Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: 16-18 sept 2016: 3daagse wandeling Leutasch (Oostenrijk)
BerichtGeplaatst: 04 Feb 2016, 15:06 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2016, 17:04
Berichten: 7
Woonplaats: Csorna
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 1000 ofzo
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
http://www.s-mayr.at/IVV-Termine.html

Driedaagse wandeling op 16-17-18 september in Leutasch, Oostenrijk.

Deze wandeling heb ik vorig jaar met echtgenote gedaan in prachtige omgeving. De keuze is uit meerdere afstanden tot een maximum van 42 km.



groet

Sjozef


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Driedaagse wandeling Leutasch, OOstenrijk 16-17-18 sept
BerichtGeplaatst: 04 Feb 2016, 18:03 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Aug 2007, 11:24
Berichten: 302
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: > 40000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 13
100+ wandelingen: 30
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ondertussen al heel wat jaartjes geleden dat ik de IML/IVV tocht (einhornmarsch) gelopen heb in Oostenrijk
Qua vakantieplanning gaat het behoorlijk hard met mijn vakantiedagen, maar ik hou deze nog op mijn reservelijstje voor 2016. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties over de verhuizing van Seefeld naar Leutasch en de gevolgen voor de parcoursen (mooier/lelijker, makkelijker/moeilijker, gezelligheid, faciliteiten etc.)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Driedaagse wandeling Leutasch, OOstenrijk 16-17-18 sept
BerichtGeplaatst: 05 Feb 2016, 09:44 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2016, 17:04
Berichten: 7
Woonplaats: Csorna
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 1000 ofzo
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Bertvos schreef:
Ondertussen al heel wat jaartjes geleden dat ik de IML/IVV tocht (einhornmarsch) gelopen heb in Oostenrijk
Qua vakantieplanning gaat het behoorlijk hard met mijn vakantiedagen, maar ik hou deze nog op mijn reservelijstje voor 2016. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties over de verhuizing van Seefeld naar Leutasch en de gevolgen voor de parcoursen (mooier/lelijker, makkelijker/moeilijker, gezelligheid, faciliteiten etc.)



Hoi Bert, voor ons was het de eerste keer dat we deze driedaagse IML tocht gelopen hebben. Ik kan dus niks zeggen over Seefeld. Wel heb ik gehoord dat met name de lange afstanden voor een gedeelte hetzelfde zijn als vanuit Seefeld. Wij hebben elke dag de 42 km afstand gelopen en wat mij opviel dat daar maar weinig deelnemers voor waren, de meesten liepen de kortere afstanden. Wij hadden een appartement gehuurd in Leutasch, vlakbij de start wat ons goed bevallen is. Leutasch zelf is wel rustig maar dat stoorde ons niet. De omgeving is verder prachtig om te wandelen. Ik vond de parcoursen niet echt moeilijk, wel had de organisatie voor de 42 km's lopen altijd een verassing in bij terugkomst. Wanneer je Leutasch binnenkwam kreeg je altijd nog een zogenaamd "strafrondje" cadeau om Leutasch heen anders kwam je waarschijnlijk niet aan de juiste afstand.. :icon_biggrin:
Ik heb verder begrepen dat er een pendelbus was tussen Leutasch en Seefeld voor de deelnemers die in Seefeld overnachten. De locatie in Leutasch zelf was een ruime sportlocatie bij het zwembad met meer als voldoende parkeermogelijkheden.

Groet Sjozef


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Driedaagse wandeling Leutasch, OOstenrijk 16-17-18 sept
BerichtGeplaatst: 05 Feb 2016, 09:44 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2016, 17:04
Berichten: 7
Woonplaats: Csorna
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 1000 ofzo
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Bertvos schreef:
Ondertussen al heel wat jaartjes geleden dat ik de IML/IVV tocht (einhornmarsch) gelopen heb in Oostenrijk
Qua vakantieplanning gaat het behoorlijk hard met mijn vakantiedagen, maar ik hou deze nog op mijn reservelijstje voor 2016. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties over de verhuizing van Seefeld naar Leutasch en de gevolgen voor de parcoursen (mooier/lelijker, makkelijker/moeilijker, gezelligheid, faciliteiten etc.)



Hoi Bert, voor ons was het de eerste keer dat we deze driedaagse IML tocht gelopen hebben. Ik kan dus niks zeggen over Seefeld. Wel heb ik gehoord dat met name de lange afstanden voor een gedeelte hetzelfde zijn als vanuit Seefeld. Wij hebben elke dag de 42 km afstand gelopen en wat mij opviel dat daar maar weinig deelnemers voor waren, de meesten liepen de kortere afstanden. Wij hadden een appartement gehuurd in Leutasch, vlakbij de start wat ons goed bevallen is. Leutasch zelf is wel rustig maar dat stoorde ons niet. De omgeving is verder prachtig om te wandelen. Ik vond de parcoursen niet echt moeilijk, wel had de organisatie voor de 42 km's lopen altijd een verassing in bij terugkomst. Wanneer je Leutasch binnenkwam kreeg je altijd nog een zogenaamd "strafrondje" cadeau om Leutasch heen anders kwam je waarschijnlijk niet aan de juiste afstand.. :icon_biggrin:
Ik heb verder begrepen dat er een pendelbus was tussen Leutasch en Seefeld voor de deelnemers die in Seefeld overnachten. De locatie in Leutasch zelf was een ruime sportlocatie bij het zwembad met meer als voldoende parkeermogelijkheden.

Groet Sjozef


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.