Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 03:59

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 15:15 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2006, 20:56
Berichten: 1288
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 77
Kilometers gelopen: te weinig
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: NB.
Mood: Gewoon
Ed schreef:
opa-paul schreef:
Vandaag gezien de omstandigheden 10km gelopen met Carla Tina en Jos, het pad viel niet mee maar het weer was prachtig en de gezelligheid was heel goed, heb weer genoten
En er was prima gepijld (compliment voor de vrijwilligers) routebeschrijving niet nodig gehad
En dat met deze omstandigheden. Bij de start ook Ilonka en Erik gezien die liepen De 15 en later ook nog Mar.


Helemaal goed,geen platen ?

Nee Ed deze keer geen platen maar de dames hebben er enkele gemaakt.

_________________
https://photos.google.com/u/0/albums



Wees jezelf, er zijn al andere genoeg.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 15:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
opa-paul schreef:
Ed schreef:
opa-paul schreef:
Vandaag gezien de omstandigheden 10km gelopen met Carla Tina en Jos, het pad viel niet mee maar het weer was prachtig en de gezelligheid was heel goed, heb weer genoten
En er was prima gepijld (compliment voor de vrijwilligers) routebeschrijving niet nodig gehad
En dat met deze omstandigheden. Bij de start ook Ilonka en Erik gezien die liepen De 15 en later ook nog Mar.


Helemaal goed,geen platen ?

Nee Ed deze keer geen platen maar de dames hebben er enkele gemaakt.

Net wat je zegt: enkele.
Die van mij volgen nog.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 16:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Vanmorgen stond Tina al op tijd voor de deur.
Naar aanleiding van de sneeuwval van gisteren, die de afgelopen nacht wel behoorlijk opgevroren zou zijn, gisteravond al de YAKTRAKS bij de schoenen gelegd.
Het begon al wat onhandig omdat ik bij het inladen van de spullen ineens maar 1 YAKTRAK in mijn handen had.
Binnen gekeken, in de rugtas gekeken, lag het kreng op straat voor de deur. Ja, in het donker kan je weinig zien.
De weg was schoon en niets geen gladdigheid maar dat haalden we in de loop van de dag wel in icon_eek
De parkeerplaats wat een grote bobbelige ijsbaan maar we konden de auto dicht bij de deur parkeren.
Bij het opzadelen van de rugtas voel ik ineens nattigheid. Mondstuk van camelback was eraf en kreeg een plons water langs de achterkant van mijn broek. Niet gepiest en toch nat icon_redface
Mondstuk nergens te vinden dus slang dubbel geklapt en achter een elastiek gedaan.
In het toilet de meeste nattigheid met papieren handdoekjes gedroogd. Gelukkig had ik een handdoek bij me waarop ik kon zitten.
Tijdens de wandeling mijn regenbroek aan gehad dus gelukkig was het niet zo koud aan het achterwerk.
Uiteindelijk de camelback zelfs helemaal leeg gemaakt omdat de slang los schoot en het een waterballet werd.
Gelukkig de rest van de dag geen ongeluk(jes) meer gehad.
Met Tina, Jos en Paul voor de veiligheid op de 10 km. vertrokken. Het zonnetje kwam op en zou de rest van de wandeling ons vergezellen.
Het was uitkijken geblazen op de gladde ondergrond maar de YAKTRAKS konden zich nu bewijzen en zijn geslaagd. Wat een genot om mee te lopen.
Soms was het even zoeken om goede ondergrond te vinden maar omdat er nu prima gepijlt was kon de routebeschrijving al snel in de jaszak.
Nu merkten Tina en ik hoeveel tijd dat gisteren heeft gekost om via de routebeschrijving te lopen.
TOPPIE van de pijlers.
Vlak voor de rust in het pannenkoeken restaurant zaten er een paar zwanen op de weg. Een automobilist durfde er niet langs. Zelfs niet na claxonneren. Was wel een grappig gezicht hoe Tina ze weglokte met brood.
Bij het restaurant aangekomen stonden er wandelaars buiten. Wij dachten om te roken maar het bleek dat personeel met pech stond en nu onderweg waren.
Top tent daar want het eerste rondje kregen we van de zaak omdat we hadden moeten wachten. Dat was overigens helemaal geen straf zo lekker in het zonnetje.
Darcy, die de 5 km. liep, schoof ook bij ons aan voor een cappucino. Gezellige boel zo.
Na weer op pad te zijn rukte Jos nog even een flesje drank open. Daar kon Rumi (Erik) ook nog even van profiteren want die kwam ook net voorbij lopen.
Hoogstwaarschijnlijk was de combi van chocolademelk met slagroom en vlak daarna Jos zijn medicijn niet zo goed want later kreeg ik behoorlijk last van maagzuur. Weer een leermomentje..
Toen ik het eigenlijk wel een beetje zat was omdat heup en enkels begonnen te protesteren was de sporthal al in zicht alleen moesten we daar nog even een blokje voor om lopen.
Met stal in zicht was de finish snel bereikt en konden we even lekker napraten met een gezellig groepje.
Na afscheid te hebben genomen van Darcy, Ardie, Sabine, Jos, Paul en Erik gingen we weer op huis aan. Na een goede rit weer veilig thuis.
Hier zijn al 3 plaatjes: http://www.mijnalbum.nl/Album=CKOJHGGJ

O ja, het mondstuk lag thuis op straat. Door dat gerommel vanwege de YAKTRAKS was hij daar al los geschoten. Nog een wonder dat de achterbank niet zeiknat was geworden.

Dinsdag de laatste kms. lopen in Surhuizum.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Laatst gewijzigd door Cornelia op 28 Dec 2014, 16:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 16:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7559
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
leuk te lezen hoe jij en de rest de winter tocht gelopen hebben
zag op de foto dat er nog meer deelnemers waren in de vorm van zwaanen

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 16:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2624
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Leuke wandeling en absoluut geen spijt van het feit dat ik ruim 2 uur onderweg was om aan de 15 km te beginnen
Na een ongelukkige start, pijltje van gister hing er nog, toch op pad door de woonwijken (maar wel de leuke paadjes)
Bij de splitsing 15/10 kwam ik nog wat bekenden tegen waaronder Ilonka. Daarna vrolijk verder om vlak voor de rust getuige te zijn van een uitglijer die gelukkig goed afliep.
Choco en appelpunt (helaas zonder slagroom) bij de golfbaan om daarna weer de pijlen te volgen naar de wagenrust bij de "ijsbaan"
De volgende rust maar overgeslagen want dat was me iets te snel en al glibberend weer verder. Helaas door het de weersomstandigheden minder kunnen genieten/bekijken van de omgeving dan de bedoeling was, dus ook geen foto's
Dank aan de pijlers en verzorging voor deze mooie tocht. Volgende week in de herkansing met de winterserie
Bij de finish toch nog wat bekende ontmoet en op weg naar de naar de bushalte maakte 1 van de Forummers nog een mooie glijpartij, gelukkig zonder schade
Een mooie wandeling als afsluiter van wandeljaar 2014


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 18:47 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Nov 2011, 17:32
Berichten: 672
Leeftijd: 42
Afstand 2024: 4 x 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 11
100+ wandelingen: 2
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Ik vond het leuk en gezellig dat ik dit weekend diverse walkers heb gezien en gesproken.

_________________
Behoorlijk wandelverslaafd...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 18:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5677
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Ilonka1 schreef:
Ik vond het leuk en gezellig dat ik dit weekend diverse walkers heb gezien en gesproken.


Helemaal mee eens en ik kijk uit naar een W4W voetstappentocht in het voorjaar.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 19:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ilonka1 schreef:
Ik vond het leuk en gezellig dat ik dit weekend diverse walkers heb gezien en gesproken.

Was inderdaad een leuk weerzien al herkende ik je eerst niet.
Zag wel een bekendheid maar het is voor mij altijd al moeilijk geweest er direct de naam bij te hebben.
Komt ook nog bij dat ik gewend ben de wandelaars in zomertenue te zien.
Ook Tina zei op weg naar huis dat ze het heel leuk had gevonden weer Walkers te zien en te spreken.
Capelle is ook voor mij voor herhaling vatbaar.
Of dat ook al 2015 is weet ik niet.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014, 21:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
Bij het opzadelen van de rugtas voel ik ineens nattigheid. Mondstuk van camelback was eraf en kreeg een plons water langs de achterkant van mijn broek. Niet gepiest en toch nat icon_redface Mondstuk nergens te vinden dus slang dubbel geklapt en achter een elastiek gedaan. In het toilet de meeste nattigheid met papieren handdoekjes gedroogd. Gelukkig had ik een handdoek bij me waarop ik kon zitten. Tijdens de wandeling mijn regenbroek aan gehad dus gelukkig was het niet zo koud aan het achterwerk. Uiteindelijk de camelback zelfs helemaal leeg gemaakt omdat de slang los schoot en het een waterballet werd. Gelukkig de rest van de dag geen ongeluk(jes) meer gehad.

Jeetje, wat een pech!! Gelukkig toch nog een leuke wandeling gehad. icon_wink

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 29 Dec 2014, 10:35 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Berend-Botje schreef:
Leuke wandeling en absoluut geen spijt van het feit dat ik ruim 2 uur onderweg was om aan de 15 km te beginnen
Na een ongelukkige start, pijltje van gister hing er nog, toch op pad door de woonwijken (maar wel de leuke paadjes)
Bij de splitsing 15/10 kwam ik nog wat bekenden tegen waaronder Ilonka. Daarna vrolijk verder om vlak voor de rust getuige te zijn van een uitglijer die gelukkig goed afliep.
Choco en appelpunt (helaas zonder slagroom) bij de golfbaan om daarna weer de pijlen te volgen naar de wagenrust bij de "ijsbaan"
De volgende rust maar overgeslagen want dat was me iets te snel en al glibberend weer verder. Helaas door het de weersomstandigheden minder kunnen genieten/bekijken van de omgeving dan de bedoeling was, dus ook geen foto's
Dank aan de pijlers en verzorging voor deze mooie tocht. Volgende week in de herkansing met de winterserie
Bij de finish toch nog wat bekende ontmoet en op weg naar de naar de bushalte maakte 1 van de Forummers nog een mooie glijpartij, gelukkig zonder schade
Een mooie wandeling als afsluiter van wandeljaar 2014

icon_redface icon_lol icon_mrgreen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 29 Dec 2014, 18:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marjanneke schreef:
Berend-Botje schreef:
Leuke wandeling en absoluut geen spijt van het feit dat ik ruim 2 uur onderweg was om aan de 15 km te beginnen
Na een ongelukkige start, pijltje van gister hing er nog, toch op pad door de woonwijken (maar wel de leuke paadjes)
Bij de splitsing 15/10 kwam ik nog wat bekenden tegen waaronder Ilonka. Daarna vrolijk verder om vlak voor de rust getuige te zijn van een uitglijer die gelukkig goed afliep.
Choco en appelpunt (helaas zonder slagroom) bij de golfbaan om daarna weer de pijlen te volgen naar de wagenrust bij de "ijsbaan"
De volgende rust maar overgeslagen want dat was me iets te snel en al glibberend weer verder. Helaas door het de weersomstandigheden minder kunnen genieten/bekijken van de omgeving dan de bedoeling was, dus ook geen foto's
Dank aan de pijlers en verzorging voor deze mooie tocht. Volgende week in de herkansing met de winterserie
Bij de finish toch nog wat bekende ontmoet en op weg naar de naar de bushalte maakte 1 van de Forummers nog een mooie glijpartij, gelukkig zonder schade
Een mooie wandeling als afsluiter van wandeljaar 2014

icon_redface icon_lol icon_mrgreen

Nu weten we dus wie icon_lol
Niets aan over gehouden? hoop ik


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 31 Dec 2014, 16:06 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Zelf durfde ik het wandelen niet aan afgelopen weekend, maar gelukkig zijn er andere fotografen actief geweest, van wiens foto's we dankbaar gebruik hebben gemaakt om een album van de barre en boze Capelse 2Daagse 2014 samen te stellen. Hieruit blijkt duidelijk welke ontberingen met name de pijlers en de verzorgers van deze tweedaagse hebben moeten doorstaan, en wat een uitdaging het voor de wandelaars is geweest!

http://www.mijnalbum.nl/Album=W7OBDTVY

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 31 Dec 2014, 19:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Zelf durfde ik het wandelen niet aan afgelopen weekend, maar gelukkig zijn er andere fotografen actief geweest, van wiens foto's we dankbaar gebruik hebben gemaakt om een album van de barre en boze Capelse 2Daagse 2014 samen te stellen. Hieruit blijkt duidelijk welke ontberingen met name de pijlers en de verzorgers van deze tweedaagse hebben moeten doorstaan, en wat een uitdaging het voor de wandelaars is geweest!

http://www.mijnalbum.nl/Album=W7OBDTVY

Als je alleen de platen ziet is het een mooi gezicht.
Degene die er bij waren weten dat er meer was.
Mooi foto overzicht van een wandelweekend dat ik niet had willen missen.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 31 Dec 2014, 19:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Danyell schreef:
Zelf durfde ik het wandelen niet aan afgelopen weekend, maar gelukkig zijn er andere fotografen actief geweest, van wiens foto's we dankbaar gebruik hebben gemaakt om een album van de barre en boze Capelse 2Daagse 2014 samen te stellen. Hieruit blijkt duidelijk welke ontberingen met name de pijlers en de verzorgers van deze tweedaagse hebben moeten doorstaan, en wat een uitdaging het voor de wandelaars is geweest!

http://www.mijnalbum.nl/Album=W7OBDTVY

Als je alleen de platen ziet is het een mooi gezicht.
Degene die er bij waren weten dat er meer was.
Mooi foto overzicht van een wandelweekend dat ik niet had willen missen.


Inderdaad bar en boos, maar gelukkig wel mooie foto's icon_mrgreen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 27-28 dec 2014: Capelse Tweedaagse Capelle a/d IJssel (Z
BerichtGeplaatst: 01 Jan 2015, 16:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Zelf durfde ik het wandelen niet aan afgelopen weekend, maar gelukkig zijn er andere fotografen actief geweest, van wiens foto's we dankbaar gebruik hebben gemaakt om een album van de barre en boze Capelse 2Daagse 2014 samen te stellen. Hieruit blijkt duidelijk welke ontberingen met name de pijlers en de verzorgers van deze tweedaagse hebben moeten doorstaan, en wat een uitdaging het voor de wandelaars is geweest!

http://www.mijnalbum.nl/Album=W7OBDTVY

Petje af hoor voor de pijlers en de verzorgers. Echt toppertjes!

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.