Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 25 Apr 2024, 22:08

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 07:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Wolfje schreef:
footloose schreef:
bahkos schreef:
op het monent dat ik in ene keer wat tabletten in wil nemen keert mijn maag zich dan ook om. Gelukkig zijn het alleen de pillen die er uitkomen en Trudy rent al om nieuwe te halen, en ik krijg ze nu in een rustig tempo door Anne aangegeven.

Gefeliciteerd Centurion!
En ik ben wel een beetje nieuwsgierig: welke pillen slikte je?

Paracetamol voor de megablaren die zij ondertussen had verzameld, niks bijzonders dus, voordat er straks een hevige discussie volgt zoals nu op facebook aangewakkerd is over het gebruik van wat dan ook :wasntme:

Even voor de mensen die mij niet zo goed kennen. Mijn pleegbroer is op 23-9-2004 overleden aan de gevolgen van drugs gebruik, 31 jaar oud. Ik zelf ben mede daarom zwaar tegen het gebruik van drugs. Wat ik slik was paracetamol tegen de pijn van onder andere mijn blaren en magnesium tabletten om te zorgen dat ik geen spierkramp kreeg. Magnesium slik ik sowieso al op een dagelijkse basis ivm nachtelijk kramp. Mark voor altijd in mijn gedachte bij me.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 08:35 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
bahkos schreef:
Wolfje schreef:
footloose schreef:
bahkos schreef:
op het monent dat ik in ene keer wat tabletten in wil nemen keert mijn maag zich dan ook om. Gelukkig zijn het alleen de pillen die er uitkomen en Trudy rent al om nieuwe te halen, en ik krijg ze nu in een rustig tempo door Anne aangegeven.

Gefeliciteerd Centurion!
En ik ben wel een beetje nieuwsgierig: welke pillen slikte je?

Paracetamol voor de megablaren die zij ondertussen had verzameld, niks bijzonders dus, voordat er straks een hevige discussie volgt zoals nu op facebook aangewakkerd is over het gebruik van wat dan ook :wasntme:

Even voor de mensen die mij niet zo goed kennen. Mijn pleegbroer is op 23-9-2004 overleden aan de gevolgen van drugs gebruik, 31 jaar oud. Ik zelf ben mede daarom zwaar tegen het gebruik van drugs. Wat ik slik was paracetamol tegen de pijn van onder andere mijn blaren en magnesium tabletten om te zorgen dat ik geen spierkramp kreeg. Magnesium slik ik sowieso al op een dagelijkse basis ivm nachtelijk kramp. Mark voor altijd in mijn gedachte bij me.

Ja, ja facebook kan meer kapot maken dan je lief is. Zit niet op FB en er komen ook 'wel eens' goede dingen uit voort.
Goed Larissa slikte dus paracetamol en ik bij m'n laatste 80 km rond Cuijk :angel: vanaf 40 km na elke rust een teug(je) Schrobbelèr, nam vroeger Vieux van Dujardin in. :D Drink dat als 'medicijn'


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 12:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4941
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Wow Larissa, wat knap dat het je gelukt is! Ik zat ook even te fronsen bij het lezen over pillen want ik ken jouw verhaal van je broer, maar je hebt pillen en pillen. Heb echt susper veel respect voor jou!

En voor Arjan ook natuurlijk. Knap dat je even onder je schema loopt en dan toch het gehaadl hebt!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 13:04 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Met bewondering en respect het verslag gelezen. Hoe krijg je na afloop nog zo'n geweldig verslag geschreven, neem mijn petje voor je af.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 14:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Wow Larissa, wat knap dat het je gelukt is! Ik zat ook even te fronsen bij het lezen over pillen want ik ken jouw verhaal van je broer, maar je hebt pillen en pillen. Heb echt susper veel respect voor jou!

En voor Arjan ook natuurlijk. Knap dat je even onder je schema loopt en dan toch het gehaadl hebt!

En daarom kun je niet duidelijk genoeg zijn. Is er eigenlijk zoiets als een doping test voor wandelaars? Paracetamol en magnesiumtabletten vallen daar vast niet onder, maar alchohol wel denk ik :D . Ik zit ook nauwelijks op Facebook dus ken die discussie niet en wil die hier ook zeker niet aanwakkeren. Bovendien bestaat er vast al een topic over.
Ik vind je prestatie indrukwekkend en je verhaal reuze-interessant Larissa, want je hebt kennelijk ook specifiek wandelles van iemand om dit te kunnen. Gebruik je de snelwandeltechniek? Omdat je het steeds over 'strekken van je knieën' hebt. Misschien moet jij eens een wandelclinic verzorgen! En over dat scheef hangen, dat zie je tijdens wandeltochten ook wel eens (vooral bij ouderen). Tijdens het 4daagse symposium vorig jaar in Nijmegen wisten ze niet te vertellen waar dat aan ligt, maar het heeft dus waarschijnlijk met vermoeidheid te maken. Als laatste vroeg ik me af of het niet extra zwaar is omdat je 50x hetzelfde rondje loopt. En hoeveel kilometers 100 mijl eigenlijk is maar dat kon ik opzoeken op internet (ruim 160 kilometer, pffffff en dat binnen 24 uur).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 14:57 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 823
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
footloose schreef:
fhd schreef:
Wow Larissa, wat knap dat het je gelukt is! Ik zat ook even te fronsen bij het lezen over pillen want ik ken jouw verhaal van je broer, maar je hebt pillen en pillen. Heb echt susper veel respect voor jou!

En voor Arjan ook natuurlijk. Knap dat je even onder je schema loopt en dan toch het gehaadl hebt!

En daarom kun je niet duidelijk genoeg zijn. Is er eigenlijk zoiets als een doping test voor wandelaars? Paracetamol en magnesiumtabletten vallen daar vast niet onder, maar alchohol wel denk ik :D . Ik zit ook nauwelijks op Facebook dus ken die discussie niet en wil die hier ook zeker niet aanwakkeren. Bovendien bestaat er vast al een topic over.
Ik vind je prestatie indrukwekkend en je verhaal reuze-interessant Larissa, want je hebt kennelijk ook specifiek wandelles van iemand om dit te kunnen. Gebruik je de snelwandeltechniek? Omdat je het steeds over 'strekken van je knieën' hebt. Misschien moet jij eens een wandelclinic verzorgen! En over dat scheef hangen, dat zie je tijdens wandeltochten ook wel eens (vooral bij ouderen). Tijdens het 4daagse symposium vorig jaar in Nijmegen wisten ze niet te vertellen waar dat aan ligt, maar het heeft dus waarschijnlijk met vermoeidheid te maken. Als laatste vroeg ik me af of het niet extra zwaar is omdat je 50x hetzelfde rondje loopt. En hoeveel kilometers 100 mijl eigenlijk is maar dat kon ik opzoeken op internet (ruim 160 kilometer, pffffff en dat binnen 24 uur).


8 kantjes leevoer voor je Truus: http://www.4daagse.nl/images/stories/files/reglementen/dopingreglement.pdf

In pik er zomaar een regel uit:
Iedere deelnemer wordt geacht op de hoogte te zijn van de geldende dopinglijst, zoals
gepubliceerd op de website van de WADA en van de Nederlandse Dopingautoriteit.

Ik vermoed dat de meeste wandelaars tijdens de 4-daagse deze regel overtreden. Ik wel in ieder geval. :p


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 15:03 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4772
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
Is er eigenlijk zoiets als een doping test voor wandelaars?


Nou, niet als je een Rondje Reeuwijkse Plassen gaat lopen denk ik....... :rofl:
Maar snelwandelen is gewoon een onderdeel van de atletiek en daar wordt natuurlijk op doping getest.
Ik heb vroeger wel eens gejureerd op de snelwandelonderdelen van kampioenschappen en dan moesten de nummers 1, 5 en 9 (ik noem maar wat) van de uitslag een plasje inleveren.
In Weert en Schiedam is er ook een 50 km wedstrijd en dat is een officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden.
Dus ik neem aan dat er daar ook gecontroleerd kan worden, maar of dat ooit gebeurd is weet ik niet.

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 18:17 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Danyell schreef:
footloose schreef:
Is er eigenlijk zoiets als een doping test voor wandelaars?


Nou, niet als je een Rondje Reeuwijkse Plassen gaat lopen denk ik....... :rofl:
Maar snelwandelen is gewoon een onderdeel van de atletiek en daar wordt natuurlijk op doping getest.
Ik heb vroeger wel eens gejureerd op de snelwandelonderdelen van kampioenschappen en dan moesten de nummers 1, 5 en 9 (ik noem maar wat) van de uitslag een plasje inleveren.
In Weert en Schiedam is er ook een 50 km wedstrijd en dat is een officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden.
Dus ik neem aan dat er daar ook gecontroleerd kan worden, maar of dat ooit gebeurd is weet ik niet.

Een dopingcontrole is bij Nederlandse records alleen verplicht voor de categorie senioren (dus het overall record), niet voor de diverse masters- en juniorenklassen. Vorig jaar heeft Ilonka in Schiedam een Nederlands Record gelopen in de categorie V40, daarvoor is dus geen dopingcontrole nodig. Anne heeft in principe een NR gelopen in de categorie VSen, daarvoor was dus wel een dopingcontrole nodig, maar ze heeft het record niet aangevraagd omdat ze de tijd niet goed genoeg vond. Daarom had Ilonka wel het overall-record aan kunnen vragen, en had dan wel een dopingcontrole moeten doen. Volgen jullie het nog?
Overig is het "officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden" niet helemaal correct, aangezien het parcours te lang is (meer dan 2 km), als ik het me goed herinner was daarom het wereldrecord van Bauke van vorig jaar niet goedgekeurd (artikel 230.11a van http://www.tigch.nl/knau/wedstrijdreglement.pdf)

Wat betreft alcohol: dat valt alleen onder de verboden middelen bij sporten waarbij een vertraagd reactievermogen een gevaar oplevert (zie de laatste pagina van http://www.dopingautoriteit.nl/media/fi ... t_2017.pdf), daar valt wandelen niet onder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 19:34 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4772
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
herwin schreef:
Een dopingcontrole is bij Nederlandse records alleen verplicht voor de categorie senioren (dus het overall record), niet voor de diverse masters- en juniorenklassen.

Toen ik nog jureerde waren ze ook allemaal nog senioren........ ;-)


herwin schreef:
Overig is het "officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden" niet helemaal correct, aangezien het parcours te lang is (meer dan 2 km), als ik het me goed herinner was daarom het wereldrecord van Bauke van vorig jaar niet goedgekeurd (artikel 230.11a van http://www.tigch.nl/knau/wedstrijdreglement.pdf
.

Vreemd, want de Atletiekunie heeft het rondje zelf officieel opgemeten.

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 19:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
herwin schreef:
Danyell schreef:
footloose schreef:
Is er eigenlijk zoiets als een doping test voor wandelaars?


Nou, niet als je een Rondje Reeuwijkse Plassen gaat lopen denk ik....... :rofl:
Maar snelwandelen is gewoon een onderdeel van de atletiek en daar wordt natuurlijk op doping getest.
Ik heb vroeger wel eens gejureerd op de snelwandelonderdelen van kampioenschappen en dan moesten de nummers 1, 5 en 9 (ik noem maar wat) van de uitslag een plasje inleveren.
In Weert en Schiedam is er ook een 50 km wedstrijd en dat is een officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden.
Dus ik neem aan dat er daar ook gecontroleerd kan worden, maar of dat ooit gebeurd is weet ik niet.

Een dopingcontrole is bij Nederlandse records alleen verplicht voor de categorie senioren (dus het overall record), niet voor de diverse masters- en juniorenklassen. Vorig jaar heeft Ilonka in Schiedam een Nederlands Record gelopen in de categorie V40, daarvoor is dus geen dopingcontrole nodig. Anne heeft in principe een NR gelopen in de categorie VSen, daarvoor was dus wel een dopingcontrole nodig, maar ze heeft het record niet aangevraagd omdat ze de tijd niet goed genoeg vond. Daarom had Ilonka wel het overall-record aan kunnen vragen, en had dan wel een dopingcontrole moeten doen. Volgen jullie het nog?
Overig is het "officiële snelwandelafstand waarop records gelopen kunnen worden" niet helemaal correct, aangezien het parcours te lang is (meer dan 2 km), als ik het me goed herinner was daarom het wereldrecord van Bauke van vorig jaar niet goedgekeurd (artikel 230.11a van http://www.tigch.nl/knau/wedstrijdreglement.pdf)

Wat betreft alcohol: dat valt alleen onder de verboden middelen bij sporten waarbij een vertraagd reactievermogen een gevaar oplevert (zie de laatste pagina van http://www.dopingautoriteit.nl/media/fi ... t_2017.pdf), daar valt wandelen niet onder.

O, gelukkig. :P


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2017, 20:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11219
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Veel luchtwegverwijders bevatten een stof die op de doping lijst staat.
Zou ik dus nooit meer mogen wandelen |(

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2017, 07:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
footloose schreef:
Ik vind je prestatie indrukwekkend en je verhaal reuze-interessant Larissa, want je hebt kennelijk ook specifiek wandelles van iemand om dit te kunnen. Gebruik je de snelwandeltechniek? Omdat je het steeds over 'strekken van je knieën' hebt. Misschien moet jij eens een wandelclinic verzorgen! En over dat scheef hangen, dat zie je tijdens wandeltochten ook wel eens (vooral bij ouderen). Tijdens het 4daagse symposium vorig jaar in Nijmegen wisten ze niet te vertellen waar dat aan ligt, maar het heeft dus waarschijnlijk met vermoeidheid te maken. Als laatste vroeg ik me af of het niet extra zwaar is omdat je 50x hetzelfde rondje loopt. En hoeveel kilometers 100 mijl eigenlijk is maar dat kon ik opzoeken op internet (ruim 160 kilometer, pffffff en dat binnen 24 uur).


Ik train sinds en goed jaar bij Boetje en ja dan vaak op de techniek. De basis is ook een snelwandeltechniek, en ja daar hoort ook het strekken van de knie bij. Een wandelclinic kan en wil ik niet geven, ten eerste heb ik er veel te weinig kennis over en ten tweede zit ik nogal met tijdgebrek. Wil je echt je techniek zelf verbeteren zoek dan een goede trainer op in je eigen omgeving of rij er net zoals ik elke week ruim een uur voor ;-)
Het scheef hangen komt door dat de buikspieren onvoldoende zijn getraind tov de prestatie die je levert. De corestability lukte niet meer. Het heeft echter niets met leeftijd te maken, want degene die van weekend uiteindelijk zo liepen, (3 man/vrouw) zijn misschien geen pubers meer maar ook niet oud te noemen.
Het steeds het zelfde rondje lopen ervaar ik nu juist weer als rust gevend en absoluut niet als zwaar. Je hoeft namelijk niet bang te zijn verkeerd te lopen. Hoewel de organisatie dit keer ook best een leuk parcours had uitgezet, zie je daar niet zoveel tijdens de wedstrijd. Ik was zo bezig met het op snelheid lopen en met de juiste techniek te lopen dat ik pas na een km of 40 het rondje in mijn hoofd kreeg. Het werkte voor mij prima, en ook bijvoorbeeld tijdens een snelwandelwedstrijd wandel je de gehele tijd het zelfde rondje.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2017, 15:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6734
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Ik blijf het heel bijzonder vinden, om tig keer hetzelfde rondje te (moeten) lopen.
Ik doe het je "never nooit niet" na.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 juni 2017: Wandelweekend Weert (L)
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2017, 21:36 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Marko schreef:
Ik blijf het heel bijzonder vinden, om tig keer hetzelfde rondje te (moeten) lopen.
Ik doe het je "never nooit niet" na.

Hoeft ook niet, vind het best wel een beetje leuk om bijzonder te zijn :rofl:

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.