Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 01:34

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2016, 17:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Cindy, goed gedaan joh!
Gefeliciteerd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2016, 21:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Gefeliciteerd met je eerste KM en de anderen natuurlijk ook gefeliciteerd :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016, 15:46 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
Jaaa, ik heb hem uitgelopen! Mijn revanche voor 2 jaar geleden (toen besloot ik op 55km te stoppen :icon_sad: ) is een feit! :icon_mrgreen:

Volgens mijn certificaat heb ik hem in 18.52 uur gelopen, mijn beste tijd tot nu toe. :icon_cool:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016, 19:40 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 19:58
Berichten: 208
Woonplaats: Zwartsluis
Leeftijd: 34
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ik heb mijn eerste KM ook volbracht in een tijd van 15 uur en 38 minuten. Of te wel was ik zaterdagmiddag om 13:38 over de finish gekomen. Ondanks de laatste 15 km met een knie die niet meer echt mee werkte.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016, 21:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5681
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
JeeWee83 schreef:
Ik heb mijn eerste KM ook volbracht in een tijd van 15 uur en 38 minuten. Of te wel was ik zaterdagmiddag om 13:38 over de finish gekomen. Ondanks de laatste 15 km met een knie die niet meer echt mee werkte.


Proficiat !

_________________
Facta non verba.


Laatst gewijzigd door Ed op 19 Sep 2016, 21:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016, 21:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
JeeWee83 schreef:
Ik heb mijn eerste KM ook volbracht in een tijd van 15 uur en 38 minuten. Of te wel was ik zaterdagmiddag om 13:38 over de finish gekomen. Ondanks de laatste 15 km met een knie die niet meer echt mee werkte.

Marjanneke en JeeWee: gefeliciteerd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2016, 07:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Proficiat voor de uitlopers!

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2016, 11:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Gefeliciteerd allemaal met het uitlopen van deze KM!
Marjanneke, jij liep in een geel shirt toch? Jij liep de hele tijd vlak voor ons, ik dacht al dat jij het was.

Zelf heb ik ook weer een mooie nacht/dag gehad. Het begon met de huldiging in het gemeentehuis voor 50 kennedymarsen. Hier was het jammer genoeg niet druk. Volgens mij was er iets mis gegaan met de uitnodigingen, want ik had hem ook niet ontvangen. En er was een stel dat gehuldigd werd voor 25 kennedymarsen en er waren 3 mensen die genoemd werden omdat dit hun 30e deelname was in Haaksbergen.
Wel vind ik het jammer dat de huldiging niet tussen de wandelaars gebeurd, want ik zat in het gemeentehuis tot na half 10 en heb dus niet in het theater kunnen zien wie er allemaal mee zouden doen. Maar ik had het geluk het podium te mogen betreden met de voorzitter en de burgermeester om om 10 uur het startschot te mogen lossen :icon_cool: . Was een leuke ervaring! Ik kon meteen aansluiten, maar dat heb ik niet gedaan want iedereen moest langs het podium en zo kon ik alsnog zien wie er meeliepen. Toen Dirk voorbij kwam ben ik er tussen gesprongen en met hem heb ik de Km dan ook uitgelopen. Later op de dag sloten Richard en Jos van Kesteren zich bij ons aan, en zoals altijd hier is er een bepaald clubje in de achterhoede die elkaar steeds tegenkomt bij de rusten en soms ook samen oploopt. Zo waren er 2 moeders met dochters die hun 1e Km liepen, en er door de mannen doorheen gekletst werden.
De route was hetzelfde als voorheen. Ik vind het nog steeds saai, al die maisvelden in Duitsland. Maar helaas krijgen ze gewoon geen vergunningen om door de natuurgebieden heen te gaan dus moeten we er langs.

De verzorging had ik dit jaar meer problemen mee. Bij de 1e doorlooppost was ranja, bij de tweede was drinken en krentenbollen. Bij de derde was drinken, brood, banaan, mueslirepen en sultana.

Daarna was er soep met een broodje en toen waren de 42 km lopers klaar en moesten wij onszelf voorzien, leek het wel.
Op het halverwege punt was alleen een consumptie, de rust erna in Buurse was alleen een consumptie en een appel, de eerste rust in Duitsland was een kopje soep/bouillon met een kwart broodje kruidenboter en bij de tweede rust in Duitsland weer alleen een consumptie. De boerderij hierna had gelukkig een plakje suikerbrood, maar tussen 32 km en 70 km alleen een kopje soep en een appel vind ik wel erg magertjes.
Ik heb onderweg van nood dus maar een tosti en in Duitsland 'kuchen' gekocht. En had gelukkig zelf nog ontbijtkoek mee.

Op de laatste rust, 3 km voor het eind stond al het overgebleven brood, maar toen hoefde ik het niet meer.
We hebben halverwege een uur gerust en de rusten daarna ook ruim genomen, zodat we om half 6 over de finish kwamen.
Het was niet de makkelijkste KM, ik had nogal stijve kuiten, alsof er tennisballen in zaten. Elke keer opstarten was heel moeizaam en er was geen masseur aanwezig om me te masseren. Gelukkig wilde in Duitsland iemand van het rode kruis mij wel masseren, en dat verschil was meteen te voelen!

Dit was mijn 11e deelname hier, vorig jaar twijfelde ik al om nog weer te komen. Maar deze 30e editie heb ik nu toch uitgelopen, ik betwijfel of ik de 31e ook ga doen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2016, 11:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Toch weer goed gedaan Carola. Jammer dat de verzorging magertjes was en jouw huldiging ook wat in het water viel door weinig publiek.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2016, 13:38 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
Carola schreef:
Gefeliciteerd allemaal met het uitlopen van deze KM!
Marjanneke, jij liep in een geel shirt toch? Jij liep de hele tijd vlak voor ons, ik dacht al dat jij het was.


Yes, dat was ik. Liep jij de hele tijd achter me? Niks van gemerkt! Ik heb jou wel het startschot zien geven.

Ik ben blij dat ik nog een keer meegedaan heb, al zou ik het denk ik niet nog een keer doen. Precies om de redenen die jij ook beschrijft. Ik wil nog wel weer eens in Twente gaan wandelen, maar niet met een Kennedymars.

In elk geval ben ik blij dat ik hem heb (uit)gelopen. :icon_cool: Kan deze ook weer van mijn bucket list af na mijn smadelijke aftocht van 2 jaar geleden (toen ik het op 55km opgaf...) :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2018, 23:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Carola schreef:
Gefeliciteerd allemaal met het uitlopen van deze KM!
Marjanneke, jij liep in een geel shirt toch? Jij liep de hele tijd vlak voor ons, ik dacht al dat jij het was.

Zelf heb ik ook weer een mooie nacht/dag gehad. Het begon met de huldiging in het gemeentehuis voor 50 kennedymarsen. Hier was het jammer genoeg niet druk. Volgens mij was er iets mis gegaan met de uitnodigingen, want ik had hem ook niet ontvangen. En er was een stel dat gehuldigd werd voor 25 kennedymarsen en er waren 3 mensen die genoemd werden omdat dit hun 30e deelname was in Haaksbergen.
Wel vind ik het jammer dat de huldiging niet tussen de wandelaars gebeurd, want ik zat in het gemeentehuis tot na half 10 en heb dus niet in het theater kunnen zien wie er allemaal mee zouden doen. Maar ik had het geluk het podium te mogen betreden met de voorzitter en de burgermeester om om 10 uur het startschot te mogen lossen :icon_cool: . Was een leuke ervaring! Ik kon meteen aansluiten, maar dat heb ik niet gedaan want iedereen moest langs het podium en zo kon ik alsnog zien wie er meeliepen. Toen Dirk voorbij kwam ben ik er tussen gesprongen en met hem heb ik de Km dan ook uitgelopen. Later op de dag sloten Richard en Jos van Kesteren zich bij ons aan, en zoals altijd hier is er een bepaald clubje in de achterhoede die elkaar steeds tegenkomt bij de rusten en soms ook samen oploopt. Zo waren er 2 moeders met dochters die hun 1e Km liepen, en er door de mannen doorheen gekletst werden.
De route was hetzelfde als voorheen. Ik vind het nog steeds saai, al die maisvelden in Duitsland. Maar helaas krijgen ze gewoon geen vergunningen om door de natuurgebieden heen te gaan dus moeten we er langs.

De verzorging had ik dit jaar meer problemen mee. Bij de 1e doorlooppost was ranja, bij de tweede was drinken en krentenbollen. Bij de derde was drinken, brood, banaan, mueslirepen en sultana.

Daarna was er soep met een broodje en toen waren de 42 km lopers klaar en moesten wij onszelf voorzien, leek het wel.
Op het halverwege punt was alleen een consumptie, de rust erna in Buurse was alleen een consumptie en een appel, de eerste rust in Duitsland was een kopje soep/bouillon met een kwart broodje kruidenboter en bij de tweede rust in Duitsland weer alleen een consumptie. De boerderij hierna had gelukkig een plakje suikerbrood, maar tussen 32 km en 70 km alleen een kopje soep en een appel vind ik wel erg magertjes.
Ik heb onderweg van nood dus maar een tosti en in Duitsland 'kuchen' gekocht. En had gelukkig zelf nog ontbijtkoek mee.

Op de laatste rust, 3 km voor het eind stond al het overgebleven brood, maar toen hoefde ik het niet meer.
We hebben halverwege een uur gerust en de rusten daarna ook ruim genomen, zodat we om half 6 over de finish kwamen.
Het was niet de makkelijkste KM, ik had nogal stijve kuiten, alsof er tennisballen in zaten. Elke keer opstarten was heel moeizaam en er was geen masseur aanwezig om me te masseren. Gelukkig wilde in Duitsland iemand van het rode kruis mij wel masseren, en dat verschil was meteen te voelen!

Dit was mijn 11e deelname hier, vorig jaar twijfelde ik al om nog weer te komen. Maar deze 30e editie heb ik nu toch uitgelopen, ik betwijfel of ik de 31e ook ga doen.



Dit jaar was er zelfs nog minder... Ik had jouw verslag van 2016 in mijn achterhoofd evenals andere verslagen van 2016 en 17. Had dus genoeg eigen proviant bij. ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 24 Sep 2018, 19:21 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Wij hebben hem ook uitgelopen om 17.04 stapten wij over de finish met z'n drieen. Helaas hebben wij op 32km een wandelvriendin achter gelaten bij het rode kruis. Zij is uiteindelijk afgevoerd naar het ziekenhuis.
Carola jij liep dus niet zo ver achter ons. We hadden elkaar dus kunnen treffen.
Voor mij was dit de traagste km ooit :-)%% wij hadden dan ook een debutant mee. Zij had geen blaren maar Pia wel. Gisteren over ontfermd om die door te prikken.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 24 Sep 2018, 19:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
hein schreef:
Wij hebben hem ook uitgelopen om 17.04 stapten wij over de finish met z'n drieen. Helaas hebben wij op 32km een wandelvriendin achter gelaten bij het rode kruis. Zij is uiteindelijk afgevoerd naar het ziekenhuis.
Carola jij liep dus niet zo ver achter ons. We hadden elkaar dus kunnen treffen.
Voor mij was dit de traagste km ooit :-)%% wij hadden dan ook een debutant mee. Zij had geen blaren maar Pia wel. Gisteren over ontfermd om die door te prikken.



Dit topic is van 2016. Hier vindt je het topic van dit jaar: viewtopic.php?f=128&t=8056
;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 11:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Jep dit was 2016, ik heb al 2 jaar niet meer meegedaan Hein. Na 11 keer vond ik het wel welletjes (hoewel ik stiekem wel heb gedacht vrijdag, toen bekend werd dat de vaartocht niet doorging: zal ik?)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16-17 september 2016: Kennedymars Haaksbergen (OV)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 12:48 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
fhd schreef:
hein schreef:
Wij hebben hem ook uitgelopen om 17.04 stapten wij over de finish met z'n drieen. Helaas hebben wij op 32km een wandelvriendin achter gelaten bij het rode kruis. Zij is uiteindelijk afgevoerd naar het ziekenhuis.
Carola jij liep dus niet zo ver achter ons. We hadden elkaar dus kunnen treffen.
Voor mij was dit de traagste km ooit :-)%% wij hadden dan ook een debutant mee. Zij had geen blaren maar Pia wel. Gisteren over ontfermd om die door te prikken.



Dit topic is van 2016. Hier vindt je het topic van dit jaar: viewtopic.php?f=128&t=8056
;-)

Faudtje van mijn kant. Vond het al vreemd. Zal zien dat ik hem oo de goede plaats nog krijg. Aangepast dan :doh:

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.