Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:32

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 13:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Het is net een spannende feuilleton :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 17:41 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
We treffen een verrassingspost waar een maf stel dames, in zeer positieve zin bedoeld! ons voorzien van een kruidenbittertje.


Nou Cornelia en Voy, jullie worden nog eens beroemd zo :rofl:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 17:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
herwin schreef:
We treffen een verrassingspost waar een maf stel dames, in zeer positieve zin bedoeld! ons voorzien van een kruidenbittertje.


Nou Cornelia en Voy, jullie worden nog eens beroemd zo :rofl:

YES, dat was nu ook de bedoeling :yo:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 17:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Cornelia schreef:
herwin schreef:
We treffen een verrassingspost waar een maf stel dames, in zeer positieve zin bedoeld! ons voorzien van een kruidenbittertje.


Nou Cornelia en Voy, jullie worden nog eens beroemd zo :rofl:

YES, dat was nu ook de bedoeling :yo:


Ik las het ook, in het verslag van Monique! :rofl:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 10:27 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Deel 3, wat later dan verwacht, maar ik had de afgelopen week ook een paar erg belangrijke dingen te doen. Bijslapen bijvoorbeeld.


Na het ontbijt probeer ik te vertrekken, wat nog behoorlijk wat moeite kost. Iedereen blijft vragen aan me stellen, ik weet nog steeds niet, en tegen de tijd dat ik echt op de fiets weg kan hoor ik één van de verzorgers bijna wanhopig zeggen ermee te stoppen. "Shit, shit, shit, shit, shit" denk ik, al weet ik niet meer precies hoe vaak dat woord door me heen schiet. Intussen is een aantal wandelaars al op pad, en hoewel het nu daglicht is en de pijlen makkelijker te vinden zijn, is dit ook het deel waar voor de deelnemers het gebrek aan slaap mee zal gaan tellen. Daarnaast heb ik nog een extra handicap: de pijlen op dit deel heb ik zelf vorige week gezet, dus het is onmogelijk om hier objectief te zijn over de zichtbaarheid van de pijlen. Dan maar gewoon op de manier van net doorgaan: maak alles overdreven duidelijk. Naast krijt heb ik nu ook een handjevol lintjes bij me, die we heel milieubewust op een eerder stuk hebben afgehaald. Eigenlijk is de oorzaak hierbij veel minder groen: ik kon nergens nieuw lint vinden.
Al vrij snel verdwijnen we in een bos en mag ik het krijt opbergen. Ik moet weer even denken aan onze deelnemer in de rolstoel, ik betwijfel of hij hier doorheen gaat komen, maar ik heb ook even geen tijd om een omleidingsroute te bedenken en uit te zetten. Ik heb al een flinke achterstand op de wandelaars, en soms moet je toch even voor de grootste groep kiezen. Hier is al flink gebruik gemaakt van lint, maar vaak hangen ze net iets verborgen achter takken, dus voor de overdreven zichtbaarheid knoop ik een aantal linten los en hang ze iets beter in het zicht weer op. Het loshalen van de knoopjes kost toch behoorlijk wat tijd, en ik kom op de fiets ongeveer even snel vooruit als de wandelaars. Gelukkig komt er weer asfalt (ook gelukkig voor de wandelaars die hier al 150 km in de benen hebben en echt niet meer zitten te wachten op lastig begaanbare paden) en kan ik weer wat naar voren komen. Niet veel later volgt ook de eerste wagenrust op dit traject, die op een iets andere plek staat dan ik uit de routebeschrijving op had gemaakt. Gelukkig staat de verzorger die eerder riep te stoppen hier ook weer vrolijk, en hebben we toch een crisis minder. Niet voor lang, want niemand heeft de bordjes wegsleepregeling gezien en de eigenaresse komt dit op een niet al te vriendelijke manier duidelijk maken. Met de hele verzorging en twee partners van deelneemsters die hier toevallig ook staan verplaatsen we de tafels, terwijl mevrouw blijft doorrazen omdat we niet binnen 3 seconden alle tafels en auto's verplaatst hebben. Maar laten we dit ook even positief bekijken: ik kan de rest van de dag terugdenken aan dit voorval, me hier flink boos om maken, op die manier meer adrenaline aanmaken, en zo wakker en alert blijven. Ergens zal hier ook een limiet aan zitten bij mij, maar als dat langer duurt dan de komende 35 kilometer moet het goed gaan.

Door de extra tijd op de wagenrust heb ik weer een kleine achterstand op de wandelaars, maar dat is vrij snel in te halen. Ik kom echter wel bij mijn volgende probleem, want het lint is bijna op. Ik bel Remke met de vraag of ze een rol lint mee kan geven aan de verzorgers op de volgende wagenrust, maar die zijn al vertrokken. Ze komt zelf wel even samen met Paul langs om lint te brengen, maar dat kan even duren. Tot die tijd moet ik maar even zuinig doen, en moet ik zelfs een paar langere stukken halveren. Gelukkig is er weer veel uit te zetten met krijt en kom ik voor de wandelaars aan bij de wagenrust. Hier weet ik dat ik mijn voorsprong weer kwijt ga raken om op het lint te wachten, maar ik had niet verwacht dat het zo druk wordt op deze rust dat ik zelfs nog niet kan vertrekken zodra het lint er is, omdat mijn hulp op die wagenrust ook hard nodig is. Als ik eindelijk weg kan zonder gewetensbezwaren heb ik intussen voor de zoveelste achterstand op de wandelaars en voel ik me de mosterd na de maaltijd. Gelukkig blijft mijn werk nuttig, want in het volgende stuk bos hangen extreem weinig linten, later lees ik dat de mensen die dit uitgezet hebben door het lint heen waren.

Gelukkig komen we weer aan op een binnenrust, waar veel wandelaars toch even iets langer blijven zitten. Ik houd het bij een kop koffie met een scheutje water om het sneller op te kunnen drinken. Dit laatste deel biedt gelukkig vrij veel lange rechte wegen (gelukkig voor mij dan) waar niet heel veel hoeft te gebeuren, zodat ik mooi op kan schieten. Maar nee hoor, direct volgt een smal schelpenpad waar ik continu aan de kant moet voor tegenliggers, en moet bellen om alle wandelaars te kunnen passeren. Maar ook daar kom ik uiteindelijk voorbij en via een snel fietspad kom ik uit bij de plek waar de wagenrust hoort te staan. Hoort te staan, want er staat niemand. Ik fiets iets verder, en hoor de wagenrust op de volgende parkeerplaats. Dan maar weer terug, de pijl met "rust" doorstrepen, en een beetje bijpijlen. Intussen kan ik geen koffie meer zien en houd ik het bij een bekertje fris, om snel weer door te gaan. Meer snel asfalt, maar vlak voor ik bij de laatste officiële wagenrust ben komt er nog even een brug tussendoor: met een beetje omrijden kan ik over het fietspad, maar het is handiger om de wandelroute te volgen. De deelneemster voor me (die ook zo dicht bij me woont dat het bijna mijn buurvrouw is) vliegt omhoog, met mijn fiets met twee zware fietstassen en een fietsgoot waar geen rekening is gehouden met bredere fietsen kost het me behoorlijk meer moeite. Onderaan de trap vraagt ze even welke kant ze op moet, want er is geen bepijling meer te zien: "Linksaf, eerste rechtsaf, einde weg linksaf, dan zie je de volgende wagenrust wel" lees ik van mijn GPS-schermpje af. Onderaan de trap zie ik de pijl nog wel op het hout van een klein bruggetje, maar dit is zo weggesleten dat je er echt naar moet zoeken. Mooi, dan heb ik tenminste niet voor niets de moeilijke route op de brug genomen.

Na een snel yoghurtje en een beker fris is het weer verder, tot we op de tweede verrassingsverzorgingspost komen. Ook hier sla ik de borrel weer graag af, maar een hapje fruitsalade gaat er wel in. Hierna volgt nog een lang recht stuk met erg veel zijwegen, en helaas is "zijwegen negeren" een opmerking voor de deelnemers en niet voor de pijlers. Ik moet hier zo vaak afstappen dat ik net zo goed met de fiets aan de hand kan gaan lopen, en zo kom ik samen met bijna-buurvrouw bij de finish. Hier zijn wakkere mensen al bezig met de schoonmaak, zodat mijn takenpakket voor dit weekend er echt op zit. Ik kan gaan douchen, en maak daar ook asociaal lang gebruik van.

Een treinreis met een kleine omweg vanwege de fiets brengt me uiteindelijk thuis. Na een belabberde nachtrust van vrijdag op zaterdag in het hotel ben ik nu bijna 46 uur wakker. Ik besluit een wekker af te laten gaan over 12 uur, voornamelijk om te voorkomen dat ik wakker word en me af moet gaan vragen of het intussen maandag of dinsdag is.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 10:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Chapeau, wat een weekend.
En het antwoord op de vraag of Maike je aan de drank kreeg is dus: NEE.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 10:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1132
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Pfffff Herwin, ik wordt al moe als ik het lees... M'n complimenten!

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 11:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Dank voor deel 3, Herwin. Met genoegen gelezen.
:clap: :clap: :clap:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 12:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Spatoes schreef:
Dank voor deel 3, Herwin. Met genoegen gelezen.
:clap: :clap: :clap:

Ik klap met je mee :clap: :clap: :clap:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 12:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Herwin hartstikke leuk en goed geschreven en met die drank gaat het nog een keertje "goed" komen. Het wordt vanzelf weer oktober (Berg en Dal) :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 13:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4166
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Ik heb genoten van je relaas, Herwin! Wat een werk inderdaad. En wat een stress omdat je niet alles in de hand hebt en het toch goed wilt doen, want je doet het voor de wandelaars. En wat fantastisch verwoord...er is een schrijver aan je verloren gegaan.
Een welgemeend :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: voor jou en al je mede organisatoren en vrijwilligers.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 18:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Wat een werk heb je verricht, Herwin! =D>
Ben je nergens "door het lint gegaan"? ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 18:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Een prachtig verhaal Herwin en wat een topprestatie :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 20:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Geweldig geschreven en geweldig gedaan :clap: :clap: :clap:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26 aug 2018: Jubileum Kennedymars Amersfoort-Amsterdam (
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2018, 10:45 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2006, 10:48
Berichten: 97
Woonplaats: vaassen
Leeftijd: 59
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 20000
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: KM Waalwijk
Kennedymarsen volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Hanwag
Hoi allemaal
Ben niet vaak hier. Toch even complimenten voor iedereen die betrokken was bij deze tocht.

Met de trein kwam ik vroeg in Amersfoort. Gelijk kwamen Afra en Maike als verrassing te voorschijn.

Spannend voor mij KM in 18 uur. Inmiddels wel 2 gedaan in ca 17 uur maar andere omstandigheden. De wandelaars die er al 100km hadden opzitten respect. Werden met applaus begroet.

Ik vertrok met de bedoeling hoofd leegmaken. Mijn 20e KM. Ik had de route op mijn telefoon geladen. Met de instructies op de tablet ernaast lukte dat. Ik heb account bij afstandmeten.nl ivm de routes die ik maak voor Samen Op Pad.
Voor de 1e rust al even het bos in route geraadpleegd. Ik kwam bij de 1e rust Maike "dat ben je als forummer aan onze stand verplicht ". Toch ging ik snel weer op pad omdat ik liever in de meute liep. Allemaal lampjes voor me. Ook achter me een aantal 100 km lopers deden het even rustig aan nu ze hun eigen tempo mochten lopen.

Ineens een kreet verkeerd en goed ook 2 km. Pakte mijn route op de telefoon erbij en ja hoor echt wel 2 km verkeerd.dus 4 km extra nu geen last van maar wel op het eind ben ik bang. Was wel leuk dat ik met de snelle Jelles die ik anders alleen bij de start zie even kon bijpraten.
Iedereen ging op het punt vd fout kijken. Er stond een pijl. Een goede beschrijving en nog geladen in de telefoon. Kudde deieren zijn we. Het is zoals het is.

Met Carola stukje opgelopen weer kwijt ivm plaspauze.
Aike gezien.
Langs het water voor de eerste binnenrijdt een prachtige volle maan. Lamp erbij met het water ernaast. Kramp wil in mijn kuit schieten bij een heuveltje. Ik ga iets langzamer om de kramp er uit te krijgen. Eerste binnenrust schone sokken aan eten uit mijn tas. Zowaar Peter en Marijke nog tegenover mij aan een tosti. Ik kijk naar de rij bij de bar wil ik daar bij gaan staan. Nee lekker zitten met benen omhoog.
Ik vertrek weer. Loop poos met mezelf prachtig het wordt licht. Koeien zonder poten felle zon wat treffen we het toch met het weer. Ik kom nog dames tegen met een hond die heb ik uitgelegd wat we aan het doen waren . Vlak voor de rust in Bilthoven. De rolstoeler moet die ook het pad in wat jullie gaan?

Ik had even met de rolstoeler gesproken toen we weg gingen bij de vorige wagenrust. Hij had geen afwijkend parcours meer. Leek me toen ik daar was in het bos toch wel lastig voor hem te zijn. Ben benieuwd of hij dat stuk voor Bilthoven gerold heeft. Of dat er toch nog alternatief was.

Bilthoven de rust. Ik zie Carla gelijk bij de vrachtwagen, ze wil me omhelzen dat doen we dan ook maar. Maar ik zeg gelijk heel benepen ik moet heel nodig naar de WC. Daarna nog even met Carla en Maike gepraat. Daar wordt je altijd weer vrolijk van. Ik kreeg de nodige peptalk en verder ging ik weer.


Het ontbijt was geweldig wat er stond. Maar niets kon mij bekoren het enige wat ik kon bedenken was dat ik zout nodig had. Nog 2 zakken chips uit de automaat getrokken. 1 zak vanaf vertrek opgepeuzeld. Hierop ging ik je wat beter voelen en had ik geen last meer vd kramp in mijn kuit en kon weer wat versnellen. Daarna ging ik echt beter. Ik kon ik met plezier uitzien naar de rusten koffie cola een broodje kroket.

Maar ook de vla vruchtjes drop brood alles wat de wagenrust bij zich hadden vlaai met slagroom. Ik kon weer eten.

De tijdsdruk werd door Maike ook geslecht. Ze zou alles uit de kast halen om ons te kunnen laten finishen.

De verrassingsposten onderweg geweldig. Geschreven boodschappen voor ons op de weg de beerenburgh onvergetelijke momenten. Maike die mij en Carola naar de trein bracht.

Bedankt iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.

_________________
4 x 55 km gehaald Wat ben ik trots op mezelf. Ik heb het gedaan!!!!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.