Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 00:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 19-20 aug KM tijdens De Omloop van Goeree-Overflakkee
BerichtGeplaatst: 06 Sep 2016, 21:59 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Apr 2016, 09:34
Berichten: 50
Woonplaats: Klundert
Leeftijd: 53
Kilometers gelopen: 721
Aantal N4D volbracht: 1
Volgende wandeltocht: KM Scheldetocht
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl, Lowa
Zwerm schreef:
hein schreef:
Cornelia schreef:
Zwerm schreef:
Pfff, volbracht. Gisteren dus de Kennedymars van De Omloop gelopen. Een wandeling met veel onverhard terrein. Ik hoop ooit de hele Omloop van 110 km te kunnen lopen maar mijn keuze voor de 80 was echt de juiste want 110 had ik echt niet gehaald. Het parcours bevat saaie stukken maar ook hele mooie. Zo had ik de mazzel om bij het ochtendgloren het Volkerak Zoommeer te zien ontwaken. Duizenden watervogels die soort bij soort hun eigen vlek in het blauwe water maken. Wat kan Nederland toch mooi zijn. Een schril contrast met de nachtelijke glijpartij over een dijk vol schapenmest. Zo glad dat er zelfs letterlijk een schaap mank van liep. Het lukte mij niet meer om te bedenken wat nu beter was, een dijk met lang nat gras of een dijk met kortgevreten gras met daartussen het resultaat van de vreetpartij. Op de verschillende posten wat het goed vertoeven. De vrijwilligers en belangstellenden waren erg aardig. Er was meer dan genoeg te eten en te drinken en je mocht gerust nog een extra broodje of bakje soep nemen. Naast de vrijwilligers deden ook de inwoners van verschillende plaatsen iets extra's zoals een toneelstukje over doorveteren in Stad en in Oude Tonge een pannenkoek met schenkstroop. Hierna zat mijn kleding flink onder de schenkstroop en moest ik wel mijn startnummer schoonlikken, deze is gelukkig vlekkenproof.
Maar het was ook afzien. Na 10 km begonnen de aanhechtingen op mijn schenen al te klagen en na 40 km was de pijn in mijn achillespezen, enkels en voeten meer dan onprettig. Gelukkig haakte rond de 47 km een andere loper, Frits bij mij aan zodat er meer afleiding was en veel meer gezelligheid. Samen zijn we naar de finish gelopen waar ik pas mocht finishen na de tv te woord te hebben gestaan waar ik alleen nog wat onzin kon uitkramen. Wat was ik blij dat ik er was! Met een kleine teleurstelling door de wetenschap dat ik de 110 km zeker niet gehaald zou hebben. Zou het terrein een extra aanslag zijn op je lichaam? Ik feliciteer iedereen die zijn of haar eigen afstand heeft uitgelopen en wens iedereen die is uitgevallen een snel herstel toe en volgend jaar meer succes.

Proficiat met je behaalde rsultaat.
En dan klaag ik over pien an d' pote na een wandeling van 30 km. :icon_confused: .

Ben er van overtuigd dat je de 110 ook was gelukt. De hoeveelheid extra gras viel genoeg mee.
Een samenloper is altijd goed, proficiat en denk nog eens na over 30km extra.


Nou Hein, ik heb toch nog over de 110 nagedacht. Je komt er toch maar op 1 manier achter of je dat wel of niet haalt. Ik hoop dat in maart de Waterpoortloop opnieuw wordt georganiseerd en dan ga ik voor de 110. Dan heb ik nu nog een half jaar om te oefenen.


Vandaag het goede nieuws :icon_cheesygrin: gekregen dat de 2e editie van de Waterpoortloop op 10 en 11 maart 2017 zal plaatsvinden. Onderstaande staat op de website van Boog-Ooltgensplaat:
Vrijdag 10 en zaterdag 11 maart 2017 wordt de tweede Waterpoort-loop georganiseerd.
Alle informatie over deze tocht komt binnenkort te staan op een nieuwe website die we aan het maken zijn!
Hierop komt alles te staan wat voor u van belang is. Wat we u wel al willen meegeven is dat de inschrijving start op 1 november 2016. Dat het maximaal aantal wandelaars voor de 110 en 80 km, net als in 2016 is gesteld op 200 inschrijvingen. Als het maximaal aantal is bereikt, zullen we werken met een wachtlijst. Voor de dagtocht op zaterdag, is er geen voorinschrijving.
Zodra het mogelijk is, vermelden wij hier op de website van St. Boog de naam van de nieuwe website!
Namens de werkgroep
Hansje Zoon


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 aug KM tijdens De Omloop van Goeree-Overflakkee
BerichtGeplaatst: 07 Sep 2016, 07:00 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Helden zijn jullie!
Ik blijf zoveel mogelijk weg van grasdijken; een berichtje op dit topic plaatsen vind ik al een waagstuk. :-)


Groots gelijk. Tochten waar grote stukken onverhard in zit, mijd ik als de pest. Op dat soort stukken krijg ik altijd blaren. Of van die kiezelpaden. Op de tweede dag van 4 daagse heb je ook zo'n stuk ... wat drama pad.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 19-20 aug KM tijdens De Omloop van Goeree-Overflakkee
BerichtGeplaatst: 07 Sep 2016, 09:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5681
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Zwerm schreef:
Ed schreef:
Zwerm schreef:
Ik zag dat Hein al een topic was gestart over De Omloop en velen zullen vast vinden dat je dan ook echt de 110 km af moet leggen maar mijn plan is de Kennedymars te lopen. Omdat de groep voor de KM nog klein is lijkt mij dat een beetje extra aandacht op het forum geen kwaad kan. De KM start vrijdag 19 augustus om 23.00 uur. Start en finish is in Middelharnis op het Diekhuusplein. http://www.dewandeltocht.nl/pages/77878/Home.html
De topic van Hein viewtopic.php?f=196&t=6977


Grappig,ben nog net te zien op de banner.


Lijkt op een oude foto, is dat zo Ed? :icon_mrgreen:
Welk jaar was dat? Maar hierboven sta je ook al op de banner?


2010 alweer,het oude rondje op de 110.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.