Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 01 Mei 2024, 14:10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 09:05 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Peter B schreef:
Ook weer terug uit Waalwijk: finish om 12.27 uur en mijn wederhelft op haar KM-debuut slechts 9 minuten later.
Maar wat een regen tijdens de laatste paar uren.......

Het viel nog wel mee, maar ik weet wel toen ik op weg naar huis was dat het heel hard regende. Daar zul jij vast in gelopen hebben :?

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 10:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Foto's HTRmedia
70 - Bertus
127 - Henk
245 - Peter B

en eh.... 258 - broer van Maas ?? :D

Het mag dan we niet zo lijken, maar de zon heeft onze binnenkomst toch echt helemaal gezien. :D
Waarschijnlijk is er water in de camera van de fotograaf gekomen, vandaar deze wat 'natte' beelden.

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 12:47 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Finishfoto's

Nouja, de 'finish' is nog wel even weg.
Genomen in de straten van Kaatsheuvel !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Laatst gewijzigd door Bernard_dT op 13 Sep 2010, 13:19, in totaal 3 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 13:16 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 696
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
En kennedymars nr. 7 heb ik in da pocket

Wat was het weer een feest onderweg, ik was voor de derde keer van de partij hierzo, en ik heb ieder jaar steeds meer mensen, muziek en gezelligheid aan de kant gezien. ''Nijmegen by night'' was het statement van een bekende, en jullie mogen raden wie!.

Bijna de hele tocht samen met Eduard gelopen, Eduard hierbij nogmaals bedankt voor de gezelligheid en het slepen met mijn tas en de drankjes en de taxi naar Den Bosch en het praten over van alles en nog wat. Ik hoop niet dat je gemerkt heb dat ik op het laatst geen zinnen meer kan produceren.

Prima gelopen, op wat blaren en diarree na. De mensen in Nieuwkuijk gaven mij zelfs een helel doosje immodium mee, terwijl ik vroeg om een paar pilletjes. De hele tocht verder geen last meer ervan gehad. De blaren werden pas vervelen toen ik thuis was, ik kon bijna niet meer op mijn voeten staan

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 13:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bernard_dT schreef:
Foto's HTRmedia
70 - Bertus
127 - Henk
245 - Peter B

en eh.... 258 - broer van Maas ?? :D

Het mag dan we niet zo lijken, maar de zon heeft onze binnenkomst toch echt helemaal gezien. :D
Waarschijnlijk is er water in de camera van de fotograaf gekomen, vandaar deze wat 'natte' beelden.


Op foto 95 zie je links LDW, oftwel Coert
Die meneer op foto 145 is 1 van de 2 mannen die alle 30 edities van deze KM gelopen heeft =D>
Foto 240 Noordovertjes


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 17:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Peter B schreef:
johnnywalker schreef:
Oh, wij hadden prima weer de laatste paar uren.


Dan hebben jullie zeker van 9 tot 12 in de kroeg gezeten..... ;)


Niet continue, maar wel met enige regelmaat. De 1e 40km zaten we op een schema van 12.30 finishen, maar dat is daarna rap afgezakt. Op een gegeven moment zaten we op een terras en hadden al zeker 20 minuten niemand meer langs zien komen. Toen kwam de bezemwagen voorrijden met de vraag of we er mee gestopt waren. Nee natuurlijk, maar we hadden nog een zee van tijd en we hadden tenslotte tot vijf uur betaald. Ze vonden het allemaal wel wat vreemd. We kregen ook het dringende verzoek om toch niet als laatsten te finishen. De laatste wordt namelijk feestelijk ingehaald en in het zonnetje gezet. Daarvoor liepen wij veel te goed en konden wij zelf precies uitkienen hoe laat we zouden finishen. Ze hadden liever iemand die het met pijn en moeite nog net binnen de tijd haalde. We hebben ze maar hun zin gegeven :D

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 17:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
despier schreef:
Peter B schreef:
Ook weer terug uit Waalwijk: finish om 12.27 uur en mijn wederhelft op haar KM-debuut slechts 9 minuten later.
Maar wat een regen tijdens de laatste paar uren.......

Het viel nog wel mee, maar ik weet wel toen ik op weg naar huis was dat het heel hard regende. Daar zul jij vast in gelopen hebben :?


Toen zaten wij denk ik in De Moer en we hebben dat allemaal maar eens rustig voorbij laten trekken vanachter een soepje en een biertje.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 19:44 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
De harde data staat weer gereed. Klik hier.

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 20:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Weer leuke foto's Bernard, ik kan haast niet wachten op het verslag ; ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 20:38 
Het was weer een gezellig weekendje lopen in Waalwijk :D . Jan en ik reden samen naar Waalwijk, de grote auto van Jan (een automaat !) en ik mocht sturen :lol: . Heerlijk rijden!
Het was een prachtige zwoele nacht en heel leuk samen te lopen met Jan, Eelko, Bernard en Bertus. Er stonden weer duizenden enthousiaste toeschouwers langs de kant met veel muziek, vreugdevuren en eten. Ook Truitje zagen we als vrijwilligster koek en drinken uitdelen en later wachtte ze ons op bij de finish =D> .
Helaas ging het aan het eind van de nacht regenen en verdwenen ook de toeschouwers. Maar niet Monique! :lol:
Zij had haar kofferbak volgeladen met allerlei heerlijks en stond 's morgens vroeg in de stromende regen langs de kant van de weg =D> ! Na verloop van tijd knapte het weer gelukkig op, zodat we in een stralend zonnetje over de finish kwamen.
Daar werden we opgewacht door Monique, die ons trakteerde op snoep . Heel leuk! Na nog een drankje op het terras met de mannen , hun supporters en medewandelaars reden we weer naar huis.
Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn!
Mijn foto's staan op mijn hyves: www.annikka.hyves.nl


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 21:13 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Nog meer foto's
Annika
Eduard en Bertus
Henk

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Laatst gewijzigd door Bernard_dT op 13 Sep 2010, 21:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2010, 21:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Foto 240 Noordovertjes

Inderdaad! Broer Hans met zijn vrouw Thea. =D>

Afbeelding

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010, 11:04 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Ga maar even zitten en zet de koffiekan/bierkrat naast je: een drie uur durende video van de afgelopen 80 van de Langstraat. :mrgreen:

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010, 21:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Leuk die film hoor, heb al het een en ander aan bekends langs zien komen, waaronder een interview met Peter =D>

Het duurde even, maar mijn foto's zijn nu ook ingeplakt ;) Klik hier maar en je kunt de foto's gaan bekijken ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 11-12 september 2010: De 80 van de Langstraat (NB)
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010, 22:45 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 12 Feb 2006, 21:52
Berichten: 187
Woonplaats: Vaassen
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: weeknie
Aantal N4D volbracht: 8+
Volgende wandeltocht: Larenstein-Posbank Wandeltocht
Kennedymarsen volbracht: 25
Merk wandelschoenen: LOWA
Waalwijk 11/ 12 september

Rare datum om met iets Amerikaans te beginnen maar daar gaat het nu niet om. De dag begint al vreemd zoals een medewandelaar die echt op het allerlaatste moment afzegt, geen rust genomen en een onbestendig gevoel. Toch wordt de reis op de voorgenomen tijd aangevangen en zet ik koers naar Nijmegen bij nacht. Na een kleine omtrekkende beweging weet ik alsnog de plek te vinden en kan het gebeuren plaats vinden. Beet je vreemd om zonder de steun van een vaste wandelpartner begeef ik mij naar het centrum waar de startceremonie zich gaat voltrekken. Ik heb nog geen tien stappen in een voor mij volledig onbekende omgeving gezet of ik zie al de afvaardiging van W4W en afdeling GGG. Ik kan mij berusten in het feit dat de strijd niet alleen geleverd hoeft te worden en nestel mij tussen mijn (op)nieuw verworven wandelkompanen.

Als de zonnestalen doven boven de stad maken wij ons op om te ondergaan wat wij uitdaging noemen. Aan het begin van de dranghekken sluit Bertus zich aan om aan de tocht te beginnen. Deze tocht begint bijzonder traag en wij staan vaak stil, dat komt dat wij achterin de gelederen aansluiten. Bij een langzame start kan ik mijzelf niet vinden ik kan mijn pas niet maken het is ook bijzonder druk op het parcours. Wanneer ik probeer in mijn pas te vinden door alle gaten in te lopen verlies ik de aansluiting met de groep en ga ik solo verder. Het gaat eigenlijk best wel lekker met het lopen en ik blijf mooi stabiel op tempo. Ik word aangesproken door Henk Bartels en blijf als streekgenoot even naast hem lopen. Voor degene die Henk niet kennen, deze man heeft weet niet hoeveel marsen gelopen en hij praat in cryptogram stijl. Respect krijg je al snel voor deze persoonlijkheid, wat hij wel niet moet aanhoren onderweg aan Sinterklaas- en kerstliedjes en aanverwant taalgebruik. Omdat hij het steeds over zijn paradepaardjes heeft (lees sport zoals voetbal en tennis) heb ik er wel even de buik vol van. Als de natuur hem roept zie ik kans om mijn weg weer te volgen in geheel eigen stijl en verdwijn in de nacht. De nacht is best warm en het publiek maakt het ook zeer aangenaam alles om mij heen is versierd en overbevolkt, ruim twintig kilometer onderweg en het lijkt al of je met de intocht bezig bent. In Vlijmen hou ik even halt om de inwendige mens te versterken en ga weer snel op pad. Na enige tijd spreekt een vrouwpersoon mij aan op de ambiance van de straat die wij op dat moment betreden. Vreemd is het als er na enige woordenwisseling de constatering is dat zij de laatst overgebleven W4Wer deelneemster is die ik nog niet had ontmoet.

Henrike23 pikt mij (persoon zonder avatar) er uit tussen 2500 lopers. Omdat enige verhalen overeenkomen zijn en voldoende aanknopingspunten om de krachten te bundelen. Al pratend lopen wij over het halve zolenpad, waar Bernard dT een mooie anekdote over heeft maar ik zal het gras niet voor zijn voeten wegmaaien. Als de duisternis wordt doorbroken verlaten wij dit pad en komen in een plaats waarvan de naam vreemd in de oren klinkt en om dan ook maar even cryptisch te wezen: een dorp waar men nu een vrouwelijke burgervader heeft. Hier nemen wij een iets uitgebreidere pauze om te rekken en te strekken en alles even te laten zetten. Henrike’s ervaring op deze tocht schept bepaalde verwachtingen waardoor wij nu in de MP3 duiken niet dat er iets mis is maar muziek geeft ook een tempo aan (bij mij wel in ieder geval). En juist als The Cult zijn liefde uit voor neerslag komt dit ook, het toeval wil dat Eurythmics later eenzelfde tekststrekking laat uitkomen. Dit is mijn eerste tocht ever dat ik gebruik maak van een wegwerpponcho dit gaat gepaard met enig gestuntel en interne krachttermen. De tocht gaat echter wel voorspoedig en wij zijn in no time door de dode punten heen om te beginnen aan het laatste episode van de tocht. Nadat wij ons geLaafd hebben (deze uitspraak komt waarschijnlijk door de regio) gaat het richting Kaatsheuvel en voorbij, om een mooie tijd te laten noteren. Op het laatste stuk breekt dan toch de bewolking en houd het eindelijk op met regenen. Mijn gezelschap heeft ondertussen ergens de man met de hamer ontmoet maar blijft dapper aan mijn zijde om samen de tocht af te sluiten. Na een knuffel van Truitje en een glaasje Cola wordt de terugreis aanvaard. Als ik Henrike bij het treinstation heb afgezet neem ik toch even een hazenslaapje om daarna weer veilig terug te komen in mijn domus.

Voor diegene die ook eens een Kennedymars willen lopen, Waalwijk ik zeg doen.

Iedereen die mij gesteund en meegeleefd hebben onderweg hartelijk dank en de W4W familie in het bijzonder.

_________________
Phoenix.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.