Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 04:14

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 19:02 
Voor iedereen die de finisch wandelend heeft gehaald: Gefeliciteerd [-o<


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 20:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4723
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ben na een drukbezette zondag weer boven water. Eventjes op het forum nagenieten van de KM Hilversum. Mijn verhaaltje en foto's staan op mijn site voor de liefhebbers.
Wat een mars! Prachtige temperaturen, superverzorging en inspirerend gezelschap. Als extraatje kwam de oudste Voyzoon de laatste 15 kilometers met me mee lopen. Hij is serieus gegrepen door de wandelkoorts en zeer vereerd met het mooie KMHilversumpetje van de LAT.

Het was weer een feestje. Check http://maike.van-tuijl.eu

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 21:22 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Deze Kennedymars was mijn 2e na Haaksbergen 2 jaar geleden. Normaal wandel ik dagtochtjes van 20-30 km, een enkel keertje Nijmegen of Apeldoorn, maar 80 km blijft toch iets speciaals. Bij de start werd een verhaal verteld over een punt op de route waar je een voetpad en fietspad kon nemen en dat je dan vooral het fietspad moest nemen. Waar dat was kon ik niet verstaan, enkele mensen gevraagd maar ook die wisten het niet. Nou ja, er zijn ergere dingen, dus lopen maar.

Al snel liep ik in de achterhoede door Hilversum. Kwam ik aan de praat met een jongedame die haar eerste KM liep. We besloten om voorlopig samen te lopen, gezellig en ook wel veilig vind ik zo in het donker. Niet eens vanwege overvallen of zoiets maar als je valt, je gsm, zaklamp, of knieschijf gaat kapot wil je niet alleen zijn in de diepe duisternis tussen Muiden en Diemen.

Op het stuk tussen de A1 en de spoorbrug lagen losse platen op het pad. Ergens zag ik een hek en even niet opletten, bam, na een paar lachwekkende struikelingen gevallen, gelukkig niets geblesseerd (een geen camera’s van funniest home videos in de buurt). Vlak na de spoorbrug was er inderdaad een punt waar het pijltje naar links lastig te zien was, wij zagen het wel, maar ik verwachtte al dat sommigen het (bredere) pad rechtdoor zouden nemen. Via kwakende kikkers, rustende reigers en dommelende duiven Diemen bereikt. Tijd voor sokkenwissel, wc bezoek en koffie.

De dagtrajecten konden beginnen. Via een weg die ik ken van mijn escape route als er files op de A1 staan richting Driemond en langs de gein (wat een mooi stuk route) richting kanaal. Ter hoogte van Bussum belde mijn vriendin om nog even succes te wensen voordat zij ging slapen. Bij bereiken van het kanaal kwam een 2e telefoontje, zij was net op en wenste mij veel plezier bij de rest van de tocht. De koffie bij de rust aan het kanaal smaakte goed en ik vond het traject langs het kanaal ook wel iets hebben. Ook omdat je als KM loper niet vaak dezelfde weg gebruikt als deelnemers aan een officiele triathlon. Na de brug over het kanaal begon ik last te krijgen van de voeten. Met Natascha afgesproken dat ik eigen tempo zou lopen omdat ook zij een mindere fase had en ik zou wachten in Loenen. In Vreeland miste een pijltje vlak voor een brug. Hopelijk zijn hier niet teveel mensen rechtdoor gelopen ipv over de brug. Het stuk na Loenen was een drama. 3 km lopen langs een weg waar je continu wielrenners en andere fietsers tegemoet komen, auto’s racen en er geen ruimte is in de berm. Ik was echt blij dat we dat hebben overleefd. Sowieso lijkt er in die regio een samenhang te zijn tussen prijs van de auto en hufterigheid van de bestuurder. Sinterklaas, met wie ik een eindje opliep richting Loenen, waarschuwde me al dat het richting Breukelen nog erger zou worden, hij had gelijk.

Na de rust bij de Loosdrechtse plassen begonnen we vol goed moed aan de laatste 15 km. Een prachtig natuurgebied door enna de laatste wagenrust een mooi stuk door bosgebied voordat Hilversum bereikt werd. Ik had het moeilijk in die laatste kilometers vooral door de warmte. Het bereiken van de finish iets voor 5 uur was het einde van een mooie kennedymars. Na het afmelden en het bedanken van Natascha voor de goede steun die we aan elkaar hebben gehad en felicitaties voor haar eerste kennedymars, even douchen, nog een biertje en dan per trein terug naar Enschede. Als een blok geslapen, wel vroeg wakker omdat het moederdag is en papa voor ontbijt moet zorgen. Ook nog op visite bij mijn moeder. Kreupel van de spierpijn en zere voetzolen maar voldaan. Helemaal nu net Twente ook nog bekerwinnaar is geworden (sorry Gerrit).

Dank aan allen die deze KM tot een succes maakten. Em hopelijk tot volgend jaar.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 21:44 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Mei 2010, 12:44
Berichten: 100
Woonplaats: Laren
Leeftijd: 70
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 60
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: meindle/lowa
Mood: Gewoon
Echt genoten van deze Kennedymars.
Met 2 heren meegelopen(dacht Walkers), dus niet. Ook nog een dame opgepikt. Met 4 het grootste gedeelte gelopen. Af en toe was de groep groter. Veel gelachen maar ook afzien.
Vandaag op de bovenbenen(pffffff stijf en spierpijn) na fit en nog 17 km gelopen.
Aan het begin wat Walkers gezien, maar op Wil na tijdens de tocht niet meer, maar ik ken ook lang niet iedereen. Dat komt nog wel.
Het was in iedere geval zeer de moeite waard.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 21:46 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Mei 2010, 12:44
Berichten: 100
Woonplaats: Laren
Leeftijd: 70
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 60
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: meindle/lowa
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Ben na een drukbezette zondag weer boven water. Eventjes op het forum nagenieten van de KM Hilversum. Mijn verhaaltje en foto's staan op mijn site voor de liefhebbers.
Wat een mars! Prachtige temperaturen, superverzorging en inspirerend gezelschap. Als extraatje kwam de oudste Voyzoon de laatste 15 kilometers met me mee lopen. Hij is serieus gegrepen door de wandelkoorts en zeer vereerd met het mooie KMHilversumpetje van de LAT.

Het was weer een feestje. Check http://maike.van-tuijl.eu


Wat leuk dat je oudste zoon er was. Jammer dat we elkaar niet langer gesproken hebben maar dat komt vast nog wel.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 22:07 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Feb 2009, 01:23
Berichten: 484
Woonplaats: Loosdrecht
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1
Merk wandelschoenen: ?
Joachim schreef:
Kreupel van de spierpijn en zere voetzolen maar voldaan. Helemaal nu net Twente ook nog bekerwinnaar is geworden (sorry Gerrit).

Dank aan allen die deze KM tot een succes maakten. Em hopelijk tot volgend jaar.

als je minder eigenwijs was geweest had je nu minder last van de restverschijnselen gehad.
Als mijn club niet zo stom was geweest om een voorsprong zo knullig uit handen te geven was mijn weekend nog beter geweest. Maar sportief als wij zijn: gister heb ik je mogen feliciteren met jouw topprestatie en vandaag voor de prestatie van je club. De wens tot wederziens is wederzijds. bedankt voor de gezelligheid!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 22:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ineke61 schreef:
Sandra schreef:
Ineke61 schreef:
Iedereen gefeliciteerd! =D> =D> En Rob, wat heb jij af moeten zien zeg! Ik weet wat het is om blaren te hebben, gelukkig de laatste tijd geen last meer van. Knap dat je 'm toch uitgelopen hebt! =D> Een diepe buiging......


Hoe doe je dat zonder blaren lopen??

Goeie schoenen denk ik.


Bertus heeft ook geen blaren gelopen en volgens hem ligt dat a aan de goede schoenen, b het vooraf afplakken van de voorvoet (mag ik doen ;) ), en c het insmeren met gehwol. Niet te snel willen lopen wil ook nog wel eens schelen. Hij had vandaag totaal geen last van stijve spieren of andere pijntjes en dat komt door de tabletten van magnesium/calcium die hij sinds het vorige weekend weer is gaan gebruiken.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 23:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Joachim schreef:
Deze Kennedymars was mijn 2e na Haaksbergen 2 jaar geleden. Normaal wandel ik dagtochtjes van 20-30 km, een enkel keertje Nijmegen of Apeldoorn, maar 80 km blijft toch iets speciaals. Bij de start werd een verhaal verteld over een punt op de route waar je een voetpad en fietspad kon nemen en dat je dan vooral het fietspad moest nemen. Waar dat was kon ik niet verstaan, enkele mensen gevraagd maar ook die wisten het niet. Nou ja, er zijn ergere dingen, dus lopen maar.

Al snel liep ik in de achterhoede door Hilversum. Kwam ik aan de praat met een jongedame die haar eerste KM liep. We besloten om voorlopig samen te lopen, gezellig en ook wel veilig vind ik zo in het donker. Niet eens vanwege overvallen of zoiets maar als je valt, je gsm, zaklamp, of knieschijf gaat kapot wil je niet alleen zijn in de diepe duisternis tussen Muiden en Diemen.

Op het stuk tussen de A1 en de spoorbrug lagen losse platen op het pad. Ergens zag ik een hek en even niet opletten, bam, na een paar lachwekkende struikelingen gevallen, gelukkig niets geblesseerd (een geen camera’s van funniest home videos in de buurt). Vlak na de spoorbrug was er inderdaad een punt waar het pijltje naar links lastig te zien was, wij zagen het wel, maar ik verwachtte al dat sommigen het (bredere) pad rechtdoor zouden nemen. Via kwakende kikkers, rustende reigers en dommelende duiven Diemen bereikt. Tijd voor sokkenwissel, wc bezoek en koffie.

De dagtrajecten konden beginnen. Via een weg die ik ken van mijn escape route als er files op de A1 staan richting Driemond en langs de gein (wat een mooi stuk route) richting kanaal. Ter hoogte van Bussum belde mijn vriendin om nog even succes te wensen voordat zij ging slapen. Bij bereiken van het kanaal kwam een 2e telefoontje, zij was net op en wenste mij veel plezier bij de rest van de tocht. De koffie bij de rust aan het kanaal smaakte goed en ik vond het traject langs het kanaal ook wel iets hebben. Ook omdat je als KM loper niet vaak dezelfde weg gebruikt als deelnemers aan een officiele triathlon. Na de brug over het kanaal begon ik last te krijgen van de voeten. Met Natascha afgesproken dat ik eigen tempo zou lopen omdat ook zij een mindere fase had en ik zou wachten in Loenen. In Vreeland miste een pijltje vlak voor een brug. Hopelijk zijn hier niet teveel mensen rechtdoor gelopen ipv over de brug. Het stuk na Loenen was een drama. 3 km lopen langs een weg waar je continu wielrenners en andere fietsers tegemoet komen, auto’s racen en er geen ruimte is in de berm. Ik was echt blij dat we dat hebben overleefd. Sowieso lijkt er in die regio een samenhang te zijn tussen prijs van de auto en hufterigheid van de bestuurder. Sinterklaas, met wie ik een eindje opliep richting Loenen, waarschuwde me al dat het richting Breukelen nog erger zou worden, hij had gelijk.

Na de rust bij de Loosdrechtse plassen begonnen we vol goed moed aan de laatste 15 km. Een prachtig natuurgebied door enna de laatste wagenrust een mooi stuk door bosgebied voordat Hilversum bereikt werd. Ik had het moeilijk in die laatste kilometers vooral door de warmte. Het bereiken van de finish iets voor 5 uur was het einde van een mooie kennedymars. Na het afmelden en het bedanken van Natascha voor de goede steun die we aan elkaar hebben gehad en felicitaties voor haar eerste kennedymars, even douchen, nog een biertje en dan per trein terug naar Enschede. Als een blok geslapen, wel vroeg wakker omdat het moederdag is en papa voor ontbijt moet zorgen. Ook nog op visite bij mijn moeder. Kreupel van de spierpijn en zere voetzolen maar voldaan. Helemaal nu net Twente ook nog bekerwinnaar is geworden (sorry Gerrit).

Dank aan allen die deze KM tot een succes maakten. Em hopelijk tot volgend jaar.


Bedankt voor je verslag Joachim, ik zat me nl al de hele dag af te vragen hoe het met Natascha gegaan zou zijn tijdens haar eerste KM.
Toen jullie van start gingen, liep ik achter de achterhoede aan en zei tegen de dame die op dat moment naast me liep, dat ik dat deed op weg naar het station. Waarop zij meteen haar moeder riep, die ergens achter ons liep en niet wist hoe ze bij het station moest komen. Ik heb moeders op sleeptouw genomen en we raakten al snel aan de praat, en we zijn daar pas om iets van 23.00uur mee gestopt, toen op Utrecht Centraal we ieder een ander trein moesten nemen. Zij vertelde dat Natascha dit jaar voor het eerst mee zou lopen met de N4d en dat ze als voorbereiding deze KM ging lopen, en moeders vond het allemaal zo spannend......En dan kan je dus weer zien hoe klein de wereld is, dat jij de dochter ontmoet heb en je haar in je verslag noemt ik daardoor dus nu weet dat Natascha met succes haar eerste KM gelopen heeft. Schitterend vind ik zulke dingen 8)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011, 23:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Tineke10 schreef:
Echt genoten van deze Kennedymars.
Met 2 heren meegelopen(dacht Walkers), dus niet. Ook nog een dame opgepikt. Met 4 het grootste gedeelte gelopen. Af en toe was de groep groter. Veel gelachen maar ook afzien.
Vandaag op de bovenbenen(pffffff stijf en spierpijn) na fit en nog 17 km gelopen.
Aan het begin wat Walkers gezien, maar op Wil na tijdens de tocht niet meer, maar ik ken ook lang niet iedereen. Dat komt nog wel.
Het was in iedere geval zeer de moeite waard.
Tineke


Volgens mij heb jij met de andere wandelende fotograaf uit Ede (Jaap Haalboom) samen gelopen, kijk maar eens naar zijn foto's, en zo niet dan is het toch leuk om even te kijken ;)

Die van Bertus komen naar ik hoop morgen, vandaag ben ik daar dus ivm moederdag niet aan toe gekomen ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 08:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Weer genoten van de wandelverslagen. :D

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 10:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4723
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Tineke10 kijk ff naar die prachtige fotoreportage van Jaap Haalboom (in de post van Truitje staat de link).
Je staat er een paar keer erg leuk op!
En verder nog heel veel mooie platen van de natuur rond het parcours. Die Jaap. Leg z'n foto's tussen die van Bertus in en je hebt zowat een bewegende film van de KM Hilversum :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 14:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Zo het was even een flinke klus, Bertus had weer heel wat foto's gemaakt, en daar mag ik dan weer een mooi overzicht van deze beetje lange wandeling van maken. Om het nog iets overzichtelijker te maken, heb ik er een paar foto's van mezelf en van Maike bij gedaan. als jullie nu nieuwsgierig zijn geworden, dan mag je hier een kijkje nemen, veel plezier ermee :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 15:03 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Doctor Pain schreef:
Joachim schreef:
Kreupel van de spierpijn en zere voetzolen maar voldaan. Helemaal nu net Twente ook nog bekerwinnaar is geworden (sorry Gerrit).

Dank aan allen die deze KM tot een succes maakten. Em hopelijk tot volgend jaar.

als je minder eigenwijs was geweest had je nu minder last van de restverschijnselen gehad.
Als mijn club niet zo stom was geweest om een voorsprong zo knullig uit handen te geven was mijn weekend nog beter geweest. Maar sportief als wij zijn: gister heb ik je mogen feliciteren met jouw topprestatie en vandaag voor de prestatie van je club. De wens tot wederziens is wederzijds. bedankt voor de gezelligheid!


Ik ben heel benieuwd wat ik beter kan doen om restverschijnselen na een KM te verminderen. Heb je wat tips wat te doen en wat te laten? Eventuele eigenwijsheden laat ik volgende keer graag uit het programma :?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 16:32 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Mei 2010, 12:44
Berichten: 100
Woonplaats: Laren
Leeftijd: 70
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 60
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: meindle/lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Tineke10 schreef:
Echt genoten van deze Kennedymars.
Met 2 heren meegelopen(dacht Walkers), dus niet. Ook nog een dame opgepikt. Met 4 het grootste gedeelte gelopen. Af en toe was de groep groter. Veel gelachen maar ook afzien.
Vandaag op de bovenbenen(pffffff stijf en spierpijn) na fit en nog 17 km gelopen.
Aan het begin wat Walkers gezien, maar op Wil na tijdens de tocht niet meer, maar ik ken ook lang niet iedereen. Dat komt nog wel.
Het was in iedere geval zeer de moeite waard.
Tineke


Volgens mij heb jij met de andere wandelende fotograaf uit Ede (Jaap Haalboom) samen gelopen, kijk maar eens naar zijn foto's, en zo niet dan is het toch leuk om even te kijken ;)

Die van Bertus komen naar ik hoop morgen, vandaag ben ik daar dus ivm moederdag niet aan toe gekomen ;)


Ja, dat klopt die heeft lang met ons meegelopen. Wat een leuke foto's.
Ook de foto's van Bertus gezien. Maakt het compleet.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 6-7 mei 2011: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011, 17:10 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1117
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Mijn gedachtespinsels en harda data van deze zeeeeeer korte Kennedymars zijn hier in te zien. :mrgreen:

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.