Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 00:46

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 06:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Alle lopers van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de KM.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 09:12 
Vandaag heb ik nog een dagje vrij, zodat ik wat kan bijkomen van een zeer geslaagd weekend Someren. :lol:
Syl en ik hebben het grootste deel van de tocht samen gelopen. Het was ideaal wandelweer en heel gezellig langs de route!
We zijn begonnen met een hapje eten bij restaurant " de sfinx" en na de tocht zijn we daar ook weer gaan eten.
Volgend jaar is de 50ste KM van Someren en daar hoop ik ook bij te zijn! :D


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 11:54 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1883
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Annika schreef:
Vandaag heb ik nog een dagje vrij, zodat ik wat kan bijkomen van een zeer geslaagd weekend Someren. :lol:
Syl en ik hebben het grootste deel van de tocht samen gelopen. Het was ideaal wandelweer en heel gezellig langs de route!
We zijn begonnen met een hapje eten bij restaurant " de sfinx" en na de tocht zijn we daar ook weer gaan eten.
Volgend jaar is de 50ste KM van Someren en daar hoop ik ook bij te zijn! :D

Gefeliciteerd!!
Gaan ze nog iets speciaals doen voor het jubileum?

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 12:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2005, 21:02
Berichten: 996
Leeftijd: 36
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 9
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Ecco
Zo... ik geloof dat ik bijna Inger van de blarentroon heb gestoten... Beginnersfoutje gemaakt met nieuwe sokken ... en daarna gewisseld met té oude sokken. Aan beide kanten zit een blaar op de hak en de bal van mn beide voeten zijn omgezet in blaar. Maike/Voy heeft de foto's voor het blarentopic. Nu snel herstellen, blaren indrogen en ws in Nijmegen lekker goed intapen.
Maar, eerlijk waar, naast deze blaren valt de spierpijn wel mee. Ik heb me naderhand ingesmeerd met magnesiumolie en de benen vallen mee. Beetje stijf.
De kennedymars zelf vond ik geweldig. Top-verzorging! Waar je bij Sittard bij elke post een krentenbol, water en appel kan krijgen, was het hier elke keer de vraag wat je nu weer kon krijgen. Zo gevarieerd. De vrijwilligers dachten met je mee. Je kwam ook overal vrijwilligers tegen. Op plekken om je de weg te wijzen (wat mijns inziens niet nodig was), op een extra post met een sapje... Geweldig. Van de 7 KM's die ik nu gelopen heb, is dit wel de mooiste KM die ik heb gelopen. Het hotel naast de finish, Gasterij Krabbendam, was ook heerlijk. Half 8 gingen de luiken dicht. Als het trouwens niet eerder al was. Ik kon niet meer.
Iedereen die er was: Bedankt voor de gezelligheid! Aan de sms-ers/bellers: Bedankt weer voor de supoort.
Foto's volgen..

Van de site van KM someren ...
Afbeelding

Trouwens, over EHBO-ers gesproken. Op de 55 km post (na de heide) werden we aangesproken door een EHBO-er. Wij waren daar iets over 10en en waren nog niet hopeloos. Wij zouden het waarschijnlijk wel gaan halen. Maar als je daar om 11 uur zou komen, dan zou je het echt niet halen. Ik heb hem uitgelachen. Arriveren om 11 uur met nog 7 uur voor 25 km ... En dan niet halen .... Sukkel.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 16:22 
Wolfje schreef:
Annika schreef:
Vandaag heb ik nog een dagje vrij, zodat ik wat kan bijkomen van een zeer geslaagd weekend Someren. :lol:
Syl en ik hebben het grootste deel van de tocht samen gelopen. Het was ideaal wandelweer en heel gezellig langs de route!
We zijn begonnen met een hapje eten bij restaurant " de sfinx" en na de tocht zijn we daar ook weer gaan eten.
Volgend jaar is de 50ste KM van Someren en daar hoop ik ook bij te zijn! :D

Gefeliciteerd!!
Gaan ze nog iets speciaals doen voor het jubileum?

Dat heb ik gevraagd aan de vrijwilligers bij de finish. Zij zeiden dat het een extra feestelijke tocht gaat worden.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 16:25 
Maaike schreef:
Van de site van KM someren ...
Afbeelding


Leuke foto, Maaike en Maud!


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 16:27 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2007, 13:36
Berichten: 1640
Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS
Zaterdag was ik iets na 9en in Someren. Onderweg had ik van Voy al een smsje gehad dat de bups zich had verzameld in de Sfinx. Na eerst mijn startkaart te hebben gehaald de Sfinx opgezocht en toen ik twijfelend voor pizzeria de Sfinx stond kwam Teus naar buiten. Na de begroeting nog ff een Palm nuttigen en om goed half 10 vond men het tijd worden om naar de start te gaan.
Gelukkig weet ik ook dat voor je echt het startvak ingaat dat er nog bier gehaald kan worden. Daar ook nog 2 biertjes gescoord, en ondertussen was het startschot al geweest. Uiteindelijk gingen we om 22,17 uur door de start.
Na 50 meter was het voor Teus,Eelco en ik tijd voor nog een laatste palmpje voor we echt weggaan.
Een klein kwartier later dan toch gestart en voor Someren Heide zaten we alweer in de staart van de mars. Zo heb ik gezellig gelopen met de meesten van het forum die aanwezig waren en het ging ook lekker tot de rust in Mierlo toe.
Na Mierlo sloeg bij mij het “noodlot” toe en kreeg ik een megaslaapdip die ik voor Nuenen niet meer te boven ben gekomen.Ik weet zelfs dat ik een paar keer wakker schrok omdat een slingerbeweging naar links over de weg maakte. Toen ik bij Nuenen was merkte ik dus ook dat ik Maaike Maud Teus Voy en PeterC waar ik tot die tijd grotendeels mee samenliep niet meer in de buurt van mij waren.I n de loods van de grote rust eerst een boterham gegeten en bouillon gedronken en toen even 10 minuten mijn ogen gesloten.
Daarna in de loods op zoek naar bekenden maar die heb ik helaas niet meer gezien.
Dus maar besloten om alleen de mars af te maken.Dat de mars goed georganiseerd was dat kon je merken aan het feit dat er maar liefst 15 rustposten onderweg waren en zelfs op de Strabrechtse heide stonden er 2, dat was 2 jaar geleden nog anders (geen dus).
Ook in Lierop nog wat gerust voor de laatste deel van de etappe begon. Toch leuk om te zien dat er 2 uur later dan dat ik normaal binnenkom er ook veel meer leven in het gebeuren komt. Dit was ook de eerste keer in de 8 keer dat ik de Kennedymars van Someren liep dat ik de binnenpraters heb gezien. Ik passeerde de finish om 11,53 uur.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en hopelijk tot snel bij een volgende tocht waar ik dan hopelijk wel wakker kan blijven.

_________________
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 16:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4723
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
langehalen schreef:
Zaterdag was ik iets na 9en in Someren. Onderweg had ik van Voy al een smsje gehad dat de bups zich had verzameld in de Sfinx. Na eerst mijn startkaart te hebben gehaald de Sfinx opgezocht en toen ik twijfelend voor pizzeria de Sfinx stond kwam Teus naar buiten. Na de begroeting nog ff een Palm nuttigen en om goed half 10 vond men het tijd worden om naar de start te gaan.
Gelukkig weet ik ook dat voor je echt het startvak ingaat dat er nog bier gehaald kan worden. Daar ook nog 2 biertjes gescoord, en ondertussen was het startschot al geweest. Uiteindelijk gingen we om 22,17 uur door de start.
Na 50 meter was het voor Teus,Eelco en ik tijd voor nog een laatste palmpje voor we echt weggaan.
Een klein kwartier later dan toch gestart en voor Someren Heide zaten we alweer in de staart van de mars. Zo heb ik gezellig gelopen met de meesten van het forum die aanwezig waren en het ging ook lekker tot de rust in Mierlo toe.
Na Mierlo sloeg bij mij het “noodlot” toe en kreeg ik een megaslaapdip die ik voor Nuenen niet meer te boven ben gekomen.Ik weet zelfs dat ik een paar keer wakker schrok omdat een slingerbeweging naar links over de weg maakte. Toen ik bij Nuenen was merkte ik dus ook dat ik Maaike Maud Teus Voy en PeterC waar ik tot die tijd grotendeels mee samenliep niet meer in de buurt van mij waren.I n de loods van de grote rust eerst een boterham gegeten en bouillon gedronken en toen even 10 minuten mijn ogen gesloten.
Daarna in de loods op zoek naar bekenden maar die heb ik helaas niet meer gezien.
Dus maar besloten om alleen de mars af te maken.Dat de mars goed georganiseerd was dat kon je merken aan het feit dat er maar liefst 15 rustposten onderweg waren en zelfs op de Strabrechtse heide stonden er 2, dat was 2 jaar geleden nog anders (geen dus).
Ook in Lierop nog wat gerust voor de laatste deel van de etappe begon. Toch leuk om te zien dat er 2 uur later dan dat ik normaal binnenkom er ook veel meer leven in het gebeuren komt. Dit was ook de eerste keer in de 8 keer dat ik de Kennedymars van Someren liep dat ik de binnenpraters heb gezien. Ik passeerde de finish om 11,53 uur.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en hopelijk tot snel bij een volgende tocht waar ik dan hopelijk wel wakker kan blijven.


Ik dacht ook al, wat zegt ie weinig tegen mij vanaaf die lange. Is mijn deo soms op of zo? :D
Slaapwandelen kun je dus ook al met lange halen!

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 20:22 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 19 Jan 2006, 12:29
Berichten: 912
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg.
Aantal N4D volbracht: 18
Kennedymarsen volbracht: 25
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Het was ook dit jaar weer een gezellige kennedymars in Someren. :D
Van te voren naar de pizzaria en hier ook na afloop gegeten met z`n allen.
Blijft leuk al die enthousiaste toeschouwers.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 20:27 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 19 Jan 2006, 12:29
Berichten: 912
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg.
Aantal N4D volbracht: 18
Kennedymarsen volbracht: 25
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
liep nog steeds bij Wilco. Zo te horen maken ze er een feestje ala Waalwijk van :roll: ;)


Bertus liep inderdaad gezellig met Eelco. ;) :)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2011, 20:27 
Ook ik was zaterdagavond van de party in Someren.
Heb deze weer samen met mijn oom gelopen en het liep erg lekker.
Vanaf Brandevoort tot Neunen had ik mijn ochtend/slaap dip, maar ff verstand op nul en stug door sloffen.( was helaas mijn oortjes vergeten voor wat muziek) Maar al snel staan er weer bewoners aan de kant van de weg, die je wakker houden en amuseren.
Ik vond het erg fijn om bij de start een aantal bekende walkers te zien en onderweg af en toe nog een paar keer.
Het klokje sloeg twee uur toen ik over de finish lijn ging, heb daarna nog een uurtje daar gezeten en ben daarna met mannetje op zoek gegaan naar de auto. Hij wist alleen dat ie op parkeerplaats 3 stond, en dat het links op was, dus weer een klein half uur lopen, dat viel me zwaar. ;) :? ;) Uiteindelijk toch auto gevonden en me lekker naar huis laten brengen.
Thuis ff douchen, zussie kwam nog ff babbelen maar om zeven uur vielen mijn ogen dicht. Mocht vanmorgen om vijf uur op, wat een beetje stijfjes verliep, maar kijk toch zeer tevreden terug op deze tocht. Volgend jaar weer als het aan mij ligt.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2011, 20:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft dus ook deze Kennedymars gelopen en heeft dat samen met Eelco gedaan.
Ze hebben er met z'n tweetjes een heel gezellige wandeltocht van gemaakt. Kregen hier en daar een biertje, een stukje kwarktaart en wat stokjes sateh om lekker op te smikkelen, ja die 2 hadden het wel naar hun zin. Ondanks al die afleidingen heeft Bertus het toch nog klaargespeeld om heel wat foto's te maken en daar heb ik dan weer een albumpje ;) van mogen maken :roll: ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2011, 21:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4723
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Echt leuk die foto's Bertus/Truitje! Ik zie dat jullie ook met Koos hebben gelopen.
Mijn foto's zijn op picasa te zien: https://picasaweb.google.com/maike.van.tuijl/KennedymarsSomeren23Juli2011 en het verhaaltje houden jullie van me tegoed. Het meeste zou toch thuis horen in het topic De Leus Van Teus. :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2011, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Truitje schreef:
Bertus heeft dus ook deze Kennedymars gelopen en heeft dat samen met Eelco gedaan.
Ze hebben er met z'n tweetjes een heel gezellige wandeltocht van gemaakt. Kregen hier en daar een biertje, een stukje kwarktaart en wat stokjes sateh om lekker op te smikkelen, ja die 2 hadden het wel naar hun zin. Ondanks al die afleidingen heeft Bertus het toch nog klaargespeeld om heel wat foto's te maken en daar heb ik dan weer een albumpje ;) van mogen maken :roll: ;)

Het ziet er wel erg gezellig uit. Wie weet, een volgende keer.....

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2011, 21:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Voy con Dios schreef:
Echt leuk die foto's Bertus/Truitje! Ik zie dat jullie ook met Koos hebben gelopen.
Mijn foto's zijn op picasa te zien: https://picasaweb.google.com/maike.van.tuijl/KennedymarsSomeren23Juli2011 en het verhaaltje houden jullie van me tegoed. Het meeste zou toch thuis horen in het topic De Leus Van Teus. :-)


Koos was 2 jaar geleden toen ik mee was naar Someren mijn slapie (hij was uitgevallen, en we mochten met nog een paar anderen op een rode kruis slaappost overnachten). Sindsdien komen we hem regelmatig tegen en loopt ie meestal in de buurt van Bertus ;)

Ik heb net jouw foto's zitten kijken en die ene van die 3 mannen, ja die is zo leuk, die ga ik nog even in die van Bertus plakken :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.