Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 14:24

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008, 09:02 
Ik hoor vanavond of ik morgenmiddag moet werken, als ik vrij ben dan kom ik denk ik.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008, 22:07 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
*Twijfelllllllllllllll* Zucht ik kan geen keus maken :cry: Enkhuizen is ook altijd leuk...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008, 22:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4181
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
rivella_girl schreef:
*Twijfelllllllllllllll* Zucht ik kan geen keus maken :cry: Enkhuizen is ook altijd leuk...


Enkhuizen kan zondag ook nog :twisted: Dus eerst Steenwijk, lekker nachtje slapen en dan Enkhuizen.

Ik ga vrijdag en zaterdag naar Amersfoort. Kijken of mijn knie 80 km in twee etappes aankan. Zo ja, dan in mijn volgende vrije weekend een KM.

Tís dat ik de zaak niet wil forceren, anders was ik ook naar Steenwijk gekomen. Was vorig jaar mijn eerste KM en hij is me erg goed bevallen. Vooral ook omdat het lusjes van 20 km zijn en je na elke lus weer bij het startpunt uitkomt (en daar staat dan mijn auto met al mijn spullen erin. Kan ik lekker wisselen en voorraad en kleding meenemen die ik de volgende 20 km nodig denk te hebben).

Dus, als je al eens wat langer afstanden gelopen hebt zeg ik: gaan met die banaan in Steenwijk (oh shit, ik wil ook ](*,) )

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 08:51 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Tigelu schreef:
rivella_girl schreef:
*Twijfelllllllllllllll* Zucht ik kan geen keus maken :cry: Enkhuizen is ook altijd leuk...


Enkhuizen kan zondag ook nog :twisted: Dus eerst Steenwijk, lekker nachtje slapen en dan Enkhuizen.


:shock: :shock:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 09:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
rivella_girl schreef:
Tigelu schreef:
rivella_girl schreef:
*Twijfelllllllllllllll* Zucht ik kan geen keus maken :cry: Enkhuizen is ook altijd leuk...


Enkhuizen kan zondag ook nog :twisted: Dus eerst Steenwijk, lekker nachtje slapen en dan Enkhuizen.


:shock: :shock:


Kan gewoon hoor en is goed voor de spiertjes :wink:
Bertus doet eerst ook Steenwijk, dan een lekker nachtje slapen en dan de Marikentocht in Nijmegen :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 15:03 
Ik had wel geen vrij maar ga deze km toch wel lopen. Zo nog ff een uurtje liggen (slapen als dat lukken wil) en dan met de trein richting Steenwijk, via Haarlem want Rivella-girl heeft ook besloten om te gaan. Met zn hoevelen komen we nu in Steenwijk?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 15:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
erik schreef:
Ik had wel geen vrij maar ga deze km toch wel lopen. Zo nog ff een uurtje liggen (slapen als dat lukken wil) en dan met de trein richting Steenwijk, via Haarlem want Rivella-girl heeft ook besloten om te gaan. Met zn hoevelen komen we nu in Steenwijk?


Ik denk dat er dan 3 Walkers lopen ( Erik, Rivella-girl en Bertus), wij brengen ook nog een 4-ummer mee (Peter), tot vanavond in Steenwijk :D


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 15:44 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Heb er best zin in :oops:
(Als ik maar niet net als vorige keer in slaap val tijdens het lopen)

Tot vanavond!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 19:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11199
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Alle KMers heeel veeel succes in Steenwijk.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008, 19:52 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Allemaal veel plezier en succes!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2008, 20:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Om ongeveer 18.30uur waren we vandaag weer in Ede, Bertus een KM medaille en stempel rijker en ik heb weer een 16km tocht gelopen. We konden wel merken dat er deze dagen nog andere grote wandeltochten bezig waren, want heel wat bekende lopers die we anders altijd zien waren en deze keer niet.
Bij ons is het lopen goed gegaan. Bij mij wat minder want ik heb ongeveer 6km met een zere voet gelopen, geen idee hoe het kwam. Bij de 2de rust maar een pijnstiller genomen en extra lang blijven zitten waardoor ik nog gezellig met Erik en Rivella_girl heb kunnen kletsen Daarna ging het lopen gelukkig weer een stuk beter. De derde lus ben ik wel gelijk met Bertus en Peter de deur uitgegaan, maar al snel gingen zij er lekker in hun tempo vandoor, maar dat hadden we ook afgesproken. Doordat ik de 3de en niet de 4de lus meeliep kon ik toen die 2 binnen kwamen foto's van ze maken Ze hadden me van te voren verteld dat dit een mooie lus zou zijn en dat klopte ook, afwisselend liepen we door bos en langs boerenlandschap en later door een stukje Steenwijk.
Maar ik weet niet waardoor, maar voor mij was dit tot nu toe de meest vermoeiende KM van de 9 die Bertus nu gelopen heeft. Ik heb vannacht flink zitten knikkebollen, maar slapen lukte niet en ook toen ik na het lopen binnen was vielen een paar keer mijn ogen dicht, maar dan schrok ik iedere keer weer wakker. Dit heb ik bij de andere KM niet meegemaakt.
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoelaat en hoe Erik en Rivella_girl binnen gekomen zijn :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2008, 16:10 
Truitje schreef:
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoelaat en hoe Erik en Rivella_girl binnen gekomen zijn :wink:


Wij hadden waar voor ons geld dit weekend. Deze KM was mijn eerste keer applaus krijgen voor de twee laatste wandelaars van de organisatie die op ons aan het wachten was. De hele tocht samen met Rivella-girl gelopen. We waren pas om 17.30 binnen. De eerste 40 gingen helemaal prima, wel plotseling veel slaap al lopend door Giethoorn. Daarna hebben we wal langer pauze genomen dan de rest en toen waren we dus laatste en dat is zo gebleven. Tussen de 60 en de 70 was het tempo er helemaal uit. Een roze snoepje voor Rivella_girl en daarna was het tempo weer behoorlijk terug. Op het derde lus hadden we een paar km wel verkeerd gelopen door de vierde lus te volgen op de terugweg van de derde. Laatste lus door onduidelijkheid in de beschrijving / wij die een beetje moe waren en niet goed hebben opgelet, plots de route kwijt. Maar uiteindelijk dus om 17.30 terug. Maar goed met weg kwijtraken had ik al een reputatie :oops: :)

Onderweg Truitje en Bertus dus gezien, Bertus ging een beetje te hard voor ons, na de tweede helft hebben we hem niet meer gezien. Wiliamk, uiteindelijk niet gezien, waar was je nu, duidelijke doelen stellen is een eerste stap. Maar uiteindelijk moet je dan wel daadwerkelijk gaan.

De startlocatie is trouwens veranderd, het is nu een kantine bij de sportvelden van Steenwijk, prima locatie. De route was indentiek aan die van vorig jaar. Maar ik heb toch vaak een memory gap op een KM. Hele stukken vergeet ik en mijn 7 km tochten mix ik door elkaar. Elke keer is dan weer verrassend :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2008, 17:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
De foto's die ik van deze KM en mijn lus gemaakt heb zijn hier te bekijken :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2008, 19:45 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
erik schreef:
Truitje schreef:
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoelaat en hoe Erik en Rivella_girl binnen gekomen zijn :wink:


Op het derde lus hadden we een paar km wel verkeerd gelopen door de vierde lus te volgen op de terugweg van de derde. Laatste lus door onduidelijkheid in de beschrijving / wij die een beetje moe waren en niet goed hebben opgelet, plots de route kwijt. Maar uiteindelijk dus om 17.30 terug. Maar goed met weg kwijtraken had ik al een reputatie :oops: :)



We zijn niet verkeerd gelopen, we hebben alleen iets anders gelopen dan op de route stond :lol: Had twee blaren (de 2e zag ik pas thuis), 1 grote zere teen (maar das gelukkig over) en GEEN spierpijn vandaag!
Vond m wel heel erg zwaar, waar dat door kwam weet ik niet.
Het was weer zeer geslaagd, en al liepen we achteraan, ik vond het erg gezellig.
En inderdaad, dat applaus was leuk :)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2008, 19:54 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Truitje schreef:
De foto's die ik van deze KM en mijn lus gemaakt heb zijn hier te bekijken :wink:


Leuke foto's!
Heb er drie van je 'geleend' , de foto's van mn moeder bij de finish zijn een beetje mislukt :cry: .


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.