Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 14:35

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2009, 14:39 
Voy con Dios schreef:
Wolfje schreef:
binkie schreef:
Hoe is de verzorging tijdens de Km in Bergeijk?
Moet ik zelf veel(?) eten en drinken meenemen, of alleen een rolleke pepermuntjes?

2 jaar geleden toch maar niet gelopen?
In Bergeijk is het voornamelijk thee, water en krentenbrood. Het ligt een beetje aan je wandeltempo of je daar genoeg aan hebt. Ik neem bij elke KM extra mee, zo wie zo drinken en wat Evergreens en brood. Suc6, het is niet de makkelijkste KM :?


Wolfje: wat maakt deze KM minder "makkelijk" dan de andere? Paul Poppen prijst deze tocht, Bernard_dT zegt dat zelfs God er niets mee te maken wil hebben, Lange Halen gaat er een thuiswedstrijdje lopen. Tegenstrijdige berichten; ben benieuwd naar een verslagje over deze tocht...


Vorig jaar heb ik er aan deelgenomen en vond de bevoorrading prima, juist genoeg. Natuurlijk kan dit voor sommigen te weinig zijn, al denk ik dat de meeste wandelaars er wel genoeg mee hebben.

Ik vond dit toch ook de zwaarste KM tot nu toe, je ziet urenlang niemand en het is altijd maar rechtdoor over het asfalt, mentaal een zware dobber. Als je een dipje krijgt sta je er alleen voor, niemand in de buurt die je er doorheen helpt. Dit jaar kan ik er niet naartoe, misschien komt ie volgend jaar wel terug op mijn kalender, dat weet ik nog niet.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 14:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4651
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Weet iemand hoe het met Ronald L.H.S.T gaat? Ik heb begrepen dat ie vannacht/vandaag Bergeijk doet, maar krijg geen contact met 'm.

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 16:09 
Citaat:
binkie schreef:
Hoe is de verzorging tijdens de Km in Bergeijk?
Moet ik zelf veel(?) eten en drinken meenemen, of alleen een rolleke pepermuntjes?

2 jaar geleden toch maar niet gelopen?
In Bergeijk is het voornamelijk thee, water en krentenbrood. Het ligt een beetje aan je wandeltempo of je daar genoeg aan hebt. Ik neem bij elke KM extra mee, zo wie zo drinken en wat Evergreens en brood. Suc6, het is niet de makkelijkste KM :?



Onder een prachtige sterrenhemel ging deze 47e KM van Bergeijk van start. Doordat het tevens windstil was liep vrijwel iedereen in hemdsmouwen. Na een mooie zonsopgang kregen we er ook nog een zonnige, maar niet te warme zondag achteraan.
De verzorging was in mijn ogen zo goed als perfect. 7 grote rustplaatsen en nog een vijftal kleine rustplaatsen waar telkens een versnapering voor de lopers klaarlag.

Het aantal inschrijvingen lag wat hoger als voorgaand jaar. (+/-150 voor KM?)

Voor mij was dit mijn eerste KM. Zonder noemswaardioge problemen , maar wel behoorlijk moe kwam ik over de finish. \:D/ Happy hat
Op de fiets 15km wind tegen naar huis viel nog wel ff tegen. :lol:


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 17:01 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5677
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
binkie schreef:
Citaat:
binkie schreef:
Hoe is de verzorging tijdens de Km in Bergeijk?
Moet ik zelf veel(?) eten en drinken meenemen, of alleen een rolleke pepermuntjes?

2 jaar geleden toch maar niet gelopen?
In Bergeijk is het voornamelijk thee, water en krentenbrood. Het ligt een beetje aan je wandeltempo of je daar genoeg aan hebt. Ik neem bij elke KM extra mee, zo wie zo drinken en wat Evergreens en brood. Suc6, het is niet de makkelijkste KM :?



Onder een prachtige sterrenhemel ging deze 47e KM van Bergeijk van start. Doordat het tevens windstil was liep vrijwel iedereen in hemdsmouwen. Na een mooie zonsopgang kregen we er ook nog een zonnige, maar niet te warme zondag achteraan.
De verzorging was in mijn ogen zo goed als perfect. 7 grote rustplaatsen en nog een vijftal kleine rustplaatsen waar telkens een versnapering voor de lopers klaarlag.

Het aantal inschrijvingen lag wat hoger als voorgaand jaar. (+/-150 voor KM?)

Voor mij was dit mijn eerste KM. Zonder noemswaardioge problemen , maar wel behoorlijk moe kwam ik over de finish. \:D/ Happy hat
Op de fiets 15km wind tegen naar huis viel nog wel ff tegen. :lol:



Op de fiets :shock: ,na mijn KM dacht ik nog naar aan een ding....

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 17:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
binkie schreef:
Citaat:
binkie schreef:
Hoe is de verzorging tijdens de Km in Bergeijk?
Moet ik zelf veel(?) eten en drinken meenemen, of alleen een rolleke pepermuntjes?

2 jaar geleden toch maar niet gelopen?
In Bergeijk is het voornamelijk thee, water en krentenbrood. Het ligt een beetje aan je wandeltempo of je daar genoeg aan hebt. Ik neem bij elke KM extra mee, zo wie zo drinken en wat Evergreens en brood. Suc6, het is niet de makkelijkste KM :?



Onder een prachtige sterrenhemel ging deze 47e KM van Bergeijk van start. Doordat het tevens windstil was liep vrijwel iedereen in hemdsmouwen. Na een mooie zonsopgang kregen we er ook nog een zonnige, maar niet te warme zondag achteraan.
De verzorging was in mijn ogen zo goed als perfect. 7 grote rustplaatsen en nog een vijftal kleine rustplaatsen waar telkens een versnapering voor de lopers klaarlag.

Het aantal inschrijvingen lag wat hoger als voorgaand jaar. (+/-150 voor KM?)

Voor mij was dit mijn eerste KM. Zonder noemswaardioge problemen , maar wel behoorlijk moe kwam ik over de finish. \:D/ Happy hat
Op de fiets 15km wind tegen naar huis viel nog wel ff tegen. :lol:

=D> Proficiat met het behaalde resultaat :perfect:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 19:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2007, 13:36
Berichten: 1640
Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS
Bosso schreef:
Weet iemand hoe het met Ronald L.H.S.T gaat? Ik heb begrepen dat ie vannacht/vandaag Bergeijk doet, maar krijg geen contact met 'm.

Bosso. :mrgreen:

Ik heb deze vannacht gelopen, en zoals Binkie schreef was het heerlijk weer om te lopen.
Het begin ging als de gesmeerde bliksem.De 1e ronde van 9 km in 1 uur gelopen.Ik kon de kopgroep tot 18 km volgen en toen kreeg ik last van alles wat aan de achterkant van mijn rechterbeen zit.Heb ze toen moeten laten lopen.Op de rust van de 30 km effe goed gerust en gew8 op mijn wandelmaat bij veel Km's.Daarna lekker doorgelopen en ook nog genoten van de mooie zonsopkomst plus de boomtoppen die in de mist bleven hangen.Om iets over 10en gefinisht.

binkie schreef:
De verzorging was in mijn ogen zo goed als perfect. 7 grote rustplaatsen en nog een vijftal kleine rustplaatsen waar telkens een versnapering voor de lopers klaarlag.

De verzorging vond ik minder alleen al omdat er op de rusten veel te weinig eten was, en zoals Bernard_dt al geschreven heeft is het een vrij zware KM omdat de route voornamelijk bestaat uit veel lange rechte stukken.
Maar ja volgend jaar weer N-R :mrgreen:

_________________
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 20:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2091
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
langehalen-snelthuis schreef:
De 1e ronde van 9 km in 1 uur gelopen........ Om iets over 10en gefinisht.

Zo, je doet jouw naam wel eer aan, zeg! Dat is erg snel. Proficiat met het uitlopen.

Wel typisch dat de ene KM meer aandacht op dit forum krijgt dan de andere. Over deze KM zie je maar weinig. Misschien omdat er weinig W4W-ers meedoen?

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 21:51 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5677
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
langehalen-snelthuis schreef:
zoals Bernard_dt al geschreven heeft is het een vrij zware KM omdat de route voornamelijk bestaat uit veel lange rechte stukken.


Je zal een Z tot Z lopen. ;)

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 21 Sep 2009, 14:34 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2007, 13:36
Berichten: 1640
Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS
Ed schreef:
langehalen-snelthuis schreef:
zoals Bernard_dt al geschreven heeft is het een vrij zware KM omdat de route voornamelijk bestaat uit veel lange rechte stukken.


Je zal een Z tot Z lopen. ;)

Daar weet je van te voren dat je maar 3x rechtsaf moet en de rest techtdoor maar hier in Brabant zijn er toch ook genoeg wegen die ze niet met een lange lineaal op de tekentafel hebben aangelegd,.

_________________
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 21 Sep 2009, 20:04 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 58
Woonplaats: Velserbroek
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Grenslandpad
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: new balance
Mood: Gewoon
Ook terug uit het Kempenland. Samen met zoon Sebastiaan de tocht volbracht. Prachtig loopweer inderdaad. De caravan bij de Zwarte Bergen in Luyksgestel neergezet. Op het enqueteformulier van vorig jaar had ik aanbevolen een leuk campingarrangementje voor Kennedymarslopers te maken, zowel de Paal als de Zwarte Bergen deden hier aan mee.

En het lopen, ik vond het niet bijzonder zwaar. Nul blaren, geen andere blessures, we hadden niet te klagen. Sommige wegen waren echt aardedonker, en dan liep je bijna op de tast. Er waren wel veel sterren, maar geen maan volgens mij. Niemand voor je, en dan moet je de pijlen op de weg blijven volgen, best lastig als je niet uit de omgeving komt. Ik had het idee dat mijn ogen veel vermoeider waren dan vorig jaar. Vooral net voor zonsopgang.

Verzorging, prima geregeld. 1 x soep genomen, bij de Bananenpost de specialiteit van de kraam. Af en toe een sneetje krentenbrood. Vooral op het einde had er wellicht wat meer hartige hap mogen zijn.

Maar al met al, een prima tocht in een schitterende omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 sept 2009: Kennedymars Bergeijk (NB)
BerichtGeplaatst: 23 Sep 2009, 11:30 
Voor degene die de route van de KM Bergeijk 2009 nog een keer op Google Earth wil bekijken:
ik heb de route gelogd met mn GPS. Mail me voor het .gpx bestand


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.