Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Apr 2024, 20:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2015, 10:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Ik denk ook dat ik voor de 25km ga, en ook voor de zondag want zaterdag moet ik werken. :icon_cry: Maar het kan ook en kortere afstand worden, hangt er vanaf hoe moe ik ben. Lopen doe ik hier zeker wel. Misschien kunnen we weer een stukkie samen doen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015, 19:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Helaas. Maar waarschijnlijk was ik toch veel later dan jou gestart dus is het beter zo. veel plezier alvast!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015, 21:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ingrid en ik slaan deze over. Wij gaan op zondag wandelen vanuit Zaandam.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015, 14:47 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Ik had deze ook voor morgen in de planning staan, maar zie net dat er werkzaamheden aan het spoor zijn.
Vanaf Uitgeest met de stopbus, waardoor ik op drie kwartier reistijd zit. Met de auto is geen optie, ik vind het parkeren daar echt waardeloos. Dit gaat m dus helaas niet worden. Balen, want een van mijn favoriete tochten :icon_neutral:


Gaat m toch wel worden, Cornelia bedankt voor de tip :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015, 16:47 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Rob Mans schreef:
rivella_girl schreef:
Ik had deze ook voor morgen in de planning staan, maar zie net dat er werkzaamheden aan het spoor zijn.
.....:icon_neutral:

Niet alleen aan het spoor, ook op de weg in de buurt rondom Uitgeest/Castricum. Op de heenweg met de auto een half uur langer overgedaan. Wandelverslagje komt morgen.


Bedankt voor het melden :-)
(en balen voor jou dat je er langer over deed)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015, 17:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Grrr, met dank aan dit topic zie iok het nu idd ook. Nu twijfel ik of ik ga lopen. heb nl een hele drukke week achter de rug en komende week wordt nog drukker. Wandelen zou mijn hoofd leeg kunnen maken, maar uitslapen en een dagje niets is ook fijn. Dillema...

Misschien een rondje Kennermerduinen? Of toch de trein en de bus? Even goed nadenken, gelukkig zie ik het nu ipv morgenochtend pas. En dat, terwijl ik altijd goed kijk of er werkzaamheden zijn. Deze is me ontschoten lijkt wel.

Benieuwd naar Rob zijn verslag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 00:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Rob Mans schreef:
rivella_girl schreef:
Ik had deze ook voor morgen in de planning staan, maar zie net dat er werkzaamheden aan het spoor zijn.
.....:icon_neutral:

Niet alleen aan het spoor, ook op de weg in de buurt rondom Uitgeest/Castricum. Op de heenweg met de auto een half uur langer overgedaan. Wandelverslagje komt morgen.


Rob via Beverwijk nix aan de hand, je moet ff de weg weten ;) Wel heerlijk gelopen daar vandaag de 25 km. Je was zeker vroeg vertrokken ?

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 00:05 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
rivella_girl schreef:
Ik had deze ook voor morgen in de planning staan, maar zie net dat er werkzaamheden aan het spoor zijn.
Vanaf Uitgeest met de stopbus, waardoor ik op drie kwartier reistijd zit. Met de auto is geen optie, ik vind het parkeren daar echt waardeloos. Dit gaat m dus helaas niet worden. Balen, want een van mijn favoriete tochten :icon_neutral:


Gaat m toch wel worden, Cornelia bedankt voor de tip :icon_biggrin:


Parkeren station Castricum (achterzijde) geen probleem en dan 5 min. lopen

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 07:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
longfield schreef:
rivella_girl schreef:
Ik had deze ook voor morgen in de planning staan, maar zie net dat er werkzaamheden aan het spoor zijn.
Vanaf Uitgeest met de stopbus, waardoor ik op drie kwartier reistijd zit. Met de auto is geen optie, ik vind het parkeren daar echt waardeloos. Dit gaat m dus helaas niet worden. Balen, want een van mijn favoriete tochten :icon_neutral:


Gaat m toch wel worden, Cornelia bedankt voor de tip :icon_biggrin:


Parkeren station Castricum (achterzijde) geen probleem en dan 5 min. lopen

Dat was ook mijn tip aan Sandra.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 10:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Rob Mans schreef:
...
Denk dat de tocht langer was dan 25 km, want exact om15.00 uur stapte ik het gebouwtje van de start/finish locatie binnen. Bij het afmelden...

Dat gevoel heb ik ook altijd als ik daar de 25km loop. Gezien mijn netto wandeltijden denk ik dat het dichter bij de 30km is dan bij de 25km. Ach, de mooie omgeving maakt een hoop goed.

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 19:13 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mei 2008, 13:03
Berichten: 438
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 43
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: geen idee
Mood: Erg blij
Vanmorgen met de auto naar Castricum, geparkeerd bij het station :icon_biggrin: en 20 kilometer gewandeld. De temperatuur was niet heel hoog, maar er was gelukkig weinig wind en toch veel zon. Wat een prachtige tocht was het weer. Beetje paddenstoelen, beetje beestjes, prachtige uitzichten, echt genieten. Vlak voor de finish gaat de route het spoor terug over, liep ik me toch langs mijn auto... Stout gedaan en me telefonisch afgemeld hihihi. De foto's zijn ingeplakt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015, 19:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
rivella_girl schreef:
Vlak voor de finish gaat de route het spoor terug over, liep ik me toch langs mijn auto... Stout gedaan en me telefonisch afgemeld hihihi. De foto's zijn ingeplakt.

Hoe kom je op het idee :icon_wink: :icon_lol:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 12 Okt 2015, 21:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Mooi verslag weer,Rob. De mijne komt straks of morgen. Vooralde terugreis is een verhaal "apart"...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 12 Okt 2015, 22:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Zoals verwacht kon ik zondag mijn bed amper uitkomen en twijfelde heel erg of ik hier zou gaan lopen. Zeker nu er werkzaamheden waren op het spoor. maar het was prachtig weer, J. was in Tilburg, ik had een heel drukke week gehad en er volgt er nog zo een dus kon ik wel wat endorfinen gebruiken die je aanmaakt als je wandelt. Ik trok de stoute wandelschoenen aan en vertrok naar Castricum. De heenreis ging voorspoeidg: De bus vertrok vrijwel direct toen ik er in ging zitten en na een klein kwartiertje was ik al in Castricum. We gingen over een provinciale weg ipv de snelweg.

Snel ingeschreven en besloot om voor 20km te gaan ipv 25km. Van wat ik op de route beschrijving zag leek de extra lus me niet zo boeiend en ik had om 16:00u afgesproken met J. die dan met de trein vanuit Tilburg aankwam. De route was zoals verwacht weer prachtig en duidelijk genoeg. Af en toe moest ik wel de route beschrijving erbij pakken als ik geen pijl zag of een onduidelijke pijl, maar voor een groot gedeelte kon de beschrijving in mijn broekzak blijven. Toch ben ik een stukje verkeerd gelopen en heb daardoor afgesneden ipv extra te lopen. :icon_redface: Ik zag na pijl nr 47 pijl nr 50 en 51 dus blijkbaar heb ik ergens een afslag gemist. Ik ben nl rechtdoor blijvern lopen. Omdat ik het relaxt wilde doen had ik voor mijzelf besloten om twee keer te rusten op de 20km, zo om het anderhalf uur ongeveer. De rusten van de organisatie waren iets anders ingedeeld maar vast dat ik wel bankjes tegenkwam, en ik had profiant genoeg bij me. Helaas was het eerste bankje waar ik wilde zitten bezet, en tegen de tijd dat ik eindelijk het volgende bankje zag, was ik al bijna twee uur aan het lopen. Het bankje stond ook nog eens op de 25km route al was het slechts een klein stukje. De volgende rust was nu een stukje eerder dan anderhalf uur en was op het terras van de snackbar naast het restaurant van de camping. ik moest nl naar het toiket en die was alleen bij de snackbar. Ik kocht een blikje Greentea en na zo,n 10 minuten maakte ik me op voor het laatste uur lopen. Ik heb geen hooglanders gezien, wel wilde paarden en schapen.

Hoe voorspoedig de heenreis ging, zo erg was de terugreis. Dit is een erg lang verhaal, langer dan het wandelverslag. Lees en huiver.. Toen ik aankwam lopen reed de bus net weg. Mij en nog zo,n 6 mensen achterlatend. Gelukkig kwam er een kwartier later nog een bus met een wel heel onbeschofte ASO chauffeur. Hij snauwde dat we snel door moesten lopen want hij had haast. Er stond alleen niet op het bordje of hij naar Uitgeest of Heerhugowaard ging, dus werd dit regelmatig gevraagd waarop hij snauwde dat hij het al 10 keer had gezegd! Ook zat hij maar te foeteren op het verkeer. Op een gegeven moment waren we in Beverwijk, vlak bij het station en toen werd het erg onrustig in de bus. Ging hij nu naar Beverwijk ipv Uitgeest? Vond ik niet erg want dan was ik sneller thuis, maar wel ;lullig voor de mensen die naar Uitgeest of Heemskerk moesten. Een man durfde het te vragen en kreeg de volle laag: Dat er werkzaamheden waren en een hoop scheldwoorden. Ik maakte toen de opmerking dat ik het knap vond dat we vanochtend wel in een kwartier in Uitgeest waren zonder Beverwijk aan te doen, terwijl we nu al ruim 20 min. onderweg waren en Uitgeest niet eens in het zicht was. De chauffeur op de heenweg had een stuk kortere route. Hierop werd Meneer helemaal kwaad en zei dat ik ook kon lopen! Had ik eigenlijk moeten doen, maar ik was te verontwaardigt om iets terug te zeggen.. Toen kwam er een niet Nederlands sprekende vrouw naar voren en vroeg waar de bus heen ging. Ook zij kreeg de volle laag, maar dan wel in het Nederlands en ik zal niet vertellen wat voor rasistische dingen hij allemaal zei. uiteindelijk waren we dan bij station uitgeest maar iov rechtsaf te gaan, ging hij linksaf en reed nog een stuk door een woonwijk waardoor iedereen de trein net miste. Ik vraag me af of hij dat expres deed of niet. Er was ook een vrouw die haar fiets bij haar had en deze moest in het hok onder de bus. Ze vroeg of ze zelf de fiets mocht pakken (Beetje service van de chauffeur om zelf het hok open te doen.) waarop hij reageerde met, en dit zijn zijn letterlijke woorden: Er mAnkeerd toch niets aan je handen? Hoe moeilijk kan het nou zijn om een luik te openen, je bent toch niet achtelijk?! En tenslotte had hij de bus eerder verlaten dan de meeste reizigers om luid en duidelijk zijn beklag te doen over "Die zeikende treinreizigers".

Helaas voor hem had ik alle gegevens genoteerd, busnr,kenteken, tijdstip enz. Ik heb dan ook een klacht ingediend en er werd me gezegd dat ik hem waarschijnlijk niet meer op de bus zou zien en dat hij kon fluiten naar zijn baan. Dat hoeft van mij nu ook weer niet, maar hij mag zeker wel aangesproken worden op zijn gedrag! Uiteindelijk heb ik over de hele reis dik anderhalf uur gedaan ipv nog geen 3 kwartier...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 10+11 oktober 2015: NHWB Paddenstoelentocht Castricum (N
BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015, 12:28 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Rob Mans schreef:
Zaterdag één van mijn meest favoriete tochten gelopen, de Paddenstoelentocht in Castricum. Op de heenweg bij Uitgeest kreeg ik te maken met een wegomleiding. Het bleek een flinke omleiding te zijn en heeft ervoor gezorgd dat ik een half uur later dan gepland zou arriveren bij de startlocatie. Vooraf wist ik dat het parkeren bij de start een behoorlijk probleem is en dat was ook nu weer het geval. Na het vinden van een plekje ergens in de woonwijk een foto gemaakt van het straatnaambordje. Zo kan ik achteraf de auto terugvinden mocht ik het even niet meer weten waar deze geparkeerd staat.

Na inschrijving voor de 25 km en het drinken van een koffie zwart, ging ik om 10.30 uur van start. Ik zou alleen gaan lopen, dat was sinds eind augustus niet meer gebeurd. Hoewel ik normaal gesproken goed alleen kan lopen was het in deze situatie even heel erg wennen allemaal. Heb verder ook geen één bekenden gezien. Dat was uitzonderlijk want normaal gebeurd dat altijd wel. Maar goed, net na de start bij de Geversweg passeer je de uiteinden van een voormalig Duitse anti-tankversperring uit de Tweede Wereldoorlog. Deze betonnen muur (Panzermauer) was onderdeel van ‘Stützpunkt Castricum’ en vormde een deel van de Atlantikwall. Op het einde van de tocht bij de Kramersweg passeer je deze nogmaals.

Bij Bakkum ging de route gelijk het NoordHollands Duinreservaat in. Een prachtig bosrijk en zanderig gebied en het overgrote deel van de tocht ging door dat reservaat heen. De eerste rustpost was al op een kleine 5 kilometer bij Camping Bakkum en deze overgeslagen. Onderweg kom ik nog een aantal loslopende Schotse hooglanders tegen die ik even op de foto zet. Voor een nieuwe avatarfoto op het forum ook maar even een ‘selfie’ genomen. Al slingerend over verharde-en onverharde duinpaden kom ik aan in Egmond-Binnen. Dit duurt maar een meter of 25, want daarna is het gelijk weer Egmond uit richting het reservaat. Maar eerst op de 12 km een rustpost bij Bistro 922 en zal de enige rustpost zijn die ik zou aandoen. De zon scheen heerlijk, lucht was strakblauw, het was genieten van het mooie wandelweer.

De bepijling van de route is goed, maar af en toe moest je wel verder kijken dan je neus lang is. Kom je op een kruispunt aan waar geen pijl te bekennen was, even een aantal meters vooruit kijken om deze dan verderop te zien hangen. Op een T-kruising was er een pijl verdwenen….naar links of rechts?.....Omdat alle pijlen genummerd waren en deze op de routebeschrijving vermeld waren, en ook nog wist wat het vorige nummer was, kwam ik al snel achter dat er linksaf moest worden gegaan. Voor het snel terugvinden op de routebeschrijving waar je op dat moment bevind erg gemakkelijk zo.

Op een kleine 19 km terugkomend op Camping Bakkum rustpost 3 en op ruim 23 km rustpost 4 bij Theehuis Hof van Kijk Uit. Ik was al een keer gestopt en deze twee laatste posten voorbij gestampt.

Denk dat de tocht langer was dan 25 km, want exact om15.00 uur stapte ik het gebouwtje van de start/finish locatie binnen. Bij het afmelden de organisatie bedankt voor deze mooie tocht en nog even vermeld over die verdwenen pijl. Dit zouden ze gaan verhelpen voor de zondag lopers.

Op de locatie nog even een soepje gegeten en was het richting huis. Om te voorkomen dat ik weer die wegomleiding zou gaan krijgen, ben ik over Beverwijk gereden. Kon me nog herinneren dat Conny (Longfield) wel is verteld heeft dat dit sowieso korter is en de TomTom daarop ingesteld. Na ruim een uur karren zonder de wegomleiding was ik weer thuis.


Leuk verslag. Jammer dat ik je niet tegen ben gekomen. Je liep eigenlijk vlak achter me, ik was om 14.50 uur binnen. Ben gelijk weggegaan omdat ik op tijd wilde zijn voor de voetbal die ik bij mijn broer ging kijken.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.