Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 12:43

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 13 Jul 2016, 15:27 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Annet schreef:
De wandelaars in Apeldoorn zijn vandaag niet te benijden. De hele morgen met grote regelmaat flinke buien. Dat wordt in de bossen een grote modderpoel vooral de 30 en de afstanden daarboven. Wens ze veel sterkte.


Het was een enorme blubberbende. Maar heeft ook zijn charmes. De 2e dag zit er op en nu kan de 'droge helft' van de vierdaagse beginnen. Ik heb trouwens liever regen dan temperaturen rond of boven de 25/30 graden. Maar ik ga niet zeuren, het is genieten van de mooie omgeving van Apeldoorn en het wandelen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 15:23 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Apeldoorn zit er weer op. Volgend jaar de vijfde keer. Daarna zien we wel verder. Ging lekker deze keer. Geen last van de voeten of andere delen van het lichaam. En een goed onderkomen op kwartier fietsen.
Grote complimenten voor de organisatie van de Apeldoornse vierdaagse en de vele vrijwilligers. Het was een fijne week.

Verder wens ik alle wandelaars die volgende week in Nijmegen meedoen een goede vierdaagse, het gezond volbrengen ervan en prettige weersomstandigheden.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 15:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Joachim schreef:
Apeldoorn zit er weer op. Volgend jaar de vijfde keer. Daarna zien we wel verder. Ging lekker deze keer. Geen last van de voeten of andere delen van het lichaam. En een goed onderkomen op kwartier fietsen.
Grote complimenten voor de organisatie van de Apeldoornse vierdaagse en de vele vrijwilligers. Het was een fijne week.

Verder wens ik alle wandelaars die volgende week in Nijmegen meedoen een goede vierdaagse, het gezond volbrengen ervan en prettige weersomstandigheden.

Dankjewel voor de goede wensen en jij gefeliciteerd met je 4e Vierdaagse in Apeldoorn.
Vraagje: waarom ben je somber?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 19:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Gisteren een dagje meegelopen op de 30 km lus. Mijn vrouw zou bij onze zoon in Apeldoorn op visite gaan en mij na afloop weer ophalen. Ik ben gestart om 08.50 uur als een van de laatste lopers op de 30 km. Het was een vreemde ervaring om te lopen in een omgeving die ik 13 jaar als mijn woonomgeving de mijne mocht noemen. Het was vertrouwd maar toch ook ergens weer niet omdat wij er al weer meer dan 2 jaar weg zijn.

De aanloop naar de 1e rustpost was anders dan ik gewend was en ook de 1e rustpost was niet meer op de heide maar bij Caesarea van het Leger des Heil gevestigd. De rest van de route naar Hoenderlo en terug was dan wel weer hetzelfde. De laatste rustpost was weer bij het Leger en daar was de Veluwse Streekmarkt net aan het opruimen. Op de laatste kilometer aangekomen was er een probleem met het spoor: de overwegbomen waren naar beneden en even verderop stond een trein stil. Het scheen een plaatselijke sein- en wisselstoring geweest te zijn. Na een kwartier was het opgelost en konden wij de laatste kilometer afleggen. Er stonden wel zeker 20 mensen langs de 'via gladiola' :icon_eek: :icon_wink:

Het was de hele dag droog en als de zon er door kwam, was het zelfs warm te noemen. Leuk om er weer eens te zijn. Volgend jaar misschien toch maar de hele vier dagen meelopen? Dat zou dan voor de 10e keer zijn.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 20:42 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mei 2015, 22:10
Berichten: 173
Woonplaats: Eindhoven
Leeftijd: 36
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: wel wat
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 15
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Joachim, gefeliciteerd met je voltooide vierdaagse!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 22:00 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
Joachim schreef:
Apeldoorn zit er weer op. Volgend jaar de vijfde keer. Daarna zien we wel verder. Ging lekker deze keer. Geen last van de voeten of andere delen van het lichaam. En een goed onderkomen op kwartier fietsen.
Grote complimenten voor de organisatie van de Apeldoornse vierdaagse en de vele vrijwilligers. Het was een fijne week.

Verder wens ik alle wandelaars die volgende week in Nijmegen meedoen een goede vierdaagse, het gezond volbrengen ervan en prettige weersomstandigheden.

Dankjewel voor de goede wensen en jij gefeliciteerd met je 4e Vierdaagse in Apeldoorn.
Vraagje: waarom ben je somber?


Ik moest even nadenken en kijken hoezo, ik ben namelijk helemaal niet somber. Toen zag ik dat in het profiel links bij mood somber staat. Dat is misschien een keer zo ingesteld maar weer achterhaald. Ik ben vergeten het weer om te zetten. Dank voor het attenderen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2019, 08:19 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Nog ruim 3 weken. Al weer veel zin in. Helemaal omdat de routes weer anders zijn en er nieuwe rustpunten zijn. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-15 juli 2016: 4-daagse Apeldoorn (GLD)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2019, 10:29 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Joachim schreef:
Nog ruim 3 weken. Al weer veel zin in. Helemaal omdat de routes weer anders zijn en er nieuwe rustpunten zijn. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Is al een bericht uit 2016 waarop je reageer, maak een nieuw bericht met de juiste datum daarbij.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.