Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 15:56

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1744 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 11 aug 2006: Dodentocht Bornem (Belgie)
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 19:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Ok, ik ben eruit. Hoewel de mannen me ernstig in de steek laten heb ik besloten de uitdaging aan te gaan. Ik beloof niet dat ik hem zal uitlopen, maar ik beloof wel dat ik in 2006 in Bornem aan de start zal verschijnen om onderweg te gaan naar die overheerlijke ananas! (Tenzij zich een gevalletje overmacht aandient natuurlijk). En Natalia heeft al beloofd de functie van chef aanmoediging op zich te nemen!

Maar... (jullie kennen me natuurlijk al wat langer dan vandaag), Sunny doet niets voor niets! Er zal dus ZEKER weer een goed doel aan de tocht verbonden worden en dit keer komen ze er niet af met een l*llig SMSje a raison van 1,50. Ik wil minstens een euro per kilometer (betalen zullen ze, hahahaha). Ik heb nu niet alleen een jaar voor de fysieke training, maar ook voor de sponsorvoorbereidingen. Alle hulp en alle ideeen (NIETS is te gek!) zijn van harte welkom!

Voorstellen voor (gezamelijk te lopen) trainingstochten, hulp bij het verhogen van m'n snelheid, MP3's die vakkundig aan elkaar gemixt zijn in oplopend BPM niveau, aanmoedigingsdraaiboeken voor onderweg, potentiele sponsoren, manieren om de sponsoropbrengsten te verhogen, kom maar, kom maar, kom maar! Ik reken op jullie hulp! Ik geloof dat het After Vierdaagse zwarte gat zojuist gedicht is, Bornem, here comes Sunny!

_________________
www.sunnywalks.nl


Laatst gewijzigd door Sunny op 16 Aug 2005, 19:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dodentocht 2006
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 19:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1000
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Borne here comes Sunny!

Sunny, je hebt kloten (vergeef me de ordinaire beeldspraak, maar het klopt wel), al ben ik nu al bang voor de reactie van onze Amazing Stroopwafel......

Over die instructieve en tempoverhogende trainingstocht(en) worden we het wel eens en ook een bijdrage aan het goede doel kun je van mij wel verwachten.
Zoals het er nu uitziet, doe ik volgend jaar ook mee aan de Dodentocht, samen met 2 of 3 Canadese vrienden.

Tenslotte nog ??n opmerking: Bornem, here comes Sunny !
Als ik het goed heb, werden in Borne DAF-jes gefabriceerd........


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 19:47 
Sunny, je bent een topwijf!!!

Ik ga er eens over denken hoe ik je kan steunen in welke zin dan ook.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 20:37 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Djeeeeeeezus Sunny.... jij bent een vrouw met BALLEN! :shock:
En je instelling is ook goed: "Ik beloof niet dat ik hem zal uitlopen, maar ik beloof wel dat ik in 2006 in Bornem aan de start zal verschijnen.".... slik......

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dodentocht 2006
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 20:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4653
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Sunny schreef:
Ok, ik ben eruit. Hoewel de mannen me ernstig in de steek laten heb ik besloten de uitdaging aan te gaan. Ik beloof niet dat ik hem zal uitlopen, maar ik beloof wel dat ik in 2006 in Bornem aan de start zal verschijnen om onderweg te gaan naar die overheerlijke ananas! (Tenzij zich een gevalletje overmacht aandient natuurlijk). En Natalia heeft al beloofd de functie van chef aanmoediging op zich te nemen!

Maar... (jullie kennen me natuurlijk al wat langer dan vandaag), Sunny doet niets voor niets! Er zal dus ZEKER weer een goed doel aan de tocht verbonden worden en dit keer komen ze er niet af met een l*llig SMSje a raison van 1,50. Ik wil minstens een euro per kilometer (betalen zullen ze, hahahaha). Ik heb nu niet alleen een jaar voor de fysieke training, maar ook voor de sponsorvoorbereidingen. Alle hulp en alle ideeen (NIETS is te gek!) zijn van harte welkom!

Voorstellen voor (gezamelijk te lopen) trainingstochten, hulp bij het verhogen van m'n snelheid, MP3's die vakkundig aan elkaar gemixt zijn in oplopend BPM niveau, aanmoedigingsdraaiboeken voor onderweg, potentiele sponsoren, manieren om de sponsoropbrengsten te verhogen, kom maar, kom maar, kom maar! Ik reken op jullie hulp! Ik geloof dat het After Vierdaagse zwarte gat zojuist gedicht is, Bornem, here comes Sunny!


Je bent maf, maf, maf volkomen maf, maar goed als jij de Dodentocht doet doe ik zondermeer weer mee, met de belofte dat ik echt een euro per gelopen km neerleg.

Dat doen we dan als volgt, ik leg dus echt elke km een euro voor jouw voeten en die sleep je allemaal mee tot aan het ananaseinde.

Nee echt als jij dat doet betaal ik dus echt een pleuro per gelopen km. daar mag het hele forum (incl. de mensen die erbij komen in een jaar tijd) mij aan houden.

Wat het opbouwen van de snelheid betreft, doe eerst eens een 20 km in 4 uur (5 km/uur) en bouw dit op, wel de 5 km/uur aanhouden.
Loop op den duur eens een Kennedymars van 80, daar heb je 20 uur de tijd voor ( gem. 4 km/uur).
Maar bovenal probeer die 5 km/uur aan te houden, bij een Dodentocht kan je dan een speling van 4 uur aanhouden voor het eten en/of blessures.

Vorig jaar deed ik mijn eerste Dodentocht, ik heb daar 24.32 uur voor nodig gehad, dit jaar precies een uur minder. Vorig jaar heb ik er geen reet voor getraind, alleen de 4Daagse gedaan en meer niet. Dit jaar heb ik veel meer gelopen en dan gaat er nog maar een uur vanaf, dit geeft toch wel aan dat trainen iets helpt.

Boven alles, je moet er echt zelf achter staan want ik ga je niet dragen, maar ik zou het echt kicken vinden om jou die ananas te zien ontvangen.

Vraag ook eens aan de Pink Angels hoe ze het opgebouwd hebben, ze hebben wel niet helemaal jouw lichaamsbouw, maar willen je vast wel verder helpen.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:10 
Sunny, je wist 't al maar om 't nog maar eens te onderstrepen....

Van de vrouwelijke W4W-ers ben JIJ - naast natuurlijk Danyell, Hundje, Geertje, Cato, Elly, Cynthia, Lisanne, Marianka, Piken, Suus, Nopu, Bloem, Carola, Manja, Suzan, Henrike, Druifje, Mireille, Nanda en Julia - voor mij DE SUPERSTER van dit forum.

Ik denk nog even over deelname na, maart of april neem ik een beslissing. Verschil tussen ons hierbij is als met een trouwerij.....

Sunny wil graag een jaar van tevoren de locatie vastleggen, de muziek regelen, het naar het altaar lopen oefenen en de gastenlijst vaststellen. Daarnaast hint ze ook al over wat voor soort cadeau's ze graag zou willen ontvangen.

Hans laat het maar een beetje op zijn beloop, boekt een paar maanden van tevoren een vluchtje naar een tropisch eiland om daar aan zijn geliefde op het strand blootsvoets met de ondergaande zon als decor het jawoord te geven.

Bedenk lieve Sunny dat er slechts een verschil is qua voorbereiding. Onze intenties zijn in principe hetzelfde, samen willen wij dit tot de mooiste dag van ons leven maken........ :roll:


Laatst gewijzigd door Hans op 17 Aug 2005, 08:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel: Re: Dodentocht 2006
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:16 
Bosso schreef:
........ ze hebben wel niet helemaal jouw lichaamsbouw, maar willen je vast wel verder helpen.


Bosso. :mrgreen:


Graag zou ik dit statement van Bosso wat nader gespecificeerd willen zien. De Pink Angels heb ik een aantal malen live bij de 4daagse mogen aanschouwen en mij is opgevallen dat er tussen de individuele Pink Angels ook grote verschillen in lichaamsbouw zitten.

Ik ben dus wel benieuwd hoe onze Sunny in dit plaatje past.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Sunny, je bent een kanjer!

De eerste uurtjes gaan we samen lopen natuurlijk!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Hans schreef:
Hans laat het maar een beetje op zijn beloop, boekt een paar maanden van tevoren een vluchtje naar een tropisch eiland om daar aan zijn geliefde op het strand blootsvoets met de ondergaande zon als decor het jawoord te geven.


Zonder dat je het wist is dit het perfecte scenario voor als het ooit nog zover mocht komen dat ik ga trouwen.... voor mij geen bandjes, lokaties, koude buffetten en meer van dat soort onzin...

Maar dit terzijde. Ik zou het TOP vinden als je met me meeloopt (maar dat geldt ook voor Bosso, Danny, Maarten, Leo-Martijn, Vermeer, Denis, Martien, Bert, Bill (en nu hoop ik maar dat ik niemand vergeten ben))...

En kunnen we het onderwerp van mijn lichaamsbouw gewoon even laten voor wat het is. Ik ben gewoon een lekker w**f en iedereen die daar anders over denkt kan dezelfde spreekwoordelijke weg als de ananas afleggen... :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:48 
De Haagse R?g?h schreef:
Sunny, je bent een kanjer!

De eerste uurtjes gaan we samen lopen natuurlijk!


Huh, doe jij ook mee, R?g?h?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Hans schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
Sunny, je bent een kanjer!

De eerste uurtjes gaan we samen lopen natuurlijk!


Huh, doe jij ook mee, R?g?h?


goed gelezen.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
En kunnen we het onderwerp van mijn lichaamsbouw gewoon even laten voor wat het is. Ik ben gewoon een lekker w**f en iedereen die daar anders over denkt kan dezelfde spreekwoordelijke weg als de ananas afleggen... :wink:


Je pelt dus gewoon iemands huid eraf en laat alle sappen langs je handen op de grond druipen. Vervolgens hak je de ananas in stukjes..... :roll: :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Gezellig! (De eerste kilometers nog wel, hahaha)
Hebben we mooi 100 km om te overdenken of we nu WEL of NIET voor het Gouden Klavertje Vier gaan.. :wink:
Ik ga even een professioneel voetenmasseur zien te vinden (hoewel Bill ook al beloofd heeft dat 'ie meeloopt!)

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 08:57 
Ik verklaar jullie allemaal voor gek maar vind het helemaal SUPER dat jullie mee gaan doen.
Mij krijg je niet zo gek, maar ik zorg wel dat ik langs de kant sta!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 09:00 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 696
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
Echt wel stoer hoor, dat je de uitdaging van de dodentocht aangaat hoor !!!!

Wat mij betreft, ik heb gezegd, "zeg nooit nooit" dus misschien ga ik nog een keer "bijna dood" in Belgie, maar wanneer, dat weet nog niemand.

In ieder geval hoop ik volgend jaar te starten bij de Kennedymars van Someren, misschien een goeie trainingstip. Heb gehoord dat deze kennedymars ook erg gezellig is met veel publiek en muziek langs het parcours.

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1744 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.