog uitzoeken en inplakken ;)

gelukkig geen foto's van een powernap in een zwarte auto =D> :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 18:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Otto schreef:
Truitje schreef:
Ik heb het eens andersom gedaan, jullie kunnen nu eerst de foto's van Bertus bekijken, die van mij moet ik nog uitzoeken en inplakken ;)

gelukkig geen foto's van een powernap in een zwarte auto =D> :D


Dat wordt straks helemaal goedgemaakt met mijn foto's :D


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010, 21:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
En hier zijn ze dan, ik had zelf heel wat minder foto's gemaakt en ben dus heel wat sneller klaar met het inplakken. Voor mijn foto's hier even klikken.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 24-25 september 2010: 80 van de Glasstad (ZH)
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2010, 07:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Remke jullie wonen niet zo ver weg van de mooiste schoenenwinkel op het oostelijk halfrond:

http://www.hofsteeschoenen.nl

En doe daar dan de groeten aan mijn broertje.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.