Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 27 Apr 2024, 08:40

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009, 17:47 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Okt 2008, 10:46
Berichten: 586
Woonplaats: Ooij
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: N.V.T
Mood: Gewoon
Iedereen die hem uit heeft gelopen GEFELICITEERD =D>

Zelf heb ik het niet gehaalt omdat mijn knieen het op de 50 het hebben begeven
Dit werd (denk ik zelf) veroorzaakt door weer eens mijn kisten (ga dinsdag effe kieken voor goeie wandelschoenen) en uitdroging, toen ik thuis kwam was ik 5 kg lichter waarvan 3 door vocht verlies

Het was mijn eerste dus moet nog het 1 en ander leren

eerst de 4 daagse en dan de km van friesland (als het goed gaat)

_________________
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009, 17:59 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
De FINISHfoto's staan online. Bitterballen en finishbier.

http://auto_gaat_sneller.mijnalbums.nl/


Laatst gewijzigd door Auto gaat sneller op 31 Mei 2009, 18:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009, 18:52 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4772
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Iedereen die AP heeft uitgelopen van harte proficiat!
Geweldige prestatie weer! =D> =D> =D>

En Hawkeye: volgende keer beter!

Sorry dat ik vandaag niet gesupport heb, maar ik wist eigenlijk niet precies wie er mee liepen ... :oops:
Ik heb wel via Sunny iedereen toi toi toi gewenst en als het goed is hebben jullie (ook via Sunny) een paar dikke knuffels van me gehad!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009, 19:31 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Berend B, Bill, Cornelia, Langehalen, Trudy, Veool allemaal van harte gefeliciteerd met het uitlopen!

Hawkeye, stoppen omdat je lichaam protesteert, getuigt van grote klasse. Nu eerst compleet herstellen en dan haal je de volgende op je sloffen.
Cornelia, wat ben je geweldig! Alle kilometers die we bij je hebben gelopen, heb ik je zien lachen. Zelfs bij het prikken van je blaar door de tape heen, echt super om te zien.
Veool, dank je wel voor de gezelligheid en het meeslenteren.
AGS, ik heb een heleboel foto’s van je gejat :lol: .

Maar wat een tocht zeg, pfff. De natuur is prachtig, de grasdijk erg leuk, maar die wegen!! Er hadden best wat meer bochten in geasfalteerd mogen worden. Wat was het zwaar!!!!
In het begin vrij hard gelopen, maar na de eerste rust toch maar eigen tempo aangehouden. Gelukkig zie je in het donker niet, hoe lang de weg is, maar wat zaten er venijnige stukken tussen. De sterrenhemel was indrukwekkend, De zonsopkomst was prachtig! De tien kilometer tussen de rust van 55km naar 66km hebben we bijna 2 en een half uur over gedaan :shock: . Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik een rust zag, eerste tranenrondje :? . De groep bleef redelijk bij elkaar, je zag iedereen (even) bij de rusten. Tegen het eind besloot de snellere groep te wachten op de laatste drie, om gezamenlijk de laatste paar kilometers te lopen, en met zijn allen over de finish te gaan. Dat gebaar, het feit dat je er bijna bent, de moeheid, de pijntjes… tweede tranenrondje :? . En bij de finish het derde rondje :? * zucht *
Het was ongeveer tien over vijf dat we er waren, dus waar voor ons geld…

Organisatie en vrijwilligers enzo, superbedankt! =D>

De foto's zijn te bekijken :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009, 19:58 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Ook de foto's van Cornelia staan inline.

http://cornelia-wandelt.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 08:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11219
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Wat een ervaring!
Eindelijk heb ik het gedaan. Een KM lopen.
Vorig jaar was de planning maar ander werk en school maakten dat ik wat weinig kms in de benen had zodat ik al opzag tegen Nijmegen.
Lekker dichtbij dus 's middags nog ff slapen voordat ik door Eric weggebracht zou worden.
Mooi aantal deelnemers van 95.
En we zien bekende gezichten die we vorige week ook in Odoorn zagen.
We worden door Sunny voorzien van starterskoffie.
Gezonde spanning vooraf. Met 4-UMmers kennis gemaakt (Coert en Cor) maar die zijn snel dus die zie ik niet meer op de route.
Na een woordje van ons aller Bart gaat de meute van start.
De eerste 50 km loop ik samen met David op.
Hij gaat vaak te snel van start en omdat ik altijd de eerste 20 tot 30 minuten warm moet draaien klampt hij bij mij aan en belanden meteen in de achterhoede.
Langzame lopers komen ook binnen en het tempo is goed.
Bij de rustposten is genoeg te eten en te drinken maar een broodje worst als ontbijt gaat er bij mij echt niet in en omdat ik al een slecht broodeter ben heb ik m'n eigen bammetjes mee. Weet ik tenminste wat er op zit.
Op 30 km plakt Bart m'n linker hiel af omdat ik een blaar aan het kweken ben.
Bij het ochtend gloren gaan we Wieringen op.
Inmiddels is deze omgeving mij bekend maar toch via een ander route richting de Cormeijhoeven waar het een en ander aan eten met een goeie bak koffie (en een scheut huppelwater) naar binnen gewerkt wordt.
Door het Robbenoordbos waar het stikt van de steekmuggen.
Gelukkig de pijpen nog aan de broek en een trui met lange mouwen dus ze hebben mij niet te grazen genomen.
Richting Den Oever kakte David in maar ik had niet voorzien dat David daar af zou haken. Hij verontschuldigde zich bij mij maar daar wilde ik niets van weten. Opgeven is je eigen beslissing. Jij voelt de pijntjes van je lichaam, ik niet.
Opgeven was misschien geen optie maar opgeven betuigt ook van klasse, grenzen stellen en luisteren naar je lichaam. Een volgende keer lukt het wel.
Mrs. T (Nelly) taped m'n rechter hiel en prikt rechts de blaar die zich onder de tape had ontwikkeld. Opnieuw teape erop en gaan met de banaan.
Met 50 km geef ik niet op.
Eten gaat goed en het drinken (koffie en cola) wordt weer verdunt met huppelwater.
Inmiddels aangehaakt bij Sandra en Jeroen waar het tempo niet zo snel meer ging.
Op naar de Camping waar we de hele meute weer onmoeten.
Bill, Jaap, Trudy, Berend en Ronald lopen alweer snel van ons weg en omdat Sandra en Jeroen een pauze in Hippolytushoef nemen loop ik door richting de Haukes.
Tussendoor bij een tankstation naar de wc en met een lekker ijsje vol frisse moed verder.
In de Haukes loop ik Herman achterop (die oudere meneer die tussen ons in loopt als we bij de finish zijn) en ondertussen Syl aan de telefoon waar ik ff tegen mag miepen (viel wel mee hè?).
Mrs. T mag weer ff punniken aan m'n rechterhiel en prikt door de tape om het vocht eruit te drukken.
Die laatste 15 km gaan we redden en anders stamp ik nog wel ff een keer extra.
Gelaafd op pad.
Ronald loopt op de grasdijk en gaat er vandoor in z'n eigen tempo en zien we niet eerder weer terug dan in AP.
De rest houd elkaar in het vizier en doen nog 1 rustplaats aan. De watertoren slaan we over en de bij de Lagedijk worden de achterblijvers opgewacht zodat we met z'n 8ten de eindstreep bereiken.
That's were friends are for!
Hermen heeft zoiets nog nooit meegemaakt. En na uitleg dat we niet van een wandelvereniging zijn maar elkaar kennen van een internetsite kijkt hij zeer verbaasd.
Prachtig, prachtig blijft ie maar zeggen.
Als we de graslaan op gaan bel ik Eric waarop ik als antwoord krijg: ja, we zien jullie aan komen lopen. Komt hij ons samen met mrs.T tegemoet.
Met z'n 8ten over de eindstreep en een applaus bij binnenkomst door Ronald, Sunny en de organisatie. Kippenvel, geen tranen (die heeft Sandra voor mij geplengt) maar vreselijk voldaan dat ik het geflkt heb.

Bij deze: Jaap liep ook z'n 1ste KM. (volgens hem ook z'n laatst)
Bij mij staat zowiezo 5Huizen op het programma maar eerst ff wat aan de binnenkant van m'n schoenen laten doen :?

Iedereen bedankt voor de telefoontjes en de smsjes.
Sommigen wat laat beantwoord want we liepen op een geven moment met onze giegeltjes in de zon en dan is het niet te lezen.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Laatst gewijzigd door Cornelia op 01 Jun 2009, 08:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 08:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Het was weer pittig, maar we hebben genoten, alleen jammer dat die lange af en toe een beetje stuk zat :lol: ;) , Mijn verslag zal ik vandaag proberen op mijn site te zetten, ik moet eerst ff naar Hoorn zo'n plat ding halen.
Maar deze foto wil ik jullie nog niet onthouden, na al dat wandeklgeweld wat Berend de laatste tijd doet, wordt ook hij wel eens moe. :lol:


Afbeelding

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 08:55 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1884
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Ik heb net een uur zitten typen op mijn verslag van deze slaagde KM.
#-o Ik klik op voorbeeld, bekijk nieuwe berichten, FLOEP weg bericht.

Ik ga niet opnieuw beginnen :?
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van deze KM, vrienden en organisatie bedankt voor deze geslaagde tocht. :perfect:

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 09:55 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Wolfje schreef:
Ik heb net een uur zitten typen op mijn verslag van deze slaagde KM.
#-o Ik klik op voorbeeld, bekijk nieuwe berichten, FLOEP weg bericht.

Ik ga niet opnieuw beginnen :?
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van deze KM, vrienden en organisatie bedankt voor deze geslaagde tocht. :perfect:

Kort je het toch in. ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 11:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Grappig om nu een Kennedymars ook eens van de andere kant mee te maken.... ;-)
Met m'n eigen vent als voorzitter van de organiserende verenging kon ik het natuurlijk niet maken om te ontbreken als vrijwilliger. Uiteraard heeft Bart eerst wel heel lief moeten vragen of ik hem wilde helpen... ;-)

Zaterdagmiddag toen ik in AP aan kwam waren de voorbereidingen al in volle gang. De verzorgingstent waar 2 keer gerust zou worden stond al en daar hebben we nog even gezellig met z'n allen zitten eten. Daarma ben ik achter de bar op de startlocatie gaan staan tot iedereen gestart was. Om vervolgens met Bart samen de eerste wagenrust op 14 km te bemannen. Rond kwart voor twaalf :shock: kwamen daar de eerste wandelaars al voorbij. Maar deze namen nauwelijks de tijd om even wat te eten of te drinken. Tijd om op de te verwarmen pannenkoeken te wachten hadden ze al helemaal niet ;-). Maar goed ook, want daardoor kon ik Trudy en Cornelia nog wel van zo'n lekkernij voorzien! ;-)

Om half een waren we er alweer weg en ben ik nog even meegereden naar de tent in de Haukes. Om vervolgens lekker in Den Helder mijn mandje op te zoeken. Bart ging niet mee, die heeft later alleen nog maar even anderhalf uur op een stretcher liggen snurken... Maar ook mijn nacht was niet al te lang. Om half acht werd ik alweer op de finishlocatie achter de bar verwacht omdat de eerste finisher rond acht uur al aan zou komen... :?

Gelukkig had deze meneer echter dit jaar wat “socialer” gewandeld. Hij had wel een kwartier thee zitten drinken. (Mrs. T. had hem lekker aan de klets gehouden, die kan dat als geen ander ;-)). En daardoor was hij “pas” om half negen bij de finish. Van bier en bitterballen was natuurlijk geen sprake voor deze meneer. Van busvervoer naar het station was echter ook nog geen sprake en dus ging hij ook nog te voet richting het station. Geen probleem…

Vervolgens hebben we een uur lang koffie gedronken, bedacht hoe we de finishers nog wat te eten aan zouden kunnen bieden, de koelkasten bijgevuld en gekeken hoe de stereo-installatie in de voetbalkantine werkte. En toen was daar de volgende finisher al. Ook deze meneer hoefde geen vervoer naar het station. Hij ging er lekker een dagje strand van maken….(let wel, we waren in Anna Paulowna, het dichtstbijzijnde strand is in Julianadorp op een km of 15. Hoe hij er gekomen is, ik weet het niet. Voor we van de verbazing van zijn opmerking bekomen waren was de (vreemde) vogel al gevlogen).

Om 11 uur finishte de eerste vrouw. De hoogblonde Ilona, een bekende in de wandel-wereld. Heerlijk om te zien dat haar mascara nog gewoon op de gebruikelijke plek zat. (Bij mezelf voelt het altijd alsof die na 80 km ergens op m’n kin is beland ;-))

Pas vanaf twaalf uur kwam er een beetje regelmaat in de finishers. Iedereen ging lekker zitten, nam wat te drinken, genoot even van het zonnetje, nam wat te eten of ging lekker even onder de douche. Wel een voordeel van finishen in een sport-accommodatie: veelal lekker ruikende en opgeknapte finishers aan je bar! ;-)

We hebben ons de hele dag prima vermaakt. De complimenten over de organisatie en de verzorging waren ook niet van de lucht. Altijd leuk om te horen natuurlijk. En dan om vijf uur, toen eigenlijk iedereen al naar huis was waren ze daar: de Walkers! Liefdevol hadden ze debutant Jaap en Lange-Afstand-Held Herman (23 x Amsterdam-Leeuwarden!) opgenomen in hun groep. De bitterballen hadden toen al zwemles en het koude bier werd op verzoek van Cornelia (“Honderd bier en bitterballen” riep ze vrolijk toen ze het terrein op liep!) geserveerd. Tot een uur of zeven hebben we lekker zitten naborrelen en –kletsen, maar toen zat de lange dag er toch echt op.

Met de organisatie hebben we nog even samen wat gegeten, maar om half tien ging thuis het licht dan toch echt uit. Een geweldige ervaring rijker...

Voor alle uitlopers: geVEELiciteerd! Voor David: Volgende keer beter man! En voor iedereen: bedankt voor het lachen!

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 12:01 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1885
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
Wat een ervaring!
Eindelijk heb ik het gedaan. Een KM lopen.

Grote klasse!! =D> En dan nog op de valreep ook, met een bijna niet meegaan i.v.m. de problemen met jullie hond. Ik neem aan dat AGS je wel op de hoogte heeft gehouden. ;)

Wolfje schreef:
Ik heb net een uur zitten typen op mijn verslag van deze slaagde KM.
#-o Ik klik op voorbeeld, bekijk nieuwe berichten, FLOEP weg bericht.

Ik ga niet opnieuw beginnen :?
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van deze KM, vrienden en organisatie bedankt voor deze geslaagde tocht. :perfect:

Gelukkig is het niet andersom, een geslaagd verslag en een niet behaalde KM :mrgreen:
Jij ook gefeliciteerd met het uitlopen van deze KM!
En natuurlijk ook alle andere KM lopers :perfect: gefeliciteerd!!

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 18:10 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1797
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Iedereen van Harte gefeliciteerd!!!!

Hawkeye; Goed dat je gestopt bent!!!

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 18:48 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1122
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Afbeelding
Misschien volgend jaar? Nu eerst naar Steenwijk.

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 20:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4728
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ha Sunny wat een leuk verslag!
Zondag was ik te druk om veel te reageren op smsjes van lopers... tijdens een kerkdienst met je mobieltje aan de gang is nog steeds not done, ook niet in een moderne hippe gemeente zoals de CAMA-Maarssen.
Geweldig dat Cornelia haar eerste KM liep! En sjappoo voor David: wij klappen zeker ook voor uitstappen.
Trudy, jij bent helemaal klaar voor de Trailwalk. Wat heb je enorm goed getraind!
Bill zo stiekum loop jij nog es ff zo'n lange mars. Ik wed dat je alleen maar hebt opgelet of het wel goed gaat met de rest van de wandelaars.
Lange Halen: jij loopt een keer gezellig in de achterhoede, en ik loop dat mis?! :(
Veool en Sandra, dank voor het smsje over de rode lantaarn en Berend: de foto op dit topic is echt een toevalstreffer want meestal loop je als de wind en kun je daar nog hele verhalen bij vertellen ook...
Iedereen van harte gefeliciteerd!

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30-31 mei 2009: Kennedymars Anna Paulowna (NH)
BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009, 20:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Het was weer pittig, maar we hebben genoten, alleen jammer dat die lange af en toe een beetje stuk zat :lol: ;) , Mijn verslag zal ik vandaag proberen op mijn site te zetten, ik moet eerst ff naar Hoorn zo'n plat ding halen.
Maar deze foto wil ik jullie nog niet onthouden, na al dat wandeklgeweld wat Berend de laatste tijd doet, wordt ook hij wel eens moe. :lol:


Afbeelding


Sinds vorige week heb ik andere medicijen voor mijn hooikoorts en vandaag las ik de bijsluiter nog eesn een keer.
Bijverschijnselen: Vermoeidheid en suf

Laat ik nu net die dag weer een pilletje gehad hebben ;) , voor deze foto gemaakt is.
vraag maar aan mijn medewandelaars wat voor leuk proestconcert ik gegeven heb :?

Maar even zonder gekheid, ik ben echt even vertrokken geweest en weet daar niets meer van


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.