Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 05:38

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 299 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Auteur Bericht
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 21:21 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1795
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Iedereen en allemaal; Gefeliciteerd =D> =D>

Zo en nu gauw naar het blarentopic ;)

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 21:41 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
http://franshobby.nl/

_________________
Facta non verba.


Laatst gewijzigd door Ed op 06 Apr 2015, 08:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 23:58 
Voor alle KM-lopers: GEFELICITEERD TOP

Na een heerlijke nacht slapen moest ik vanmiddag eerst werken.
Gelukkig wel even tijd gehad om alle verhalen alvast te lezen.
Er is al veel gezegt maar ik doe ook, maar kort, een duit in het zakje.

Wat een heerlijke en mooie KM heb ik gelopen. Niet te geloven dat ik dat kan zeggen na m'n eerste KM.
Lichamelijk heb ik er 3 kleine blaren op mijn tenen van overgehouden. Dus klagen mag ik niet.
En geestelijk ......... ik leef in een roes. Heb ik het gehaald .... 80 km... Ja genieten.
Maar zonder alle aandacht vooraf, Mark bedankt voor de opvang, de gezelligheid en de praatjes onderweg van Lonkie, Gery en Syl zou ik het 10 keer zwaarder hebben gehad.
Maike wat leuk om je te hebben ontmoet. Van jou een 10 gekregen voor het lopen. Jij een 10 voor je doorzettingsvermogen, geloof, aandacht en trouw aan je w4w maatjes. Ik ga zeker de foto gebruiken als avater.
En wat betreft de muziek :-" : een allergaartje van Taize klanken, enya, new age, rustig, klassiek tot Mika, Queen, jaren 60 -7- etc. Er zit geen logica in. Het is maar waar ik op dat moment behoefte aan heb.
Dr. Pain bedankt voor je wijze woorden. Woorden die ik mee neem naar de volgende wandeltochten. Je bent onbetaalbaar. ;)
Dus zoals er is al is gezegt op naar de volgende.
Als die dan net zo goed georganiseerd is als deze KM dan is het einde zoek.

Oh jé ik ben besmet met het: KM-VIRUS


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 11:40 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Okt 2008, 10:46
Berichten: 586
Woonplaats: Ooij
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: N.V.T
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Er worden records gebroken in Hilversum en omgeving volgens mij. Maaike en Maud waren om 1500 uur al binnen (maar Maike had wel weer leuk nieuw materiaal voor het blarentopic). Syl is net binnen (dus ik denk Gery dan ook, ben ik eigenlijk vergeten te vragen), en ook Lonkie zat al een tijdje bij de finish te Co(la)Ma(libu)-zuipen.....

Alleen de mannen lieten nog op zich wachten, maar die zullen onderweg wel hier en daar opgehouden zijn door Dr Pain ;-)


Wil niet in de reden vallen, maar ik en Henske geloof ik ook kwamen gelijk met de dames binnen.

Het was trouwens een top tocht af en toe een beetje een rot pacour maar ook een boel lol gehad.

Ik liep vrijwel de hele tocht met henske mee (die was als laatste gestart) en hadden nog een beetje leedvermaak onderweg om iemand met een knalgele invalidewagen. Dat ding kwam geen meter vooruit maakte alleen een hoop kabaal en begon dus maar met duwen (midden in de nacht :lol: ).

Verder is het allemaal al gerzegt en geschreven al vond ik lonkie d'r opmerking met betreking tot het uitvallen van een luchtsmurf (luchtmachter die al na iets van 7?km stopte) wel lachen in de richting van: "zal wel niet zo knap geweest zijn anders had ik hem wel gezien" =D>

Op iets van 73km had ik een "ik nok er mee" momentje want mijn knieen wouden echt niet meer. Maar ja effe zitten, wat drinken, beetje rekken en strekken toen kon ik ze weer bewegen, als de pijn er dan nog uitgaat en iemand zegt dat je nog 5 uur hebt voor iets van 20km ook dan gaat het restje verstand wat ik nog heb het raam uit en ga ik door.
En ben dus met mijn mp3 op verder gelopen en met het groepje Voy, MKAmuts, Lonkie enz over de finish gekomen.
Heb daar nog gewacht tot de rest van de w4wers binnen waren en ben toen richting huis gegaan.

Bijna vergeten: Iedereen die hem uitgelopen heeft gefeliciteerd en voor de genen die uitgevallen zijn volgende keer lukt het weer wel =D>

_________________
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 20:26 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2005, 21:02
Berichten: 996
Leeftijd: 36
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 9
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Ecco
En nog een paar fotootjes ...
http://picasaweb.google.nl/ZVMaaike/KMHilversumNH#


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 20:55 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sandra, nog bedankt voor het zakje koelspul. Heb nu totaal geen last meer van mijn scheenbeen. Het koelen heeft denk ik zijn werk gedaan.
En voor de rest, ik geniet nog steeds na van een geweldig verlopen KM. Leuk ook om de ervaringen van de andere te lezen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 21:33 
Mijn foto's


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 21:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Sorry dat het even duurde, maar er was weer veel uit te zoeken. Nu zijn de foto's van Bertus uit Hilversum eindelijk ingeplakt, zo hier en daar zullen jullie wel wat bekends zien ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 22:02 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2009, 12:54
Berichten: 741
Woonplaats: Echt
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 50-B-442
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de omloop
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
Mood: Gewoon
hier ook respect voor de km wandelaars. heb ook erg mooie foto's in de albums gezien zeg......


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010, 22:05 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
=D> =D> =D> Gefeliciteerd voor hen die de 80 uitgelopen hebben! Petje gaat af en een diepe buiging....... ;)

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010, 12:33 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Het was een ontzettend mooie tocht, met maar weinig stukken waar geen einde aan leek te komen. Zelfs niet het stuk langs het kanaal. Er was zoveel te zien op het water, voor ik er erg in had waren we bij de brug. In zo'n omgeving is zelfs 80 kilometer wegtrappen leuk te noemen :) . Ik heb onderweg enorm genoten. 's nachts van de verlichte straten, kikkers, vogels. En overdag van de natuur, mooie huizen, leuke plaatjes. En nogmaals, het goede gezelschap!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010, 17:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2460
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
nog even het verhaal van de uitvaller ;)

Vrijdagavond vol goede moed vertrokken naar Hilversum om eindelijk na een paar jaar van willen eindelijk eens deel te kunnen nemen aan deze hoogaangeschreven Kennedymars.
Bij binnenkomst was het zoals altijd een gezellige boel met een hoop bekenden. Er werd weer heel wat afgezoend en gekletst en er werd al geconstanteerd: het winterseizoen is echt voorbij 8) . Vlak na de start raakte ik iedereen kwijt, alleen Berend was nog in zicht. Maar het duurde niet lang of 2 bekende mensen uit Heerlen liepen bij ons in de buurt: Theo en Hennie, wie kent ze niet? Met hen vloog de tijd voorbij en waren we erg snel bij de eerste wagenrust. Naarden-Vesting was mooi om doorheen te lopen, en even later langs het Muiderslot was ook wel aardig. Maar eenmaal bij de 2e rust begon de ellende: op het moment van stilstaan werd ik me daar misselijk! Heb nog net een toetje naar binnen kunnen krijgen omdat ik dacht dat het aan te weinig eten en of drinken lag. Ik was inmiddels ook drijfnat en kon niet wachten tot de caferust om mijn dikke jas voor een dunnere te kunnen wisselen.
Ik heb een hele tijd gezeten, en kreeg zelfs een bifi-worstje van dr Pain niet naar binnen. Ik wilde het opgeven, maar dacht met wandelen gaat het vaak weer beter dus ik stond op en liep voorzichtig verder. Nu met Rob en Jan in onze buurt, wat ook gezellig kletsend lekker snel ging.
In Diemen voelde ik me weer prima, maar eenmaal weer op weg begon ik me weer heel naar te voelen. Mijn benen en voeten gaven het ook op, ik had een tempo van 4 km per uur, alles deed zeer. Op precies 40km stond een bankje en hadden we net een rotstuk gehad naar Driemont waar ik het mentaal zwaar had. Op dat bankje besloot ik te stoppen bij de volgende rust. En met dat gevoel liep ik in een heel rustig tempo verder naar het Amsterdams Rijnkanaal. Onderweg nog het bonnetje ingenomen van een wandelaar die het straatje naar zijn huis insloeg en het ook opgaf.
Ik was tevreden met mijn besluit, want ik zag het niet zitten om nog 40 te moeten in zo'n langzaam tempo en met tegenzin. Vooral dat laatste, want zolang je er geen lol meer in hebt moet je stoppen! De zere voeten/benen, zijn misschien nog van de 3dagen wandelen in Tsjechie en aansluitend 30 km in Berg en Dal. Maar dat doet me normaal niet zoveel, met pijn loop ik wel door.
Tja en toen zat ik daar bij de wagenrust..mijn voeten wilden geen kant meer op. Na wat drinken en een heerlijke massage ging ik met Gerrit mee naar Loenen. Hier kon ik nog afscheid nemen van iedereen, mijn tas pakken en met de grote vrachtwagen werd ik vervolgens naar Hilversum gebracht. Om 12 uur stond ik weer op het station, en gek genoeg had ik helemaal nergens meer last van..! Maar spijt van mijn beslissing heb ik niet gehad, ik heb evengoed 45 km weggetrapt. Volgend jaar weer een kans.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010, 22:13 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Mrt 2009, 22:59
Berichten: 80
Woonplaats: Radio Kootwijk
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: te weinig
Aantal N4D volbracht: 7?
Volgende wandeltocht: KM Hilversum
Kennedymarsen volbracht: 20?
100+ wandelingen: 20
Merk wandelschoenen: Brooks
Carola schreef:
Maar spijt van mijn beslissing heb ik niet gehad, ik heb evengoed 45 km weggetrapt. Volgend jaar weer een kans.

Gezien je verhaal klinkt stoppen inderdaad als een goed besluit. En eerlijk gezegd: een besluit waar je vrede mee hebt is altijd een goed besluit. Soms werkt je lijft (en soms je hoofd) gewoon niet mee. Je hebt van die dagen...
Gewoon een volgende keer meer geluk toegewenst.

_________________
Remke Rutgers
(mede)webmaster http://www.delat.nl/
kijk ook eens op http://twitter.com/#!/svdelat


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010, 18:26 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Lonkie schreef:
Gery schreef:
Het was een ontzettend mooie tocht, met maar weinig stukken waar geen einde aan leek te komen. Zelfs niet het stuk langs het kanaal. Er was zoveel te zien op het water, voor ik er erg in had waren we bij de brug. In zo'n omgeving is zelfs 80 kilometer wegtrappen leuk te noemen :) . Ik heb onderweg enorm genoten. 's nachts van de verlichte straten, kikkers, vogels. En overdag van de natuur, mooie huizen, leuke plaatjes. En nogmaals, het goede gezelschap!


en zelfs wildplassen ging je goed af.. :D ;)

Ik leer snel... :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 299 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.