Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 25 Apr 2024, 20:26

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014, 18:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4185
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Ik ben om 22:00 uur gestart met Bertus en we zijn om 17:25 uur samen gefinished. Het was inderdaad een vrij zware tocht. Voor mij was het een revanche op vorig jaar, toen ik door knie=problemen na 40 gestopt ben. Dus ik verwachte de eerste 40 km geen nieuwe dingen te zien: hebben ze de richting omgedraaid! Wel dezelfde lus, maar dan andersom en hier en daar iets gewijzigd De laatste rust in de eerste lus was nu de (geiten)boerderij en we kregen een "geheime" controlepost waar je een krabbel moest halen.
Ook de 2e lus was omgedraaid van richting en een paar kleine veranderingen (wat precies weet ik niet meer, alleen dat het anders was). Lus 3 en 4 hebben ze geheel omgegooid d.w.z ik had van Angelique gehoord dat dat klimmen over die hekjes niet fijn is als je er al 70 km op hebt zitten. Ik kan je vertellen dat ze nog steeds niet fijn zijn als ze eerder in de KM zitten: nu nl in de derde lus romd de 50 km. We heben geboft dat het de laatste tijd droog is geweest. De grasdijken, weilanden, bospaden waren van het soort die i.c.m. regen al snel veranderen in glibber en blubberzooi. Nu liepen we, zelfs al om 9 uur te stomen in de volle zon.
Ik had (helaas, denk ik nu) nog niet gewisseld van schoenen en kleding. De jas kon al heel snel uit, en niet veel later ben ik verder gegaan in T-shirt.
Hoewel zowel bij Bertus als mijzelf de snelheid van de jeugd er wel uit is, gingen we toch gestaag door. bij de laatste rustpost op 75 km kwam Marcel net aan toen wij weggingen. Hij haalde ons 2 km voor het einde in. Naar later bleek heeft hij na de KM de laatste lus nog even overgedaan!
Op de finish eigenlijk alleen Rina nog (bewust) gesproken: zij en haar man hebben ons bij het staton van Klarenbeek afgeleverd en om 18:45 uur gingen we allebei moe, maar voldaan (zoals dat heet) en er beiden van overtuigd dat we maar moeten stoppen met het lopen van KM (ik maak de 15 nog vol en Bertus wil de 50 ng vol maken), weer uit elkaar (Bertus richting Zutphen en ik richting Apeldoorn).

Uiteindelijk stapte ik om 21:15 uur mijn huis binnen. Heb alleen de schade nog even bekeken (1 kleine blaar aan een kleine teen: mijn eigen schuld, want niet goed afgetaped en de blaar zat dus net buiten de fixomul) en wat gegeten (alweer!) en tot slot alle klokken in huis alvast een uur voorruit gezet en toen mijn bed in gedoken.

Nu loop ik rond en het enige dat ik nog voel is een lichte spierpijn/stijfheid in de bovenbenen en nek (rugzak!) en vervaagt het idee om te stoppen met LAW.

@ Bertus: bedankt voor een gezellige wandeling: het is inderdaad toch prettiger om niet "alleen" in zo'n tocht te staan,( maar dat had ik al gemerkt tijdens Winterswijk-Arnhem). Ik heb de schoenen gewogen: de orthopedische wegen samen 1200 gram en de hardloopschoenen 590 gram!
@ Angelique: ze hebben inderdaad geleerd van vorig jaar. De verzorging bestond uit meer dan alleen limonade en ontbijtkoek, al was er wel vrijwel overal ontbijtkoek te krijgen. Er was bouillon, soep, koffie/thee, andere koek, broodje gebakken ei (afgekeken van Winterswijk-Arnhem?), ffruit. Maar ik was blij dat ikzelf het nodige brood meehad, anders had ik het niet gered zonder eventuele "bijvoeding" in de kantine.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 01:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft in Klarenbeek dus ook de Kennedymars van de WS78 gelopen. Terwijl hij dat deed heeft hij natuurlijk weer heel wat foto's gemaakt, en uit die foto's heb ik er een aantal uitgezocht om er een album van te maken. En dat album kan je hier vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=LALZL6QJ

@ Tina, Bertus vond het ook heel gezellig om deze Kennedymars samen met jou te lopen en wil je daar graag voor bedanken. En ik geloof dat ik het nog niet gedaan heb, maar ik wil iedereen die hier gelopen heeft feliciteren met deze tocht, bravo : =D>


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 07:30 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Aug 2012, 20:06
Berichten: 292
Woonplaats: Wehl
Leeftijd: 66+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 60
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Meindl,Newbalance,Gr
Mood: Vrolijk
Alle uitlopers gefeliciteerd met deze prestatie, zij die het niet helemaal gehaald hebben moeten maar denken dat ze toch een overwinning voor zichzelf hebben behaald door de moet te hebben om te gaan starten.

_________________
Erger u niet, verwonder u slechts

Ambula, Bevi et Canta


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 07:30 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Aug 2012, 20:06
Berichten: 292
Woonplaats: Wehl
Leeftijd: 66+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 60
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Meindl,Newbalance,Gr
Mood: Vrolijk
Alle uitlopers gefeliciteerd met deze prestatie, zij die het niet helemaal gehaald hebben moeten maar denken dat ze toch een overwinning voor zichzelf hebben behaald door de moet te hebben om te gaan starten.

_________________
Erger u niet, verwonder u slechts

Ambula, Bevi et Canta


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 18:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ook ik heb hem uitgelopen. Voor mij was het vroeg dag vrijdag, om 6uur klaar met werken en als een gek naar huis. Om kwart overzeven in de auto met blafmaat Theo en Jannachien,door naar Uchelen om nog een supporter op te halen. Om 9uur waren wij in Klarenbeek, daar trof ik de voor mij bekende wandelaars ook om samen de tocht uit te lopen. Wij finisden om 15.50. Met name de laatste lus viel mij erg zwaar, maar dat zat tussen de oren. Geen blaren maar wel wat last van de scheenbenen.
De volgende word denk ik Den Helder samen met zoonlief.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 21:46 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Aug 2012, 20:06
Berichten: 292
Woonplaats: Wehl
Leeftijd: 66+
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 60
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Meindl,Newbalance,Gr
Mood: Vrolijk
hein schreef:
Ook ik heb hem uitgelopen. Voor mij was het vroeg dag vrijdag, om 6uur klaar met werken en als een gek naar huis. Om kwart overzeven in de auto met blafmaat Theo en Jannachien,door naar Uchelen om nog een supporter op te halen. Om 9uur waren wij in Klarenbeek, daar trof ik de voor mij bekende wandelaars ook om samen de tocht uit te lopen. Wij finisden om 15.50. Met name de laatste lus viel mij erg zwaar, maar dat zat tussen de oren. Geen blaren maar wel wat last van de scheenbenen.
De volgende word denk ik Den Helder samen met zoonlief.


proficiat Hein

_________________
Erger u niet, verwonder u slechts

Ambula, Bevi et Canta


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014, 22:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Allemaal gefeliciteerd met het behalen van de KM =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2014, 00:40 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2013, 01:07
Berichten: 613
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 69
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 14
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Blij
Alle uitlopers gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Klasse =D> =D> =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2014, 06:34 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 Mrt 2013, 18:43
Berichten: 85
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40
Kilometers gelopen: 5.700
Aantal N4D volbracht: 5
Volgende wandeltocht: Uhhhhh
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Iedereen gefeliciteerd! Ooit hoop ik er ook een keer 1 te lopen....en ik hoop dat ooit in 2014 valt en anders in 2015.
Maar knappe prestatie weer voor alle deelnemers!!

_________________
More Walking....Less Working


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2014, 10:58 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Mrt 2009, 16:25
Berichten: 316
Woonplaats: Sportstad
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 545
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 10
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Alle uitlopers gefeliciteerd met deze prestatie.

_________________
De pessimist zit bij de pakken neer, de optimist maakt ze open.

Mirjam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2014, 17:50 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Nov 2011, 17:32
Berichten: 672
Leeftijd: 42
Afstand 2024: 4 x 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 11
100+ wandelingen: 2
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Tigelu schreef:
Ik ben om 22:00 uur gestart met Bertus en we zijn om 17:25 uur samen gefinished. Het was inderdaad een vrij zware tocht. Voor mij was het een revanche op vorig jaar, toen ik door knie=problemen na 40 gestopt ben. Dus ik verwachte de eerste 40 km geen nieuwe dingen te zien: hebben ze de richting omgedraaid! Wel dezelfde lus, maar dan andersom en hier en daar iets gewijzigd De laatste rust in de eerste lus was nu de (geiten)boerderij en we kregen een "geheime" controlepost waar je een krabbel moest halen.
Ook de 2e lus was omgedraaid van richting en een paar kleine veranderingen (wat precies weet ik niet meer, alleen dat het anders was). Lus 3 en 4 hebben ze geheel omgegooid d.w.z ik had van Angelique gehoord dat dat klimmen over die hekjes niet fijn is als je er al 70 km op hebt zitten. Ik kan je vertellen dat ze nog steeds niet fijn zijn als ze eerder in de KM zitten: nu nl in de derde lus romd de 50 km. We heben geboft dat het de laatste tijd droog is geweest. De grasdijken, weilanden, bospaden waren van het soort die i.c.m. regen al snel veranderen in glibber en blubberzooi. Nu liepen we, zelfs al om 9 uur te stomen in de volle zon.
Ik had (helaas, denk ik nu) nog niet gewisseld van schoenen en kleding. De jas kon al heel snel uit, en niet veel later ben ik verder gegaan in T-shirt.
Hoewel zowel bij Bertus als mijzelf de snelheid van de jeugd er wel uit is, gingen we toch gestaag door. bij de laatste rustpost op 75 km kwam Marcel net aan toen wij weggingen. Hij haalde ons 2 km voor het einde in. Naar later bleek heeft hij na de KM de laatste lus nog even overgedaan!
Op de finish eigenlijk alleen Rina nog (bewust) gesproken: zij en haar man hebben ons bij het staton van Klarenbeek afgeleverd en om 18:45 uur gingen we allebei moe, maar voldaan (zoals dat heet) en er beiden van overtuigd dat we maar moeten stoppen met het lopen van KM (ik maak de 15 nog vol en Bertus wil de 50 ng vol maken), weer uit elkaar (Bertus richting Zutphen en ik richting Apeldoorn).

Uiteindelijk stapte ik om 21:15 uur mijn huis binnen. Heb alleen de schade nog even bekeken (1 kleine blaar aan een kleine teen: mijn eigen schuld, want niet goed afgetaped en de blaar zat dus net buiten de fixomul) en wat gegeten (alweer!) en tot slot alle klokken in huis alvast een uur voorruit gezet en toen mijn bed in gedoken.

Nu loop ik rond en het enige dat ik nog voel is een lichte spierpijn/stijfheid in de bovenbenen en nek (rugzak!) en vervaagt het idee om te stoppen met LAW.

@ Bertus: bedankt voor een gezellige wandeling: het is inderdaad toch prettiger om niet "alleen" in zo'n tocht te staan,( maar dat had ik al gemerkt tijdens Winterswijk-Arnhem). Ik heb de schoenen gewogen: de orthopedische wegen samen 1200 gram en de hardloopschoenen 590 gram!
@ Angelique: ze hebben inderdaad geleerd van vorig jaar. De verzorging bestond uit meer dan alleen limonade en ontbijtkoek, al was er wel vrijwel overal ontbijtkoek te krijgen. Er was bouillon, soep, koffie/thee, andere koek, broodje gebakken ei (afgekeken van Winterswijk-Arnhem?), ffruit. Maar ik was blij dat ikzelf het nodige brood meehad, anders had ik het niet gered zonder eventuele "bijvoeding" in de kantine.

Leuk geschreven en nog gefeliciteerd met het uitlopen van deze tocht!

_________________
Behoorlijk wandelverslaafd...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2014, 23:09 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Alle lopers gefeliciteerd, het blijft toch elke keer best wel een roteind. =D> =D>

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 28 maart 2014: Kennedymars Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014, 22:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Allemaal gefeliciteerd =D>


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.