Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 17:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 20 Apr 2016, 14:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
In het eerste weekend van juli vindt de 11e editie van de vierdaagse van Barchem plaats. Een heel leuk evenement met mooie routes in de Achterhoek. Een aanrader dus. Ook altijd fijn ter voorbereiding op de Vierdaagse in Nijmegen, je kunt namelijk zelfs kiezen voor de afstand 4x 50 kilometer! Je kunt je alleen inschrijven voor de volledige vierdaagse, dus niet voor minder dagen.

Het is bij mij in de buurt en je kunt eventueel bij ons logeren. We hebben 4 slaapplaatsen: 1 slaapkamer met lits-jumeaux en 1 slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden met een tafeltje ertussen (kunnen ook tegen elkaar aan geschoven worden). Twee badkamers waarvan 1 met ligbad (!) en een eigen keuken (maar ook 2 restaurants naast de deur), kleine woonkamer en een tuin. Stuur maar een PB-tje als je belangstelling hiervoor hebt.

Meer informatie en inschrijven:
http://barchemse4daagse.nl/wordpress/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni t/m 3 juli 2016 Barchemse 4daagse
BerichtGeplaatst: 20 Apr 2016, 21:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Hé Truus, ik hou hem in gedachte voor volgend jaar.
Mocht je aanbod dan nog gelden: graag!

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 30 juni t/m 3 juli 2016 Barchemse 4daagse
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2016, 09:06 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Ben van plan om hier dit jaar te komen lopen.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni t/m 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2016, 09:18 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Ook deze wandelvierdaagse breng ik graag nog een keer onder de aandacht. Zijn er meer forummers (behalve Toon en ondergetekende) die graag door de mooie Achterhoek willen wandelen? Dit evenement is goed georganiseerd en heel gezellig.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni t/m 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2016, 22:10 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 498
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
footloose schreef:
Ook deze wandelvierdaagse breng ik graag nog een keer onder de aandacht. Zijn er meer forummers (behalve Toon en ondergetekende) die graag door de mooie Achterhoek willen wandelen? Dit evenement is goed georganiseerd en heel gezellig.



Heb deze 4-daagse 1 x gelopen. Inderdaad goed georganiseerd en heel gezellig, afwisselende routes. Gaat me dit jaar niet lukken, maar misschien volgend jaar. De moeite waard.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni t/m 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 26 Mei 2016, 18:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Annet schreef:
footloose schreef:
Ook deze wandelvierdaagse breng ik graag nog een keer onder de aandacht. Zijn er meer forummers (behalve Toon en ondergetekende) die graag door de mooie Achterhoek willen wandelen? Dit evenement is goed georganiseerd en heel gezellig.



Heb deze 4-daagse 1 x gelopen. Inderdaad goed georganiseerd en heel gezellig, afwisselende routes. Gaat me dit jaar niet lukken, maar misschien volgend jaar. De moeite waard.

Ik kan dit beamen. Ik heb hier 5 keer meegelopen. Het is nu ver uit de richting en de vakantiedagen zijn al ingepland dus ook dit jaar zal ik er niet bij zijn.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2016, 10:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4185
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Barchem staat bij mij ook wel op de planning, maar dit jaar even niet dus.

Barchem was in mijn tienerjaren mijn wandelcluppie (omdat een oom van mij hier wandelde en later de parcoursen bouwde) en ik ga regelmatig een toggie bij ze lopen. Meestal icm bezoek aan mijn vader.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2016, 12:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Tigelu schreef:
Barchem staat bij mij ook wel op de planning, maar dit jaar even niet dus.

Barchem was in mijn tienerjaren mijn wandelcluppie (omdat een oom van mij hier wandelde en later de parcoursen bouwde) en ik ga regelmatig een toggie bij ze lopen. Meestal icm bezoek aan mijn vader.

Het bijzondere is dat Wandelsportvereniging DOS (Door Oefening Sterk) Barchem niet deze vierdaagse organiseert.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2016, 11:53 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Het was een natte vierdaagse dit jaar. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar op de website (http://barchemse4daagse.nl/wordpress/?page_id=26) en op Facebook (https://www.facebook.com/Barchemse4Daagse-234899473367251/) kun je een indruk van de routes en de sfeer krijgen. Ik vond hem overigens minder sfeervol dan andere jaren maar dat kan ook van de regen komen. Iedereen sluit zich dan op in z'n poncho, loopt stevig door om snel binnen te zijn en ook op de rustplaatsen wordt er niet meer gewacht op de achterhoede-lopers (en dat ben je al snel als je 'pas' om 14:00 uur bij de finish bent, terwijl je nog tot 17:00 kunt binnenkomen :icon_eek: ).

Het waren voor mij ook weer eens wijze lessen in het kader van 'hoe ga ik om met mijn valkuilen?'
Nummer 1: voldoende blijven eten en drinken ("nee, je redt het niet op een halve liter water, 2 kopjes thee, een krentenbol en een banaan")
Nummer 2: het zit deels tussen je oren ("ik vind het even niet zo leuk meer, WAT? het is leuk het is leuk het is leuk")
Nummer 3: versnellen? nee hoor, laat je lekker inhalen, 5 km/uur is goed genoeg (zeker voor een afstand die je zelden loopt)
Nummer 4: naar het toilet gaan als je er één tegenkomt, ook al heb je de indruk dat je nog niet hoeft
Nummer 5: op tijd regenkleding aandoen (ook van een regenbui van 'maar' 5 minuten kun je doorweekt raken)

En het waren voor mij weer 120 trainingskilometers op de teller, al ben ik er nog niet helemaal gerust op dat het goed zal gaan in Nijmegen......


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2016, 12:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6722
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
footloose schreef:
Het was een natte vierdaagse dit jaar. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar op de website (http://barchemse4daagse.nl/wordpress/?page_id=26) en op Facebook (https://www.facebook.com/Barchemse4Daagse-234899473367251/) kun je een indruk van de routes en de sfeer krijgen. Ik vond hem overigens minder sfeervol dan andere jaren maar dat kan ook van de regen komen. Iedereen sluit zich dan op in z'n poncho, loopt stevig door om snel binnen te zijn en ook op de rustplaatsen wordt er niet meer gewacht op de achterhoede-lopers (en dat ben je al snel als je 'pas' om 14:00 uur bij de finish bent, terwijl je nog tot 17:00 kunt binnenkomen :icon_eek: ).

Het waren voor mij ook weer eens wijze lessen in het kader van 'hoe ga ik om met mijn valkuilen?'
Nummer 1: voldoende blijven eten en drinken ("nee, je redt het niet op een halve liter water, 2 kopjes thee, een krentenbol en een banaan")
Nummer 2: het zit deels tussen je oren ("ik vind het even niet zo leuk meer, WAT? het is leuk het is leuk het is leuk")
Nummer 3: versnellen? nee hoor, laat je lekker inhalen, 5 km/uur is goed genoeg (zeker voor een afstand die je zelden loopt)
Nummer 4: naar het toilet gaan als je er één tegenkomt, ook al heb je de indruk dat je nog niet hoeft
Nummer 5: op tijd regenkleding aandoen (ook van een regenbui van 'maar' 5 minuten kun je doorweekt raken)

En het waren voor mij weer 120 trainingskilometers op de teller, al ben ik er nog niet helemaal gerust op dat het goed zal gaan in Nijmegen......


Toch maar weer mooi 120 km erbij. Dat gaat helemaal goed komen met jou in Nijmegen. En voor de nodige "peptalk" zijn wij er voor je!!
Vraagje : Had jij nu ook nog de 4-Daagse in Alkmaar gelopen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2016, 12:25 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
footloose schreef:
Het was een natte vierdaagse dit jaar. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar op de website (http://barchemse4daagse.nl/wordpress/?page_id=26) en op Facebook (https://www.facebook.com/Barchemse4Daagse-234899473367251/) kun je een indruk van de routes en de sfeer krijgen. Ik vond hem overigens minder sfeervol dan andere jaren maar dat kan ook van de regen komen. Iedereen sluit zich dan op in z'n poncho, loopt stevig door om snel binnen te zijn en ook op de rustplaatsen wordt er niet meer gewacht op de achterhoede-lopers (en dat ben je al snel als je 'pas' om 14:00 uur bij de finish bent, terwijl je nog tot 17:00 kunt binnenkomen :icon_eek: ).

Het waren voor mij ook weer eens wijze lessen in het kader van 'hoe ga ik om met mijn valkuilen?'
Nummer 1: voldoende blijven eten en drinken ("nee, je redt het niet op een halve liter water, 2 kopjes thee, een krentenbol en een banaan")
Nummer 2: het zit deels tussen je oren ("ik vind het even niet zo leuk meer, WAT? het is leuk het is leuk het is leuk")
Nummer 3: versnellen? nee hoor, laat je lekker inhalen, 5 km/uur is goed genoeg (zeker voor een afstand die je zelden loopt)
Nummer 4: naar het toilet gaan als je er één tegenkomt, ook al heb je de indruk dat je nog niet hoeft
Nummer 5: op tijd regenkleding aandoen (ook van een regenbui van 'maar' 5 minuten kun je doorweekt raken)

En het waren voor mij weer 120 trainingskilometers op de teller, al ben ik er nog niet helemaal gerust op dat het goed zal gaan in Nijmegen......


Toch maar weer mooi 120 km erbij. Dat gaat helemaal goed komen met jou in Nijmegen. En voor de nodige "peptalk" zijn wij er voor je!!
Vraagje : Had jij nu ook nog de 4-Daagse in Alkmaar gelopen?

Jazeker! Twee weken geleden met mijn zus, bijna 100 kilometer in totaal. Dat ging naar mijn gevoel veel beter maar dat is waarschijnlijk mijn 'nummer 6' van bovenstaand rijtje: met afleiding c.q. leuk gezelschap is het veel lichter lopen!

Dankjewel Martin, ik verheug me al op de gezelligheid, de peptalks, de liefdevolle verzorging in de Oase. En van Alkmaar maak ik nog wel een album en dat deel ik met jullie. Daar heb ik wel een serie leuke foto's en filmpjes van. Maar er moet ook nog brood op de plank dus tussen al die 4-daagses door moet ik steeds wat werk inhalen. Daarom laat dat fotoverslag nog even op zich wachten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2016, 14:05 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 822
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
footloose schreef:
.....
Nummer 2: het zit deels tussen je oren ("ik vind het even niet zo leuk meer, WAT? het is leuk het is leuk het is leuk")
.....

Er zijn twee dingen die ik mezelf altijd verbied als ik het even niet leuk meer vind (komt gelukkig niet vaak voor):

1. naar de grond kijken die onder mijn voeten doorglijdt
Ik dwing mezelf om om me heen te kijken, de blik minimaal op of boven de horizon. Gewoon mezelf verbazen over wat er allemaal te zien is en een beetje nadenken en fantaseren daarover. Dat kan bij mij echt van alles zijn, als het maar afleidt!

2. op mijn horloge kijken
Elke keer kijken of het al opschiet en dan telkens erachter komen dat er weer maar 5 minuten voorbij zijn werkt nog deprimerender. Gewoon niet doen dus.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2016, 14:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Tuurlijk komt het goed Truus. Of er moet sprake zijn van blessures maar de rest 'zit tussen de oren'. Als je er meer vertrouwen in hebt als je samen met een ander kunt lopen dan sluit je maar aan als we elkaar tegenkomen. Je bent van harte welkom!

4x 30 km is een mooie training. 4x 40 km lukt dan zeker!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 08 Jul 2016, 08:48 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Heb hier 4x20 km. gelopen en heb enorm genoten van de routes.
Goed gepijld en erg veel variatie in de route bos-weg.
Rustgelegenheden genoeg.gemoedelijk.
Alleen de laatste dag een enorme startbui met onweer maar toen gingen we net rusten.
Na de rust bleef het regenen tot aan het eind maar niet zo hard .
Al met al een aanrader en ik zal er zeker nog een keer terug komen maar dan op de 30 km.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 30 juni - 3 juli 2016: Barchemse 4daagse Barchem (GLD)
BerichtGeplaatst: 08 Jul 2016, 08:55 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Toon schreef:
Heb hier 4x20 km. gelopen en heb enorm genoten van de routes.
Goed gepijld en erg veel variatie in de route bos-weg.
Rustgelegenheden genoeg.gemoedelijk.
Alleen de laatste dag een enorme startbui met onweer maar toen gingen we net rusten.
Na de rust bleef het regenen tot aan het eind maar niet zo hard .
Al met al een aanrader en ik zal er zeker nog een keer terug komen maar dan op de 30 km.

Ja, de 30 is nog leuker!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.