Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 13:34

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010, 12:29 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Okt 2008, 10:46
Berichten: 586
Woonplaats: Ooij
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: N.V.T
Mood: Gewoon
Het was een mooie en leuke tocht.

De heen reis was al een avontuur op zich.
Met de bus naar Beverwijk, trein naar castricum overstappen en trein naar Den Helder was de planning. Niet dus.
De trein naar Castricum ging niet dus naar Uitgeest daar overstappen naar Castricum, weer overstappen voor de trein Naar Den Helder.
Heeft die trein ook nog eens probleemen met de deuren dus stond ie lang stil ach ja ik was vroeg. ;)
In Den Helder aangekomen, kwam Trudy (truitje) met Bertus ook de trein uit, en liepen samen het station uit waar we Hans al zagen aan komen. Maar Trudy en Bertus gingen eerst nog even naar de Mac, logisch want ze waren lang ondereweg geweest, dus ging ik alleen met Hans naar de start toe.
Bij de start aangekomen, aangemeld (startnummer 17), bijgepraat met de jongens en een beetje discussieren waar de tassen zouden moeten komen (was een beetje verwarring over onderling) en mijn spullen vast klaar gezocht.
Ondertussen werd het al wat drukker, Trudy en Bertus waren er begevenmoment ook bij en Trudy had gelijk een mooi plaatje voor haar nieuwe camera te testen: Zonsondergang.

Nadat iedereen zich had aangemeld, bij gepraat en noem maar op begon Bart met zijn praatje alvoorens we onderweg gingen voor de eerste lus ik heb de gehele tocht met bill, twee anderen en Bertus (was altijd in de buurt van ons) gelopen.
Die ging eigenlijk best vlot voor ik het wist zaten we in Julianadorp, de wagen rust (we hadden er 1 in die ronde al had Bill er best 2 gewild ;) )en weer bij de start.
Het was best warm (hoge luchtvochtigheid) dus had ik mijn tas afgedaan en alleen mijn Camelbak mee voor de 2e ronde.
Die ging door het duinen, waar je niets zag en er toch weer mensen waren die geen zaklamp mee haden en die verkeerd liepen ("had geen internet dus wist niet dat ik een zaklamp mee moest" moperde 1 tijdens de wagenrust). Heuveltje op waar Marcel (die een dubbeltje deed) ons voorbij kwam racen, over strand waar het net de wisseling tussen vloed en eb was en je dus lekker wegzakt. De elle lange dijk op opweg naar de haven en weer naar de rust klaarmakwen voor ronde 3.
En Trudy was ook nogsteeds wakker, zelfs na dat ze door meerderen gezegt was naar bed te gaan =D> .
Het ging wel lekker halve wege een beetje kniepijn maar waneer nou niet en 1 klein kapot getrapte blaar waar ik toch geen last van had.
Pauze je kent 't wel, wat eten, drinken, kletsen, smarties enz.
Op naar ronde 3 met deze had ik wel een beetje moetje maar dat was vooral mental en niets echt noemenswaardig gewwon de enne voet voor de andere blijven zetten.
Kwamen we bij de 2e wagenrust Rob tegen (die zo verstandig was maar even geen dubbeltje te doen maar de 40 liep)
Deze lus was eigenlijk een beetje de Napoleontocht omgekeerd.
Weer bij de start aangekomen, had ik mijn Camelbak weer bij getankt ik weet niet wat er met dat ding loos was maar elke keer als ik bukte kwam er een loot water uit en elke keer van een andere plek (althans dat denken ik en Trudy die er wel een pluspunt in zag "als je het warm hebt buk je een krijg je water in je nek" :? )
Trudy kwam met de medeling dat het wel eens kon gaan regenen in de 4e lus dus had ik toch maar weer mijn camelbak in mijn tas gepropt om de laatste 20 te lopen waar we zowat de gehele tijd een beetje gespetter hadden.
De laatste ronde vond ik eigenlijk het mooist, we gingen het meest door de stad en niet zoveel meer techt toe recht aan al kwamen we op punten die we al eerder op de dag hadden gelopen das was het gelijk van " he vanochtend liepen we zo", zaten we bij de wagenrust waar Bill toch wel zijn biertje een beetje miste maar ach die kreeg hij dan weer bij de Waterhoen op het Marineterein eerst nog even een stukkie bos door.
Bij de Waterhoen aangekomen pauze en klaarmaken voor het allerlaatste stuk waar het toen serieus begon te regenen en ik toch wel blij was dat ik mijn tas mee had en mijn regenpak aan kon.
E weer verder op weg naar de Finish. Het terein af, moesten we nog een tijdje wachten ook omdat de brug open stond "duurt nog wel effe" ;), toen die weer dicht ging liepen we rustig door, ik melde ons viertjes nog af bij de wachtpost en een klein sprintje (was wel even lekker) om de anderen weer in te halen de laatste 2 km naar de finish.
Bij de finish aangekomen liep ik eigenlijk wel lekker het leek of toen pas al die smarties begonnen te werken.
Maar ik had het gehaalt en het was een top tocht.

Hans bedankt voor de lift heen en terug, Bart en de rest van de wsv het was een goede roete (al kan het strand gedeelte wat korter), op 1 pijltje na (in het bos ondbrak er 1) goed gepijlt en top verzorging, Trudy het was echt fijn om jouw iedere keer te zien en heeft me na lus 3 uit mijn mentale dipje geholpen, maar ga volgende keer toch gewoon een paar uurtjes plat joh.

De andere wandelaars gefeliciteerd met uitlopen en Rob een goede beslissing om geen "Dubbeltje" te doen.

_________________
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010, 14:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11199
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ook hier voor iedereen de felicitaties.
Weer top gedaan =D>

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010, 19:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Wij zijn ook al weer een dag terug uit het 'hoge noorden' ;) en ook wij hebben een leuk weekend gehad. Bertus heeft weer een Kennedymars uitgelopen en ik ben de afgelopen nacht en ochtend door verschillende mensen naar bed gestuurd, maar heb daar geen gehoor aan gegeven ;) En David, ik denk niet dat ik de volgende keer daar wel naar ga luisteren ;). Heb in plaats daarvan de handen uit de mouwen gestoken en het reuze naar de zin gehad.Ik heb heel wat lopers aan erwtensoep geholpen en van drinken voorzien ;) Pas in de trein naar huis heb ik ongeveer een uurtje even de ogen dicht gehad.

Er waren bij deze KM weinig deelnemers (52) en dat was jammer.Wel waren onder deze lopers heel wat bekende gezichten en het was heel leuk hen weer eens te zien en gedurende de tocht een paar keer te spreken. 's Nachts om 24.00uur zijn nog eens 10 deelnemers aan de Nacht van Den Helder begonnen. Daar waren voor mij geen bekenden bij (dacht ik). Tot ik dus iemand aan de bar hoorde vertellen over zijn zus en de vriend van zijn moeder, dat klonk mij allemaal heel bekend in de oren. 1 Blik op de deelnemerslijst was genoeg, dit was dus ook iemand van het 4daagse forum, nl Bjornparee ;). Hij is druk aan het trainen voor zijn eerste 4daagse, maar kon door een blessure jammer genoeg de Nacht van Den Helder niet helemaal uitlopen en ik vind het jammer voor je dat je de 40km niet uit kon lopen.

Als je zo'n KM op de centrale rust doorbrengt, dan heb je 1 groot voordeel, je krijgt heel wat lopers te spreken, en aangezien ook heel wat van deze lopers mij ondertussen ook herkennen, kreeg ik van velen te horen hoe positief ze over deze KM waren. Natuurlijk waren er ook wat minpuntjes, het was de eerste keer dat deze KM hier en op deze manier vorm was gegeven en dan weet je haast wel zeker dat je wat kinderziektes zult tegenkomen. Maar van de organisatie wilden ze daar zeker naar luisteren en gaan ze proberen om er volgend jaar een nog mooiere en betere KM van te maken. 1 Ding konden ze me al wel vertellen: volgend jaar is ie een week later, en in dat weekend zijn er dan geen andere KM zoals dit jaar wel het geval was. Dat zal in iedere geval heel wat concurrentie schelen. Ik heb in ieder geval niemand gesproken die per definitie negatief over deze KM was.

Bertus heeft weer een dikke 300foto's gemaakt, dus het duurt wel even voor ik die uitgezocht in ingeplakt heb ;) Ik zelf heb niet veel foto's gemaakt, daar heb ik gewoon de tijd niet voor gehad, en ook die wil ik eerst even goed gaan uitzoeken, maar eentje wil ik jullie alvast wat vertellen, de laatste foto is er eentje van een trotse vader met zijn zoon, die zoon heb ik tijdens de KM niet horen klagen, alleen na de derde lus was het geloof ik, dat ie zei dat ie het toch wel erg lang vond duren om zo'n 80km te lopen.........

Voor de Dag van Den Helder zijn wel wat meer deelnemers op komen dagen, zodat het totale aantal deelnemers boven de 100 kwam.


Ik heb het makkelijke eerst gedaan en mijn foto's even snel ingeplakt ;) Klik hier en je kunt het album bekijken ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010, 20:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11199
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
maar eentje wil ik jullie alvast wat vertellen, de laatste foto is er eentje van een trotse vader met zijn zoon


Ooooo, kijk Cor eens glimmen :) trots als een paauw op z'n zoon.
En wat kijkt die Bikkel nog helder. Het is niet aan hem te zien dat ie 80 km. in de benen heeft.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010, 20:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Hehe, wat een klus was dat zeg, maar goed, de wandelfoto's van Bertus zijn ook weer ingeplakt. Sorry als het er een beetje veel zijn, maar je krijgt zo wel een goed beeld van waar je tijdens deze KM overal langs komt.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 5-6 juni 2010: 11e Kennedymars Noord-Holland-Noord (NH)
BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010, 13:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Een beetje laat, maar mijn foto's staan op mijn site, het verslag moet nog ff wachten, ik ben veuls te druk met de avond 4-daagse.
Maar deze Kennedy is een verbetering t.o.v. de versie Anna Paulowna, maar daar kom ik in mijn verslag wel op terug.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.